Molt bon festival el poc rato que vaig estar, bastanta gent a primera hora, crec que això s'agraeix

En quant a dj's:
Peres: buff, va entrar com la mel, feia moltisim de temps que no sentía punxar jump amb aquest estil, desde que va tancar el set concretament, quant Dany ens feia passar aquelles tan bones nits

Grau: bona selecció musical i sorpresa ia que feia molt que no el veia punxar i aquest canvi d'estil, encara no l'havia vist punxar mai makina.
Gusi: com sempre, mesclant diferents estils, mesclote tras mesclote, sesionssa com sempre
Miguel serna, feia moooooooltisim de temps que no escoltava cap remember d'aquest senyor, que va ser un gran acert que el fesiu punxar remember Rockola, ja que si agués vingut a punxar actual... tal com està aquest camp crec que m'agués quedat fora.
Sarroka: com sempre nano... ets molt gran!!!
Batiste: vaig acabar fora, aixo de veure com tiren a base d'Apple no em mola xD
I aquí ia men vaig anar cap a casa, amb la febre pujant i amb ganes d'agafar el llit...
Putada de la nit... vaig venir especialment pels señors Ruly & Traka i em va pillar el malestar justament avanç de la seva sessió... m'agues molat un munt veureus punxar per aquestes terres nanos pero... no podia mes... Espero que tot sortís bé i que com sempre aguesiu liat un bon pollastre!!
Una abraçada a tots noooois!!