oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: President Companys, ni oblit ni perdó!  (Leído 938 veces)
Traveler
Desconectado

Registro: 28-07-09

Email
« en: 15/10/11, 07:46:00 am »

Hoy hace años que el Glorioso Imperio Español asesinó al president de Catalunya.
Luego se extrañan porque queremos que se vayan de nuestra tierra, pobrecitos....

Ni oblit ni perdó!
manded
2 veces legendary
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hermanded oscura
Registro: 10-05-09
Ritmo rápido


Email
« Responder #1 en: 15/10/11, 10:16:55 am »

La pastilla de la españolitis te la has vuelto a saltar.
ALDJ_991
Visitante


Email
« Responder #2 en: 15/10/11, 10:19:35 am »

La pastilla de la españolitis te la has vuelto a saltar.

CALLI! VOSTÈ ÉS UN NAZI I HAURIA D' ESTAR TANCAT A LA PRESÓ!
-HAC-
Desconectado

De: Menorca
Registro: 12-04-11
AntiAntifa


Email
« Responder #3 en: 15/10/11, 10:24:20 am »

La pastilla de la españolitis te la has vuelto a saltar.

CALLI! VOSTÈ ÉS UN NAZI I HAURIA D' ESTAR TANCAT A LA PRESÓ!
Honor xDDDDD para este coment xD
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #4 en: 15/10/11, 11:39:52 am »

Esta molt be sentir-se Catalanista ( o espanyolista) o el que sigui. Ho veig be. Pero tampoc cal fer-he una bandera per anar-la passejant cada 2x3, no? esta be recordar alguna data, 11 de setembre o algo aixi. Pero fa falta obrir 4-5 Posts nous per declarar el teu odi cap a un altre nacio? per exaltar la teva? No pots fer totes les teves mostres de patriotisme en un sol post? En resum: cal?

SoLDe
Requiem Aeternan Deo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Banyoles
Registro: 04-09-03
Seamos realistas y hagamos lo imposible


Email
« Responder #5 en: 15/10/11, 12:11:21 pm »

Bastant d'acord amb el company PTT, a part que ja se sap com solen acabar els posts d'aquest tipus en aquest foro.
Traveler
Desconectado

Registro: 28-07-09

Email
« Responder #6 en: 15/10/11, 12:16:11 pm »

Esta molt be sentir-se Catalanista ( o espanyolista) o el que sigui. Ho veig be. Pero tampoc cal fer-he una bandera per anar-la passejant cada 2x3, no? esta be recordar alguna data, 11 de setembre o algo aixi. Pero fa falta obrir 4-5 Posts nous per declarar el teu odi cap a un altre nacio? per exaltar la teva? No pots fer totes les teves mostres de patriotisme en un sol post? En resum: cal?

Primer de tot voldria rectificar certs aspectes de mi que menciones perque son erronis:

1. No tinc cap odi per a cap nació, en aquest cas parlem de la espanyola. Ells son lliures de fer el que vulguin i nosaltres també hauriem de ser-ho.
2. Jo no sóc catalanista. Jo sóc català.
3. Jo no passejo cap bandera, la porto a dins.
4. quatre, cinc, sis... i els posts que facin falta per donar cultura al fòrum i iniciar debats més o menys decents. Jo mateix, sóc el primer que he après conceptes que no tenia del tot definits. A part de, no caldria mencionar-ho, conèixer diferents punts de vista per fer-nos més grans!
És molt millor això que no pas posts del tipus "valoraciones de tal": Oh, que bien me lo pase neng, no me acuerdo de nada de lo borracho y drogado que iba neng, como la xupa la jenny, harcor 4 laif... i altres aberracions que evidencien la poca cultura (en molts àmbits) d'aquest país.
5. No és patriotisme, són fets històrics. Hi ha molta desconeixença en aquest fòrum. En el fons, a la llarga s'agraïrà.

De tota manera et demano disculpes si algun missatge meu t'ha incomodat.
màquina catalana
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-06-07
Email
« Responder #7 en: 15/10/11, 12:41:29 pm »

Estic amb ells, millor deixar aquest fils, com diu el mestre solde ja sabem com acaben. I no cal buscar tres peus al gat en aquest forum, ja sabem la "personalitat" i cultura del públic makiner.
el_del_pont
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 13-11-04
HARDCORE WILL NEVER DIE


Email
« Responder #8 en: 15/10/11, 13:25:30 pm »

 Abrid un post de política/ideologia y que se hablen tods estos temas ahí y ya esta no?
MakineroBCN
Teto player
Moderador Global
Desconectado

Sexo: Masculino De: Invernalia
Registro: 20-08-02
Espartanos, ¡esta noche cenaremos en el Infierno!


Email
« Responder #9 en: 15/10/11, 13:40:00 pm »

A Companys no lo mató España sino Franco en colaboración con Hitler. Fue otra víctima más de la guerra civil como las que hubo en el resto de España. De hecho oficialmente se le acusó de "Adhesión a la rebelión militar", el mismo delito que se la imputaba a todos los mandatarios de la II República. No está de más recordar que Madrid (entre otras ciudades españolas) tardó más en caer que Barcelona.

Dicho esto, me parece respetable tu ideología pero eso no es excusa para que cada 2 días abras un post con la misma temática, si quieres crea uno solo y ve actualizándolo pero no monopolices el off-topic. Chapo.
Páginas: [1]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |