|
 |
« Responder #90 en: 08/07/11, 10:32:49 am » |
|
mas uno k va al q base. en plan destroyer. la pua k es a la vez de las fiestas de mi pueblo(alcañiz) pero aun kedaran cuatro o cinco dias mas de fiesta despues de volver. ya tengo ganas locas de line up, espero k no tarden muxo. nos vemos alli!!
Yo tengo el puebli dirección a alcañiz.. Que gracia... Yo estoy por el sur de tarragona-norte castellón
|
|
|
|
 |
« Responder #91 en: 08/07/11, 13:02:35 pm » |
|
Sembla que aquest any, com diria lo Manso den Launes, tornarem a fotre un molt bon arròs caldós, s'està animant molta gent, i ben digne . Només hem fot una mica de "por" el lineup & Areas Hardcore que sigui un pel fluixet per l'absència de Hardcore NL del bo...però això es veurà mes clar quan estigui la Web oficial.
Fillus Maximus, hem d'anar al Pixmania, necesito un altre bateria per la videocamara, que l'any passat hem vaig quedar sense a mig festival .
GTI_V; el día 23 anirem la meitat de mansos i manses al Pont. Podríem fer quedada allà dins, encara que es facil veurem jej., i així ens coneixem una mica .
Per cert, si algú necessita estampar algun logo de festivals o d'algun segell Hardcore que m'ho faci saber.
Bolin & Junai, os heu de posar d'acord per anar amb el Tunneig mes friki de l'història dels festivals xumpa xumpa Europeus jej 
P.D. Caurà 4rt Q-BASE & Aftermovie consecutius .
Hola nano... Tu i jo ja ens coneixe'm..Vam estar parlant i ballant un dia a una festa de jumpstyle a la gran sala del memphito. Sóc aquell que vayava a lo NL... Segur que no t'enrecordes. Sobre lo del pont..vaig tenir la meva epoca d'anar 4 anys seguits cada finde i ara no se m'ha perdut res..a part de que no disfruto de l'ambient aquell. Com a molt a l'activa tot i que on està ara tampoc m'agrada l'ambient que hi ha. Sóc més partidari de surtir de festa per bcn capital i estalviar per anar 1 cop cada dos o 3 mesos a holanda a pegar-me la festa..pq allò d'allà dalt, si que val molt la pena.
|
|
|
Dj Klave
Sumiller Banana
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation
Email
|
 |
« Responder #92 en: 10/07/11, 13:52:38 pm » |
|
Vol comprat. Per 3r any consecutiu allà hi serem. Espero que sigui com el 2009. On la distribució del Open Air/ búnkers em va agradar més que l'any passat. Igual que la pirotècnia. Aviam què tal el line-up. M'agradaria un Darkraver o Gizmo o Menthal Teo o Charlie Lownoise pel búnker Early. La resta sobre la marcha. Hardstyle no em tira gaire, però el rollo RAW com el The Prophet d'Scantraxx no falla mai al Q-Base i està bastant bé per calentar per la tarda  Espero anar al museu de la RAF  VIVA ALEMANIA!
|
|
|
|
 |
« Responder #93 en: 11/07/11, 01:02:01 am » |
|
a quan a line up... de moment hi haurà un bunker de raw hardstye amb els dos segells: a2 records i tillt. http://barcelonahardravers.blogspot.com/2011/06/q-base-2011-catala.html aqui teniu tota la informaciò de lo q-base Apostes de line up 2011- jo crec que the prophet punxara i crec que posaran djs de earlyhardcore com ara charly lownoise&mental teo. - jo espero que el line up sigui igual de digne que el defqone i millor que el q-base de l'any passat,
|
|
|
Xabi_baraka
Registro: 23-07-08
Hardstyle & Hardcore
Email
|
 |
« Responder #94 en: 12/07/11, 23:54:23 pm » |
|
Entrada, vuelo y hotel en el bolsillo, ya solo queda esperar!!!!
|
|
|
myselfbcn
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER
Email
|
 |
« Responder #95 en: 14/07/11, 20:48:44 pm » |
|
Ja està la Weboficial http://events.q-dance.nl/2011-09_10-september_q-base/home. Només puc dir un cosa; -Quina decepció!. Els que som amants del Hardcore NL, tan Main com Early (el millor) es el que trobem mes a faltar. Fins i tot de Hardstyle esta la cosa fluixeta, falten bastants dels grans que portaven molts anys anant-hi. Si es que quasi el mes interesant serà el Bunker de FOOTWORXX, per que ho tinc tot comprat que si no... Porten 2 anys cap a la baixa, no pensava que estaria tant fluix, encara mes que l'any passat, quina llàstima. L'any que be no compraré res fins que vegi la weboficial! De totes formes ens fotrem un bon festival tota la colla de mansos que anem cap allà!
|
|
|
|
 |
« Responder #96 en: 14/07/11, 21:04:33 pm » |
|
CAGADA MAXIMA....
|
|
|
Dj Klave
Sumiller Banana
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation
Email
|
 |
« Responder #97 en: 14/07/11, 21:41:49 pm » |
|
Crec que estaré tot la nit a la Footwork. The Outside Agency No per tindre un line-up de la ostia, una festa será la ostia. I al revés. A mi els lines-ups me la porten bastant al pairo. Com deia un conegut: "La fiesta ni se crea ni se destruye. La fiesta eres tú."
|
|
|
|
 |
« Responder #98 en: 14/07/11, 21:55:45 pm » |
|
que poco hay no? no hay early hardcore ni tampoco jump, vaya bajon pues  de hardstyle la "tillti vs alpha records" tiene un cartelon tremendo eh? creo que es la mejor area junto con la footworxx, quitando estas dos, nada mas que destacar. mirad el lado positivo, ahora ya no tendreis que pensar tanto para ver a que area ir y asi os perdereis menos djs que quereis ver y no podeis porque coincide con tal o cual (lo que pasa siempre ya sabeis), porque lo que esta claro es que hay musicon de sobra para todo el festival, menos, pero suficiente. una pena que quiten el early. aun asi sera festivalazo, no me cabe duda.
|
|
|
Jacob_ MOH
De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07
Email
|
 |
« Responder #99 en: 14/07/11, 22:00:27 pm » |
|
pues anda k no astire casi tota la nit a la de Hardcore Italia i tb alternant en alguna mes en la castaña k penso pisigar!!! i lo flyer k no falte! xD
|
|
|
|
 |
« Responder #100 en: 16/07/11, 00:59:40 am » |
|
Ja està la Weboficial http://events.q-dance.nl/2011-09_10-september_q-base/home. Només puc dir un cosa; -Quina decepció!. Els que som amants del Hardcore NL, tan Main com Early (el millor) es el que trobem mes a faltar. Fins i tot de Hardstyle esta la cosa fluixeta, falten bastants dels grans que portaven molts anys anant-hi. Si es que quasi el mes interesant serà el Bunker de FOOTWORXX, per que ho tinc tot comprat que si no... Porten 2 anys cap a la baixa, no pensava que estaria tant fluix, encara mes que l'any passat, quina llàstima. L'any que be no compraré res fins que vegi la weboficial! De totes formes ens fotrem un bon festival tota la colla de mansos que anem cap allà! 
Doncs a mi em doneu molta enveja...XD. Haviam si podem coincidir algún dia i montem un espectacle per allà dalt... COm ja vinc dient desde fa dies, vull festa però no tinc ja amb qui liar-la...Liar-la bé, ni merdes pel mitj..ni violencia..ni res.. així que..tampoc em faria res coneixer a algú de vosaltres al mateix aeroport de bcn...
|
|
|
|
 |
« Responder #101 en: 16/07/11, 01:09:29 am » |
|
Doncs ara que he vist una mica per sobre tot...al OPEN AIR...els dj per mi m'encanten.. Al menys hi han dos que son de la meva devoció !! SHOWTEK i D-BLOCK & S-TE-FAN..... Per mi ja val la pena anar..però no tinc calers i els que tinc son per pagar deutes i estalviar per comprar-me un cdj !!! M'apunto a la propera quedada que es fagi...
Soy molt grans amb lo del blog en català..Inmensos !!!
|
|
|
Krlos
Registro: 25-12-03
Email
|
 |
« Responder #102 en: 16/07/11, 14:51:40 pm » |
|
Con billetes en mano ya!! al final plan durillo,ida a las 6:30 el sábado y vuelta el lunes (gracias a dios xD)
|
|
|
xavi_speed_terror
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!
Email
|
 |
« Responder #103 en: 17/07/11, 20:46:04 pm » |
|
|
|
|
NiT@
Email
|
 |
« Responder #104 en: 17/07/11, 21:10:49 pm » |
|
Se lia  Ole TUUU klavee ole tuu!! di que si, nosotros somos la fiesta Per certttt fill!!! Tema tunneo espero ideas eh?? tens clar si aniras de militar??
|
|
|
|