Miscelánea > OFF-TOPIC
Debate: Estatut Catalunya
<< < (6/61) > >>
chequebo:
Dime de que presumes y te diré de que careces, no queréis que os toquen el catalán pero bien que intentáis suplir el valenciano original por ese idioma paniaguado que fomenta la AVL bajo el dictado de la corrupta ACPV. Por si no lo saben los catalanes, la generalitat catalana tira a la basura miles de millones fuera de su ámbito territorial destinado a amiguetes involucrados en el caso pretoria. A fer la mà.
QUIM^BCN:

--- Cita de: malka en 30/06/10, 18:57:02 pm ---Habrá que ir a la manifestación del 10J a hacerse escuchar.

--- Fin de la cita ---

imposible por la noche hay fiesta dsi, toca descansar.
cathc4life:
Jo esperava que retallessin molt més.

Personalment, crec que el TC ha optat per la única sortida que els quedava donades les circumstàncies actuals: Intentar que amb la sentència s'aixequi el menys rebombori possible.

Ni uns ni altres podem estar contents amb el resultat. Si hagués estat una sentència pro-Catalunya, intacta en el que es refereix al fons, el poble català quedaria content, pero l'espanyol enrabiaria. (a part que crec que no hagués estat bo per a la Catalunya que opta a més).

Pel contrari, una sentència pro-pp/ciutadans faria acallar al poble espanyol, pero hagués estat un revulsiu per al poble català.

En fi, que a mi la sentència me la suda com la crisi però per diferents motius. En una crisi tan global, res del que faci excepte informar-me com a preparació pel que pugui venir té sentit. I informar-me no és res que m'hagi de fer desistir d'altres pretensions que pugui tenir.
L'estatut, pel contrari me la suda perque jo hi vaig votar en contra. Això si, si es pot treure res de bó de la retallada com està pretenent fer esquerra, endavant.

Porto 10 mesos visquent al Regne Unit, i és increible el concepte d'estat plurinacional que té la gent aquí. Amb raó el moviment nacionalista no és tan fort com a l'Estat espanyol.

En fi, que viva Paraguay!
el_del_pont:

--- Cita de: màquina catalana en 30/06/10, 19:54:17 pm ---Es trist que la gent que ha nascut a Catalunya, que hi viu i treballa estiguin en contra.

PD:makinaerobcn si si... suave como don limpio, anda ya!

--- Fin de la cita ---

Per aixó ven tindre una guerra el segle passat, per poder pensar lliurement, encara que els nostres pensaments l´hi semblis tristos a alguns...
QUIM^BCN:
me ha gracia esto ultimo de pensar lliurement, por eso estan imponiendo en la enseñanza y digo IMPONIENDO mas de la mitad de asignaturas en catalan.

si quereis dictadura en epoca de democracia llegais tarde.
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa