oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 19   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Q-base 2011-10 de setembre-Weeze airport- Germany  (Leído 25503 veces)
GTI_V
Visitante

Email
« Responder #75 en: 06/07/11, 10:01:30 am »

Ostia nens !!! calleu !!! QUE calleu !!! jajaja.. Aixi que lo de les samarretes es tan facil com una llisa i planxar-la? uohhh !!! Però d'on treieu el diseny per això? Pq el diseny i la lletra l'haureu tret d'alguna web en plan idea, no?

Per altra banda, sóc de bcn i evidentment que em molaria anar amb tota aquesta gent de 18 persones que dieu que van cap allà !! la veritat que es el que busco, però clar, el que no m'acaba de fer molt el pes, es haver d'agafar un avió fins ha holanda o alemanya (menys que no hi he anat mai) i anar al festival jo sol i trobar-me allà amb gent, ja que si la majoria sou de bcn, el sensat es sortir tots junts desde aqui.... Jo per la q-base no sé si podré anar però bueno... que ja estaré a la guait de tot i em possaré el blog aquell que heu penjat en català a MIS FAVORITOS per seguir una mica tot més.
Estic content de pensar que hi ha gent que pensa com jo i que els hi agrada el que a mi, pq avui en dia tothom tira de la makina i histories i jo el que vull es hardcore holandes i hardstyle em porta boig...
m'hi apunto a una i així conec a gent nova, que falta em fa !!! :)
De nou, brutal la bandera del nostre pais amb el q-base de fons !!! visca catalunya i ja miraré de fer-me una samarreta d'aquestes guapes pq....amb la pijeria que he tingut amb una del scantraxx, m'he deixa't 30 eur.....

GTI_V
Visitante

Email
« Responder #76 en: 06/07/11, 10:18:06 am »

Vuelo pillado de viernes a domingo!!!! ;D A ver si esta misma semana compro la entrada. Ya haremos una quedada!!!

x supuesto señor Xabi! si hace falta te esperamos en el aeropuerto con un gran recibimiento! xD k ya hace tiempo k no nos vemos!

P D: Al loro señores k hay uno sale de Buenos Aires i haciendo escala en Mexico x recoger a Maria Guadalupe! xD

P D 2: Fiesta Regional mexicana?¿ ::)

Que pasó Pibe! doncs almenys la nit anterior tocarà una gran festa regional Alemanya a base de Birras de Blat & jägermeister com l'any passat ;)

Y Sr. Xabi baraka preparate para la liada del viernes  ;D ;)! jej, será un finde muy duro!

veig que molts ja domineu una mica el tema, no? A mi em fa cosa anar sol a alemania pq no conec res i bueno....si jo hagues d'anar faria en plan destroyer, aixi passo de gastar tant i ja descanso divendres a casa...

per cert, crec que amb tu, em vaig pegar una festa al meetingjumpbcn....a la sala memphito (brutal local xD ironia). No sé si recordaràs el teu bailoteo holandes amb un altre noi....

salutacions,
mallorca_pont

Registro: 23-10-08

Email
« Responder #77 en: 06/07/11, 11:32:17 am »

;D
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #78 en: 06/07/11, 14:08:43 pm »

Ostia nens !!! calleu !!! QUE calleu !!! jajaja.. Aixi que lo de les samarretes es tan facil com una llisa i planxar-la? uohhh !!! Però d'on treieu el diseny per això? Pq el diseny i la lletra l'haureu tret d'alguna web en plan idea, no?

Per altra banda, sóc de bcn i evidentment que em molaria anar amb tota aquesta gent de 18 persones que dieu que van cap allà !! la veritat que es el que busco, però clar, el que no m'acaba de fer molt el pes, es haver d'agafar un avió fins ha holanda o alemanya (menys que no hi he anat mai) i anar al festival jo sol i trobar-me allà amb gent, ja que si la majoria sou de bcn, el sensat es sortir tots junts desde aqui.... Jo per la q-base no sé si podré anar però bueno... que ja estaré a la guait de tot i em possaré el blog aquell que heu penjat en català a MIS FAVORITOS per seguir una mica tot més.
Estic content de pensar que hi ha gent que pensa com jo i que els hi agrada el que a mi, pq avui en dia tothom tira de la makina i histories i jo el que vull es hardcore holandes i hardstyle em porta boig...
De nou, brutal la bandera del nostre pais amb el q-base de fons !!! visca catalunya i ja miraré de fer-me una samarreta d'aquestes guapes pq....amb la pijeria que he tingut amb una del scantraxx, m'he deixa't 30 eur.....

a vore...la lletra la buskes x internet la q més t'agradi...la fikes a un PEN-USB i els ho portes a la botiga x si acas no la tenen...el tema disseny cadascu es fa el seu...!!!!xD jo em vaig fer na camiseta diferent d'ells pero fantàstica igualment.

