oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 19   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Q-base 2011-10 de setembre-Weeze airport- Germany  (Leído 25551 veces)
mallorca_pont

Registro: 23-10-08

Email
« Responder #60 en: 02/07/11, 16:14:34 pm »

Repartidor de ensaimadas y la Nit@ amb el vols de anada a la ma!!!! Q-Base here we goooooooooooo!!!! ;D ;D ;D
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #61 en: 02/07/11, 19:36:41 pm »

ooooooooh siiiiiiiiiiiii! vuelo reservado! x 2 año consecutivo volvemos a repetir!

P D: al loro señores! k volvemos con el flyer! xD

P D: Uri! ves pensant frases ya! ;D
nenika-pitera

Email
« Responder #62 en: 03/07/11, 12:32:28 pm »

8)
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #63 en: 03/07/11, 16:03:12 pm »

vueloooooooo al bolsilloooooo!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D repetimos x segundo año!!!fuckkkk yeaaaaaah
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #64 en: 03/07/11, 16:54:33 pm »

ese dia celebraremos k xavi_speed_ terror cumplira un año k no habra volado! xD

P D: au au ya podras invitar a una cerversa a tots los k surtiguesem lo divendres desde lo Prat, prepara tokens! :D

P D 2: x cert tb tindrem en primicia a un k se desvirgara a esta festa anomenat caballo! juas!
mallorca_pont

Email
« Responder #65 en: 03/07/11, 17:14:46 pm »

UUUUUFFFFFFFFFFFFFFFFFFF FFFFFFFFFFFF"!!!!! veo mucho hijo p*** suelto en la q-base eso puede ser demasiado grandeeeeeeeeeeeeeee!!!!!! ;D [frikis]
Trallero
FCB SUPPORTER

De: Zona Franka(Bcn) Sexo: Si
Registro: 02-08-05
Facebook:
WEMBLEY ♥

Email
« Responder #66 en: 03/07/11, 21:59:39 pm »

fills.....

varies coses...

tema hotel q-base: recomano procedir quan abans millor, les places volen.

Qui s'apuntaria? 25 anys the prophet
http://www.youtube.com/watch?v=6CbQIaHxNLU&feature=channel_video_title

apostes: segona setmana d'octubre,heineken music hall, o segona setmana de novembre. Estils: earlyhardstyle, jump,hardstyle, raw hardstyle, earlyhardcore and hardcore
interesant... m'ho romiare
xavi_speed_terror

Email
« Responder #67 en: 03/07/11, 23:48:11 pm »

ese dia celebraremos k xavi_speed_ terror cumplira un año k no habra volado! xD

P D: au au ya podras invitar a una cerversa a tots los k surtiguesem lo divendres desde lo Prat, prepara tokens! :D

P D 2: x cert tb tindrem en primicia a un k se desvirgara a esta festa anomenat caballo! juas!

vosté perdone x no recordar q dps del q-base vam anar a Italia...xDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDD

P.D--> les cerveses les pagues tu x poc viu!!!jajajajajajjaja

P.D 2--> caballo menos festa i més variables de com comprar vols!!!jajajjajajajaa
--hArDcOrEmAn--

Registro: 15-01-07

Email
« Responder #68 en: 04/07/11, 13:53:22 pm »

Vols comprats!!!! Ara toca mira Hotels!
GTI_V
Visitante

Email
« Responder #69 en: 04/07/11, 17:39:48 pm »

Lo de la bandera de catalunya i q-base....lo millor de tot i per altra part, on es troben aquestes samarretes de barcelona? XD...
em molaria molt anar al festival aquest però no tinc gent amb mi anar però te una pinta bonissima !!
mallorca_pont

Email
« Responder #70 en: 04/07/11, 18:21:46 pm »

Lo de la bandera de catalunya i q-base....lo millor de tot i per altra part, on es troben aquestes samarretes de barcelona? XD...
em molaria molt anar al festival aquest però no tinc gent amb mi anar però te una pinta bonissima !!
Si ets de Barna hi ha moltisima gent que hi va!! que jo conegui son uns 18 aixi que sol no aniras, jo vaig desde Mallorca i sempre despres ens veim alla aixi que ja saps, animat i disfruta de aquest festival!!!
The Dark Defender

Registro: 14-07-09

Email
« Responder #71 en: 04/07/11, 21:18:01 pm »

La samarreta és tan senzill com comprar-te una de llisa del color que vulguis i vagis a algun lloc on estampin amb vinil el disseny que tu demanis. Per exemple, ho fan al Decathlon o al Estudi Esteve, què és on ens vam fer les nostres taronges de la Defqon.

I sortint de Barcelona no tindràs cap problema x poc que coincideixis amb algun vol on vagi més gent ;)
xavi_speed_terror

Email
« Responder #72 en: 04/07/11, 21:52:34 pm »

la bandera del q-base l'any passat va triumfar moltissim...la de catalunya...gràcies a ella ens navem trobat pel festival...grande j javier smpre liant-la!!!jajajajajjaa

les camisetes les vam comprar al decathlon i les vam estampar a una botiga d x alli barna!!!!=DDD
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #73 en: 05/07/11, 00:10:43 am »

la bandera del q-base l'any passat va triumfar moltissim...la de catalunya...gràcies a ella ens navem trobat pel festival...grande j javier smpre liant-la!!!jajajajajjaa

les camisetes les vam comprar al decathlon i les vam estampar a una botiga d x alli barna!!!!=DDD

kina enveja k me feu... uufff si puc vidnre tambe un altre cop a la q-base, pero  ara per ara no puc. mans al aire i bandera catalunya en ma i au a ballar !!! juasjuas
Bolin

Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Email
« Responder #74 en: 06/07/11, 00:39:52 am »

weno junai crec que et fare content diente que ja tinc el bitllet jejejejejeje i que ma costat 49e, fare un sube i baja surtin de reus i arrivan a bcn jejejeje. PLAN DESTROYER
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 19   Ir Arriba   Imprimir