oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Levantar el veto a hablar de Flaix y de Cruz  (Leído 2174 veces)
Smoug

Registro: 28-04-03

Email
« Responder #15 en: 19/02/04, 21:58:22 pm »

no hem pugut entrar dins, els dijous hi ha molta penya, buenri, requena, tambe ha anat en dj teknoactivat (dj teknoaktiveit xD) y 2 amics den buenri ke no se ki eren xD
Dj_Kram

hasta siempre

Email
« Responder #16 en: 19/02/04, 23:50:05 pm »

Smoug compi...tb hi era un servidor, encara ke no hi era a dins...estava alla..... ;) ;)un plaer de coneixer el sr smoug i el sr junai.Salutacions.....
dj kram
Smoug

Registro: 28-04-03

Email
« Responder #17 en: 20/02/04, 00:39:58 am »

Smoug compi...tb hi era un servidor, encara ke no hi era a dins...estava alla..... ;) ;)un plaer de coneixer el sr smoug i el sr junai.Salutacions.....
dj kram

es veritat wala, on tink el kap?  :-[

el plaer ha sigut meu ;)
dj junai
Visitante

Email
« Responder #18 en: 20/02/04, 15:41:54 pm »

el senyor dj cram, tot un plaer coneixet, la veritat que va ser in dia molt interesnat i jo ESTIC DACORD amb aixeca dintre de poc el veto que hi ha en el foro pero tot i aixi hi ha uns quants que haurien de dir les coses amb educacio bueno!

jo tic a favor xque tinc la sensacio de que en parlarem i molt den joan i de manera positiva ,xdddd asta aqui puedo leer xdd com diu la agnes!

una abraçda a la familia makination!
Dj_Kram

hasta siempre

Email
« Responder #19 en: 20/02/04, 15:51:14 pm »

ei junai, repeteixo tot un plaer coneixer, una petita part de la familia makination.Si ke va ser un dia interesant ahir...si ;D

PD:junai....kram...amb "k", no cram, no tinc res a veure amb el cram de dj roy & dj cram"da tekno"....jijijijijijiji acalrant dubtes.....un abraçada a tots family.
dj kram
dj junai
Visitante

Email
« Responder #20 en: 20/02/04, 17:54:46 pm »

dj kram perdona la confusio xdd jo pels nous soc molt dolent sempre confoc la penya sino pregunatali ala gent xdd

aviat si un dia poder anar al db i fer una visita en condicions i liarla una mica xdddddd

ens veiem familiaaaaaaaaaa!
Páginas: 1 [2]   Ir Arriba   Imprimir