En tema anar al q-base sol pos home...ningú vol ser un Lucky Luke per tant smpre pots qdar en la gent a través dels posts!!!xD
GTI_V
Visitante

Email
« Responder #79 en: 06/07/11, 17:06:54 pm »

a vore...la lletra la buskes x internet la q més t'agradi...la fikes a un PEN-USB i els ho portes a la botiga x si acas no la tenen...el tema disseny cadascu es fa el seu...!!!!xD jo em vaig fer na camiseta diferent d'ells pero fantàstica igualment.

En tema anar al q-base sol pos home...ningú vol ser un Lucky Luke per tant smpre pots qdar en la gent a través dels posts!!!xD

Pos gracies pel teu post... Està clar que aniré mirant haviam la gent que va a aquests festivals...
Lo del usb..està fet però el portaré al decathlon que el tinc al costat de casa...XD
haviam si algun de vosaltres podeu anar penjant algunes fotillos de samarretes..

gracies xiquets...XD
dj junai
Visitante

Email
« Responder #80 en: 07/07/11, 01:00:50 am »

crec que el post s'ho escau...

la historia del fill by el fill (un resum, ara tampoc us penseu)

El començament
Cap a l'any 2004 vaig coneixer dos ravers per internet que vem parlar d'unes festes d'holanda on posaven harsdtyle i que eren la ostia. Jo per aquella epoca anava al xque,pont,etc i el mès gran que habia vist era un megaaplec. Vaig anar a qlimax 2004 en plan destroyer i vaig alucinar. I ara us preguntareu...Com pot ser?

Poseu-vos en escena, 2004, qlimax, 25.000 ravers, gelrodome arhnem (dos palaus st.jordi) i us poseu aixo...
http://www.youtube.com/watch?v=5y1XLjSKrsY
http://www.youtube.com/watch?v=NHmDvn4JQZ4&feature=related

Resultat: festival sense paraules

Des de llavors he intentat a tots els festivals de xumpa xumpa que he pogut....

La fustigacio
L'any 2006 vaig anar amb el macabre al q-base 2006, l'unic que sabien es que era a un festival en una area militar amb xumpa xumpa que durava 16 hores, aixi que els fills es van tunnejar amb botes militars, pantalons miliars, samarreta militar i van procedir amb el pla destroyer.
video
http://www.youtube.com/watch?v=WfipqCMvXIU&feature=channel_video_title
Resultat: la fustigacio

l'ultim festival
L'ultim ha sigut aquest passat defqon1. Una de les imatges que tinc al cap es llogan 4 cotxes des de weeze amb un pla preparat a la perfecciò per anar al festival xumpa xumpa mès gran de tots els temps amb els millors fills i filles del mon. Crec que van ser 18 en total.
video del tancament
http://www.youtube.com/watch?v=z0_h5aHVEwA
recomanacio: 1080h i volum poderos
Resultat: el millor festival de tots els temps

Fills i filles us he fet un resum de la petita historia del fill perque veieu d'on vinc, on sòc i on vaig....

Perque haig d'anar a un festival?

Com habitualment passa,a la gent que li expliques aixo dels festivals xumpa xumpa d'europa,de vegades et falten paraules, no saps com descriure tant dignitat junta. Lllavors fas un link powers amb uns quants videos pero aixo no ho reflecteix. Suposo que quan veus algu plorar d'alegria al acabar un festival, suposo que en aquest cas un sentiment val mès que mil videos

Potser aquesta historia l'hauria de posar a l'altre post, potser...

Precs i preguntes

bolin: ets molt gran!!!!! serà el festival de la dignitat, ara ja cal buscar un bon tunneo
launes: arrosssssssss...........
La resta de fills: ja teniu lo pdf dels hotels
myself: al q-base tambè vindran els dos fills del dominator que estaven al nostre hotel

Respecte el tunneo

Al decatlon de la illa diagonal hi ha bones samarretes i fan una estampaciò molt digne

Consells
El mès dificils es trobar ravers dignes per anar de festa i
fer plans powers

Pregunta personal
Molta gent m'ha pregunta el perque del blog...
La resposta es clara, per ajudar a tot fill i filla que vulgui anar a un festival de la dignitat, perque el xumpa xumpa el portem al cor i crec que tothom que hagi anat a algun festival sap que allo es la pura dignitat.

