per la gent que no sapiga, jo soc de granollers , aixi que una discoteca makina a granollers, la veritat , apriori em sembla bona idea pero i han diversos tema
el primer es : qui punxara?
i el ambient? xque les discoteques aquestes volen gent i deixen entrar a tothom i dp entra la penya liante i ha esta sa acabat el bon rollo i la gent deixar de venir , el bon rollo saconsegueix mica en mica. i amb bona gent
si es posa makina i hardtrance i remember ja podem contar amb tot el meu suport i mes , xque la idea de tenir una discoteca a granollers de makina a m ilusiona molt pero clar jo ara mateix no se qui ha al darrera i ni qui ho monta , bueno ja intenterem informarnos pero tot i aixi si es monta be te posibilitats pero clar
jo el lloc el conec i per anar en cotxe es genial pero desde la estacio granollers nord hi ha 10 minuts caminan no es molt pero es pujada pero si la discoteca mola estaria molt be
a quan el dia jo voto el divendres nit fixo , amb remember , makina actual i import rollo xque , el meu favorit xddd
a mi com sempre magrada somiar pero estaria be anar punxar a casa meva i dp anar de festa xdddddddddd

esperem que com semrpe no es quedi amb paraules i tira endavantr encara que per montar una bona discoteca ara en avui en dia es complicat la veritat i tot no passa de 3 setmanes !