Bones companys, abans de res comentar que no es poden comparar festivals tant diferents. Si es vol mes festival vistós/Mega Stages/Mega Lineup etc...Defqon.1, Decibel, etc. Q-BASE es un altre mon. Per mi segueix sent el meu festival de xumpa xumpa preferit, per tot, només on es fa ja es unic, i no necessita que es tunegi molt mes, veient com s'enlairen els avions a primera hora del matí als tancaments, i també l'ambient, es un dels millors, on hi ha gent mes oberta de ment, tunejada i arribada de totes parts d'Europa. I el Lineup "mes reduit" te la seva part positiva, costa molt mes que coincideixen 2 sessions que vols veure a l'hora, no com els altres que poden arribar a coincidir mes de 6, per lo tant, et permet anar fluint millor.
Bueno, procedeixo a la valoració breu:
Simplement dir que aquest any a tornat a l'essència dels inicis, mantenint aquell toc mes underground & militar. La distribució & decoració ha millorat molt respecte l'any passat. El Hardcore Italia el van fotre a un dels bunkers mes grans, això va fer que no es quedés petit. Per cert, jo no soc molt fan del Hardcore Italia, pero he de reconeixer que hem van sorprendre molt totes les sessions, i les vaig gaudir molt, inclosa la d'AoF. Unexist com sempre, tralla, destrucció, brutal! I una de les que mes vaig gaudir va ser amb la d'Stunned Guys, sobretot quan va fotre tema early "Get it mutherfucker", es quan va començar la meva autodestrucció xdd.
Després, l'area Industrial-"Schranzera" genial també. Aquesta si que es va quedar petita ja que la van fotre a un Bunker ammo d'aquells, que son petitons. I les sessions de Richie Gee & Sandy Warez espectaculars, la gent entregadissima. Per cert, perfí el vem coneixer al vol de tornada, super majo en Ricard.
Després les areas Hardstyle, les dues genials. Com sempre el Hangar enorme, amb un dels millors sons que es pot gaudir en un festival!
Tema Open Air, a mi hem va agradar molt l'Stage que van montar, era molt...Q-BASE. el Switch de les 00:00h. va ser mes aviat pobre, pero el que deia, aquí al Q-BASE es el menys important, apart sembla ser que hi ha una llei a la zona que prohibeix tirar focs artificials (que esclatin) al costat d'un aeroport, així doncs, sempre seràn d'aquest estil. La sesió den Zany la vaig escoltar mentres fotiem un descans/halant, pero com sempre va fotre molts temazos.
Tancament amb la Korsi va ser normalet, pero ho vem donar tot per acabar de destruirnos, i bueno, va fotre com 3 cagades, saltades de CD....pero a la korsi se li perdona tot....-Korsi t'estimem

Així doncs, per mi ha estat excel·lent, i he gaudit com mai! tot això sense esmentar la liada a base de birres de blat de la zona + jagermeisters la nit anterior xddd!
Bueno, una abraçada a tots/es els que vem compartir aquest peazo festvial, sense vosaltres no hagués estat el mateix. Un altre que ens enduem a la saca

.
P.D. Hauré de pendrem en serio això dels estiraments pre-post festival, ja que per 2n any consecutiu hem va agafar una mega rampa a la cama que avui encara sem resenteix. Això, o deixar de "Hakkejar", que es un vall destroça cames, pero va a ser que no xd!
Bueno, ens veiem en la propera gran liada, en el meu cas no podrà ser la MOH d'aquest finde, llàstima per que hi havien moltes ganes.
Bueno, Salut i XUMPA XUMPA, sobretot ben..-HARDAAAA!!!!!!!!
P.D. l'Aftermovie s'haurà d'esperar crec que al mes vinent, ja que hi ha molta feina a fer. De moment estic emboclat amb l'audio xdddd.