La joia amagada oldschool
Us deixo un dels primers aftermovie que vaig veure
qlimax 2004 extended aftermovie, jo crec que hi ha un abans i uns desprès d'aquest video, ai mare!!!
Fills que el disfruteu
http://www.youtube.com/watch?v=5bryWdRmc3I&playnext=1&list=PL3A4B41E5D2C492DE

visca els festivals de xumpa xumpa

GTI_V
Visitante

Email
« Responder #81 en: 07/07/11, 09:24:13 am »

deu ni do nen..com t'has explaiat !!!

lo del blog...a mi m'encnata i per algún lloc s'ha de començar i respecte a les quedades, doncs porto temps pensant que pq deixar de viure la vida per culpa de que gent del teu voltant o no comparteix la teva fil.losofia de vida o simplement no son gent que es mereixi la teva amistad. Així que em vaig treure novia, i vaig començar a descartar gent que no em convenia. Total, sense amics per anar de festa i els 4 colegues que tinc son els que valen la pena.
Total, que estic en una epoca d'ampliar amistad i de trobar allò que no tinc i es a gent per anar a rave's com deu mana a holanda-alemania, pq està clar que aqui per molta sensation white que vulguin fer, serà res comparat amb el que es cou a holanda....
De fet fins i tot m'estic venent tota la makina que tinc que no em motiva i passar-me a punjar amb cd o vinil musica hardstyle or jumpstyle....
En fi...aniré mirant aquests post i bé...si estigues decidit i tot ben organitza't, m'agradaria un dia apuntar-me amb tots vosaltres i coneixeu's...tot i que a un parell de vosaltres ja us conec de vista !!!

PD. al decathlon de l'illa em faré la samarreta, però em falta possar-me un disseny guapo al cap per fer-me l'idea. Està clar que BARCELONA, hi caurà !!! Ara falta saber que més possar XD... HARD STYLES? HARD BASE....Q-BASE...QLIMAX...
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #82 en: 07/07/11, 12:35:17 pm »

Sembla que aquest any, com diria lo Manso den Launes, tornarem a fotre un molt bon arròs caldós, s'està animant molta gent, i ben digne  ;D.  Només hem fot una mica de "por" el lineup & Areas Hardcore que sigui un pel fluixet per l'absència de Hardcore NL del bo...però això es veurà mes clar quan estigui la Web oficial.

Fillus Maximus, hem d'anar al Pixmania, necesito un altre bateria per la videocamara, que l'any passat hem vaig quedar sense a mig festival  ;).

GTI_V; el día 23 anirem la meitat de mansos i manses al Pont. Podríem fer quedada allà dins, encara que es facil veurem jej., i així ens coneixem una mica ;).

Per cert, si algú necessita estampar algun logo de festivals o d'algun segell Hardcore que m'ho faci saber.

Bolin & Junai, os heu de posar d'acord per anar amb el Tunneig mes friki de l'història dels festivals xumpa xumpa Europeus jej  ;D :D

P.D. Caurà 4rt Q-BASE & Aftermovie consecutius  ;).
Krlos

Registro: 25-12-03

Email
« Responder #83 en: 07/07/11, 13:33:09 pm »

Fillus Maximus, hem d'anar al Pixmania, necesito un altre bateria per la videocamara, que l'any passat hem vaig quedar sense a mig festival  ;).
Tienen baterías de todo tipo de cámaras de vídeo-foto? tengo una pentax y en 4 horas está fundida ¬¬ ah,y donde se encuentra esta tienda?  :)
Bolin

Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Email
« Responder #84 en: 07/07/11, 14:51:46 pm »

jajajajaaja un mega hiper ultra raver shinigami no estaria mal xd
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #85 en: 07/07/11, 15:30:40 pm »

jajajajaaja un mega hiper ultra raver shinigami no estaria mal xd

falta saber si vens ancara! i a tu trobo k t'aniria millor anar de oso yogi! xD
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #86 en: 07/07/11, 18:59:18 pm »

GTI_V aqui tienes la camiseta q me hize el año pasao!!!=D

Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #87 en: 07/07/11, 21:43:56 pm »

GTI_V aqui tienes la camiseta q me hize el año pasao!!!=D

ostia la ultima foto es bestia eh, gran postura van noidon! xD si men recordo mare de deu! ;D
dj junai
Visitante

Email
« Responder #88 en: 07/07/11, 23:44:12 pm »

tunneo q-base

Un dels temes mès importants es decidir com aniràs tunnejat pe la festa.
Pel q-base el tema mitic del tunneo, és el tunneo militar.
A barcelona hi ha un parell de botigues, una d'elles es aquest http://www.gijoebcn.com/
situada aprop de plaça universitat.

bolin:fill, si ets vols tunnejar en un cosplay manga, si vols procedim, perque aixo ho hem de fer amb temps.
idees: shinigami, akasuki,etc

Ara com ara tinc en ment un tunneo com el de: mascara jason s, samarreta barcelona hardravers oldschool, i uns pantalons cibers.

Encara hi ha temps per decidir-se.
sisors

Registro: 02-06-09
Facebook:

Email
« Responder #89 en: 08/07/11, 09:09:23 am »

mas uno k va al q base. en plan destroyer. la pua k es a la vez de las fiestas de mi pueblo(alcañiz) pero aun kedaran cuatro o cinco dias mas de fiesta despues de volver. ya tengo ganas locas de line up, espero k no tarden muxo. nos vemos alli!!
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8 9 ... 19   Ir Arriba   Imprimir