Despres de currar akest mati fet caldo pasare a valorar.
Per ki no ho sapiga soc el Edu/pantuflas (llastima me las vaig portar pero no me les vaig posar al final

)
La anada molt destroyer, sort l'ensiamada del mallorca pont (la mes bona k he provat mai).
Els apartaments de pm. Sobretot el diumenge k tots el k kdabem estaven alli.
Kdada el MC Donals i gran liada al trenvia xD
Un cop al Reverze escampada general jajaja
Va ser un gran festival. I la sala principal increible. Igual no tant com la qlimax, pero tela.
Una minoria en varem kdar a la loto arena fins a la sesion de d-block & stefan. Tan coone, com stephanie i bioweapon hem van agradar molt.
Un cop catada la pista principal ja vaig plantar alla el campament i no vaig marxar fins les 6 k tocava anar a veure endimyon vs nosferatu.
Les presentacion a la pista principal espectacular a cadascuna era millor k l'anterior, excepte les de hardcore k van baixar el nivell. Totes les seions molt bones, ja k vaig difrutar molt amb el hardstyle, acompanyat en tot moment del sr castells. La sesio k mes va sorprendre la reverze flashback.
en general festival molt digne, llastima k al final vem tenir problemes en retrobarnos per tornar al apartamebnt. No es pot decidir on kdar quan es va tajat i dins desfasat amb el musicon a tota castanya. ho sento fill.
Tant diumenge com dilluns va estar de pm, visitant anveres i bruselas. Un grup de pm i amb ganes de pasar-ho be. Destacar les birres i els musclus k hem vaig fotre, k encara s'hem fa la boca aigua jajaja.
bueno saludar a tota la gent amb la k vaig anar i la k vaig tenir el plaer de coniexer, k espero veure properament.
Saludus den pantufles!!!!!