| Miscelánea > DEPORTES |
| Aficionados a la Bici |
| << < (24/31) > >> |
| Bolin:
ara tinc un dubte, me de cambiar les cubertes ja, i la larsen tt va de puta mare, pero man nombrat que probi la kende small block 8 que diuen que va millor. Lo bo d'aixo es que cada cuberta pesa 100gr menos que la maxxis |
| Dj_Juanit0:
--- Cita de: Bolin en 15/06/11, 14:50:30 pm ---ara tinc un dubte, me de cambiar les cubertes ja, i la larsen tt va de puta mare, pero man nombrat que probi la kende small block 8 que diuen que va millor. Lo bo d'aixo es que cada cuberta pesa 100gr menos que la maxxis --- Fin de la cita --- Jo quan feia rally amb la btt, portava sempre darrera Larsen TT en 2.0 i al davant anava canviant Kenda Nevegal 2.10 i Maxxis High Roller 2.10. Jo de tu, provaria les Kenda, potser t'acaben agradant mes que les Maxxis, la questio es anar provant fins que trobes la combinacio perfecta. Jo ho faig aixi. |
| Yoyo Sg:
Dj Juanito, demà vaig a La Poma amb la meva gent, a vera si ens trobem!!! Ja pujare moooltes fotos!!! (Es el primer cop en anys que porto aqui que m'expresso en català jajaja mencanta parlar la nostra sagrada llengua!!!) Doncs això ja em fixaré en les teves ''Scott's'' !!! |
| Dj_Juanit0:
--- Cita de: Yoyo GTI en 15/06/11, 23:32:18 pm ---Dj Juanito, demà vaig a La Poma amb la meva gent, a vera si ens trobem!!! Ja pujare moooltes fotos!!! (Es el primer cop en anys que porto aqui que m'expresso en català jajaja mencanta parlar la nostra sagrada llengua!!!) Doncs això ja em fixaré en les teves ''Scott's'' !!! --- Fin de la cita --- Jo no anire tio, ara tiro cap a la feina xDDDDD Fes fotos!!! |
| Yoyo Sg:
Ni fotos ni camara que me le deixat a casa xD Però y habia un Suis amb el seu fill entrenant per la competi del dissabte a França y ens ha fet pero a sabe on las puja.. Això si no hi habia ningu al circuit només un parell de Dirt's, 1 bmx y el nen aquest y prfffff la zona de trial una passada pero la de Dirt guapisima, anava amb la meva 20 de trial pels salts y flipant eh !!! A final de mes tindrás competidor si em deixas :-[ el que no se si agafarma una de Dirt Jump o una de descens... De petit amb la Montain Bike anava a esplugas al circuit del Parque Cervantes y magradaba moltissim pero no si que anirá millor per pujades, baixadas, salts etc si una de descens o una de dirt.. Que em recomanes titu? |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |