Carlos no passa res per el tocho, a mi m'agrada parlar les coses i les llegeixo i les contesto, però hi han usuaris que em treuen de possagera i ho fan per fer mal sapiguent els "meus ideals" per això estic tan tensa.
Ara si vos ja et contesto jo

1. No dic que no m'agradi España, ni Catalunya, ni Xina, ni Marroc...renego de España per la gent, la cultura, i demés coses que dubto que interesin als demés.
2. Soc una persona que no sol pensar en ella mateixa i no em baso en que m'han ajudat 1 o 2 cops, sinó en les meues vivencies...lo que he pogut veure aquí i allà quan he viatjat. Jo també conec moltes persones españoles i no españoles que han perjudicat més que han beneficiat, però es que hi ha d'haver de tot.
3. Ara si que sobren? Fa temps enrrere no, no? Com diuen..."Siempre vamos al sol que más calienta o "Por interés te quiero Andrés".
Jo, com tu, veig la meva realitat, les meves vivencies i la dels demès...a mi també m'afecta la crisis, i també em va costar buscar treball, i també em costa sortir endevant amb el pis i els gastos...però no els hi dic que facin fora a ningú perque som persones i TOTS tenim els mateixos drets, aquí i a la Xina popular...si tan cardats esteu d'aquest tema, aneu a cada ajuntament, parlament i lieu-la allà...no através d'una pantalla.