oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Para cuando Una Fiesta Hardstyle??  (Leído 5776 veces)
JULITO_11_FR
Visitante

Email
« Responder #60 en: 28/10/10, 20:19:49 pm »

Conociendo y me incluyo en la gran mayoria de gente del Pont no creo que triunfara mucho una iesta asi toa la noxe.

hombre es k una fiesta asi toda la noche es impensalbe, pero traer a 1 o 2 dj's si k es posible, i espero k algun dia lo hagan.

lo aran digo yo ademas aze poko vino dj mistery sino kreo rekordar,dentro de 2 findes estara dany bpm aunk nse de k estilo se basara...
Tato_kYd

Registro: 31-07-08
Facebook:
Always

Email
« Responder #61 en: 28/10/10, 20:36:53 pm »

aixo de pitero teu podries aorrar nano ;)
dj junai
Visitante

Email
« Responder #62 en: 28/10/10, 21:27:43 pm »

Jo com gran amant del hardstyle holandes m'agradaria molt que facin una festa hardstyle a Pont aeri. Jo crec que si el line up es bo i es promociona bè podria funcionar, tot i que el public que hi aniria, en gran part no seria l'habitual que van al Pont aeri. L'altre opció seria portar un o dos djs de hardstyle en una festa important. Jo crec que una opciò seria portar djs de Raw hardstyle, que crec que encaixarien mès amb estil de musica que tè el Pont aeri. Tot i així hi ha moltes possibilitats de que en el moment de que el dj de hardstyle punxi es buida la sala i la gent acabi al parking, sobretot perquè es una musica que la gent no coneix o no estar acostumada a escoltar. Tot i aixi es dificil de dir com pot reaccionar la gent davant d'un dj, de vegades va com va. Però ara mateix aquí almenys, el que mou mès gent és el hardcore comercial i djs o marques conegudes.

Respecte el gust musical, jo penso que es totalment subjectiu, hi haurà gent que li agrada molt el hardstyle i altre molt el hardcore, gent que li agradara els dos estils i altres que cap.

Respecte la velocitat, jo crec que es questio de la costum, jo per exemple el 2004 vaig anar qlimax per primera vegada i les primeres 3 hores s'en va fer extrany escoltar hardstyle lent a 140-150, pero t'acostumes i es diferent, és mès contudent. A Holanda en general punxen el hardcore mès lent que aqui. És una questiò de gust i costum. Igual que si estas acostumat a escoltar trance a 45 i te'l posen a 33, et sonara extrany i que li falta canya. Cada opiniò es respectable. Per exemple el Dr.Macabare que porta anys vinent de festival de Holanda i Alemania amb mi , el hardsytle no li desagrada pero a ell li encanta el hardcore perque és mès rapid i tè mès canya.

De fet una de les raons perque el hardstyle ha triunfat tant a Holanda i perque tans productors de hardcore fan hardstyle és perque a la gent Holandesa li agrada la canya pero lenta i que la puguis ballar tota la gent.

A quant a recomanacions per festes: una festa de la q-dance o de la bassvents al pont seria molt gran.

Djs: ufff, brennan heart, max enforcer, headhunterz, coone, noisecontrollers,isaac.
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #63 en: 28/10/10, 22:33:54 pm »

arreglat!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Tato_kYd

Registro: 31-07-08
Facebook:
Always

Email
« Responder #64 en: 29/10/10, 00:26:54 am »

axo mai!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

pos m'has ofés bastament...
xavi_speed_terror

Email
« Responder #65 en: 29/10/10, 02:24:57 am »

arreglat!!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

pos m'has ofés bastament...

parlat i arreglat!!!!!;D
alex_lmb

Ξ дاεЖ Ŀмь Ξ

Email
« Responder #66 en: 29/10/10, 13:25:53 pm »

No acabo de entender a la gente que dice que el Pont es only hardcore. Si han traído a djs de pitos, cómo no van a traer de hardstyle? El hardstyle está mucho más cerca del harcore que la música de pokemons que pone alguno de masia...
VS_pont_Evolution
Visitante

Email
« Responder #67 en: 29/10/10, 14:08:45 pm »

Pero es que a los habituales y gente mas asidua al Pont tampoco nos molan los pitos, en esas pocas sesiones por suerte al año aprovechamos para el Parkineo por que no se aguanta xd
manci86

Registro: 24-06-09

Email
« Responder #68 en: 29/10/10, 14:56:28 pm »

claro q si...mas alla d holanda xo no hace falta hardstyle!!!!
italia & alemania & holanda y a tirar!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
speed canadian resistance seria magra magra xD
xavi_speed_terror

Email
« Responder #69 en: 29/10/10, 16:34:54 pm »

claro q si...mas alla d holanda xo no hace falta hardstyle!!!!
italia & alemania & holanda y a tirar!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D
speed canadian resistance seria magra magra xD

sto ya son palabras mayores!!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

ya hay suficientes discotecas d pitos....una hardcore/makina como l pont ya se la goza!!!!juju
dj junai
Visitante

Email
« Responder #70 en: 30/10/10, 00:35:58 am »

amb anim de aclarir el que es el hardstyle holandes, us deixo el nou himne de la qlimax 2010
a carrec del brenna heart

http://www.youtube.com/watch?v=lGBLZyYlDtI

pura dignitat....
FeR _MacHiNe_

Registro: 16-07-05
Que rica la cervecita

Email
« Responder #71 en: 08/11/10, 17:27:48 pm »

Jo hi aniria, cada cop estic escoltant més bon hardstyle. Això si, em sembla que hauria de ser una nit completament apart no enmig d'una nit normal xq hi hauria gent que no hi estaria conforme i a més així es portaria a gent que no són clientela del pont, com ja s'ha dit x aqui.
showgarcia

Registro: 05-01-09
GRAVITY, EVAPORATION, LOVE, CREATIVITY

Email
« Responder #72 en: 10/11/10, 21:31:18 pm »

Tanto que os llevais las manos a la cabeza..en el pont ya estuvo javi aznar en una dj 1 y ahora pincha hardstyle...
dj junai
Visitante

Email
« Responder #73 en: 10/11/10, 22:16:30 pm »

com a idea podrien començar portar...a djs amateurs de hardstyle a la sala petita del pont en alguna festa gran.....Com idea...
pajarito
Visitante

Email
« Responder #74 en: 12/11/10, 19:51:07 pm »

hardstyle a pitch de hardcore

minuto 4:50

http://soundcloud.com/jamacd/hardstyle-megamix
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6   Ir Arriba   Imprimir