oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 8   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: A Nightmare in Rotterdam 04-12-2010  (Leído 10165 veces)
JULITO_11_FR
Visitante


Email
« Responder #45 en: 17/10/10, 22:32:41 pm »

Ostia si xaviii, k no u e vist perdoooo...
dj junai
Visitante


Email
« Responder #46 en: 18/10/10, 00:28:01 am »

http://www.youtube.com/user/theofficialnightmare

digni5
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #47 en: 18/10/10, 00:34:25 am »

Julito! trankil home xD no astigues nervios! jajajaja, astem en ello! ;)
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #48 en: 18/10/10, 00:41:02 am »

Sino compro los vuelos y toda la mandanga esta semana subiran de precio y no lo veo factible. Creo que me esperaré a la Outdoor al aire libre  que es cuando hace buen tiempo. A parte que cae para mi cumple. Solo con pensar que estan a -10 ºC x alla arriba se me cangrenan los huevos.
xavi_speed_terror
Desconectado

Sexo: Masculino De: tortosa
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!


Email
« Responder #49 en: 18/10/10, 01:46:03 am »

Ostia si xaviii, k no u e vist perdoooo...


al final ntre tonteria i tonteria ahir nu et vaig conexer tio...xDDDDDDDDDD
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #50 en: 18/10/10, 12:10:21 pm »

Sino compro los vuelos y toda la mandanga esta semana subiran de precio y no lo veo factible. Creo que me esperaré a la Outdoor al aire libre  que es cuando hace buen tiempo. A parte que cae para mi cumple. Solo con pensar que estan a -10 ºC x alla arriba se me cangrenan los huevos.

a vore klave! kina es millor, la outdoor o la indoor?¿ i kin dia cau lo teu cumple?¿ es x fer pensaments xD

P D: vax colapsat de viatges amunt i viatges avall! :D
JULITO_11_FR
Visitante


Email
« Responder #51 en: 18/10/10, 22:10:34 pm »

Algu ya ha planejat algu x anar-hii???
xavi_speed_terror
Desconectado

Sexo: Masculino De: tortosa
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!


Email
« Responder #52 en: 19/10/10, 00:03:26 am »

fua...tenim tantes festes a les q podem nar q ia no sabem on tirar!!!jajajajajjajajajaja
JULITO_11_FR
Visitante


Email
« Responder #53 en: 19/10/10, 00:05:14 am »

fua...tenim tantes festes a les q podem nar q ia no sabem on tirar!!!jajajajajjajajajaja



aixo es 1 problemaaaa seriu xd
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #54 en: 19/10/10, 00:27:33 am »

Sino compro los vuelos y toda la mandanga esta semana subiran de precio y no lo veo factible. Creo que me esperaré a la Outdoor al aire libre  que es cuando hace buen tiempo. A parte que cae para mi cumple. Solo con pensar que estan a -10 ºC x alla arriba se me cangrenan los huevos.

a vore klave! kina es millor, la outdoor o la indoor?¿ i kin dia cau lo teu cumple?¿ es x fer pensaments xD

P D: vax colapsat de viatges amunt i viatges avall! :D

No he anat a cap de les dues :angel:  He vist per aquí pel foro de gent que hi ha anat. Haviam si comenten la jugada.
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #55 en: 19/10/10, 00:37:24 am »

Sino compro los vuelos y toda la mandanga esta semana subiran de precio y no lo veo factible. Creo que me esperaré a la Outdoor al aire libre  que es cuando hace buen tiempo. A parte que cae para mi cumple. Solo con pensar que estan a -10 ºC x alla arriba se me cangrenan los huevos.

a vore klave! kina es millor, la outdoor o la indoor?¿ i kin dia cau lo teu cumple?¿ es x fer pensaments xD

P D: vax colapsat de viatges amunt i viatges avall! :D

No he anat a cap de les dues :angel:  He vist per aquí pel foro de gent que hi ha anat. Haviam si comenten la jugada.

ok klave! astic a l'aspera jajajaja
xavi_speed_terror
Desconectado

Sexo: Masculino De: tortosa
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!


Email
« Responder #56 en: 19/10/10, 01:08:15 am »

fua...tenim tantes festes a les q podem nar q ia no sabem on tirar!!!jajajajajjajajajaja



aixo es 1 problemaaaa seriu xd


ojala tots fosen axi!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDD
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #57 en: 19/10/10, 01:59:38 am »

Sempre ha sigut molt mes gran i mitca en tots els aspectes la Outdoor, i una de les festes + emblemàtiques x tots els gabbers, ademés de ser el festival que cada any inaugura la temporada dels festivals outdoor a Holanda.
Pero clar, et fots a veure vídeos, i només t'entren ganes d'anar cap el prat, com x exemple aquest que he vist avui mateix de la edició indoor del 2008: apartir del minut 6:00 m'encanta, putu partyraiser com punxa i que canyero que es, es lo puto amo!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oQ7T9tZB-ys" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=oQ7T9tZB-ys</a>


Jo si trobés alguna mega ganga de vols faria plà destroy x la indoor xq sincerament hi ha mono de mega festival only gabber x la terra dels tulipans, i aquest son 100% gabber tirant a bastant obscur, pero de moment em reservo pel 2011! a veure si hi ha sort!
Una abraçada companys!
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #58 en: 19/10/10, 11:53:54 am »

Sempre ha sigut molt mes gran i mitca en tots els aspectes la Outdoor, i una de les festes + emblemàtiques x tots els gabbers, ademés de ser el festival que cada any inaugura la temporada dels festivals outdoor a Holanda.
Pero clar, et fots a veure vídeos, i només t'entren ganes d'anar cap el prat, com x exemple aquest que he vist avui mateix de la edició indoor del 2008: apartir del minut 6:00 m'encanta, putu partyraiser com punxa i que canyero que es, es lo puto amo!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oQ7T9tZB-ys" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=oQ7T9tZB-ys</a>


Jo si trobés alguna mega ganga de vols faria plà destroy x la indoor xq sincerament hi ha mono de mega festival only gabber x la terra dels tulipans, i aquest son 100% gabber tirant a bastant obscur, pero de moment em reservo pel 2011! a veure si hi ha sort!
Una abraçada companys!

yo astic d'acord en tu Jordi! si hi ha algun billet barato yo tb m'apuntaria a fer un plan destroyer, xo clar tinc un negoci en proces amb l'edu! :D


P D: Edu! fotrem la crusada del charco?¿ ;D

P D 2: vax boig :D
xavi_speed_terror
Desconectado

Sexo: Masculino De: tortosa
Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!


Email
« Responder #59 en: 19/10/10, 14:43:49 pm »

Sempre ha sigut molt mes gran i mitca en tots els aspectes la Outdoor, i una de les festes + emblemàtiques x tots els gabbers, ademés de ser el festival que cada any inaugura la temporada dels festivals outdoor a Holanda.
Pero clar, et fots a veure vídeos, i només t'entren ganes d'anar cap el prat, com x exemple aquest que he vist avui mateix de la edició indoor del 2008: apartir del minut 6:00 m'encanta, putu partyraiser com punxa i que canyero que es, es lo puto amo!

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oQ7T9tZB-ys" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=oQ7T9tZB-ys</a>


Jo si trobés alguna mega ganga de vols faria plà destroy x la indoor xq sincerament hi ha mono de mega festival only gabber x la terra dels tulipans, i aquest son 100% gabber tirant a bastant obscur, pero de moment em reservo pel 2011! a veure si hi ha sort!
Una abraçada companys!

yo astic d'acord en tu Jordi! si hi ha algun billet barato yo tb m'apuntaria a fer un plan destroyer, xo clar tinc un negoci en proces amb l'edu! :D


P D: Edu! fotrem la crusada del charco?¿ ;D

P D 2: vax boig :D


tu si q rai pujil!!!!!!!!!xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DDDDDDDDD

dificilment trobarem bitllets baratos ia gentusa!!!!xDDDDDDDDDDD
Páginas: 1 2 3 [4] 5 6 7 8   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |