MAKINA > MAKINA: GENERAL
Ayudaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
<< < (2/3) > >>
PuCHO:
eP... jo vaig fer el treball de recerca de la música máquina, vaig treure un 8 xddddddddd si em fas un toke xl MSN te'l passo sencer, el 'problema' es q el treball arriba fins l´any 2000 xdddddddd

p.d. records a Dábit!
mastersystem:

--- Cita de: PuCHO en 29/12/03, 14:00:25 pm ---eP... jo vaig fer el treball de recerca de la música máquina, vaig treure un 8 xddddddddd si em fas un toke xl MSN te'l passo sencer, el 'problema' es q el treball arriba fins l´any 2000 xdddddddd

p.d. records a Dábit!

--- Fin de la cita ---
Ara seré cabron....jejeje...el vas fer fins al 2000, el principi de la fi. Esperem que el treball de la Deborah reflecteixi la resurecció que sembla que pasa la makina akest final d'any ;)
Dj D-BoRaH:

--- Cita de: PuCHO en 29/12/03, 14:00:25 pm ---eP... jo vaig fer el treball de recerca de la música máquina, vaig treure un 8 xddddddddd si em fas un toke xl MSN te'l passo sencer, el 'problema' es q el treball arriba fins l´any 2000 xdddddddd

p.d. records a Dábit!

--- Fin de la cita ---
okis ja li dirè...merci tio t'agregaré i me'l passes.

P.D:d k koneixes al meu germà? ::)
Dj D-BoRaH:

--- Cita de: mastersystem en 29/12/03, 14:03:28 pm ---

p.d. records a Dábit!

--- Fin de la cita ---
Ara seré cabron....jejeje...el vas fer fins al 2000, el principi de la fi. Esperem que el treball de la Deborah reflecteixi la resurecció que sembla que pasa la makina akest final d'any ;)

--- Fin de la cita ---
jajaja esu esu kuando tg tema xq todavia no tg tema xD
Dj Oleguer:
Es que depende de qué modalidad de Bachillerato hagas, podrás enfocar el tema des de un punto de vista o otro... Qué BTX haces? Es que si no lo dices... :P
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa