oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 44119 veces)
TosTadeiTor

Registro: 24-05-10

Email
« Responder #150 en: 13/07/10, 14:14:32 pm »

Bueno pues con la entrada comprada y avion de momento quedamos confirmados 6 amigos del norte(burgos-santander-gijon) y 3 de barcelona.
Ahora solo nos queda mirar el hotel :D
Me pido el bunker 3 por cierto¡¡
J.Lau

Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos

Email
« Responder #151 en: 13/07/10, 23:50:13 pm »

cullera, cada cop que vec la Web m'agrada + i +!
FIll no et pasaras pel Hangar a saludar al teu estimat Ruffian??
y pa mi el Bunker 2 Hardstyle esta bastante interesante también; The Prophet, Coone, etc...pero of course bunker 3 es directamente como un ragalo personal, toda la trupe Neophytica liandola!!!
Y tb me parece interesante zona Hardtechno, este año si me gustaria pasarme un rato, a poder ser, Frank Kivitta, bueno, totes crec que son molt interessants, com cada any...VISCA EL Q-BASE MALPARITS!!!!!
Collons que arribi ja Setembre! Ahhhrrr!

P.D. javier Launes tot un plaer haver-te conegut, sou tu la teva xicota i tagermana gent d puta mare i sana, quin festival tant gran ens espera, una abraçada company! ah, podries penjar alguna foto del Dissabte!  ;)

hey tio molt de gust de coneixerte jeje, vaya festasa al activa juasjuas. ara et penjo algunes fotos k surts tu mansoooo, vaya cares k fico a les fotos masa loco anaba...
SKIZOFRENIA

Registro: 25-04-05
HIGH_BPM

Email
« Responder #152 en: 14/07/10, 00:20:13 am »

Grande activa,grande korsa,grande gente y amigos y como no, Grande Myself!!!

En alguna salgo yo! mama no mires, no te creas lo ke dicen, tu hijo no bebe!
J.Lau

Email
« Responder #153 en: 14/07/10, 00:53:43 am »

hey eres el de la cmaiseta de blanco?? bueno si eres el ya sabes tio para la q-base jejeje... vaya festival en activa...
SKIZOFRENIA

Registro: 25-04-05
HIGH_BPM

Email
« Responder #154 en: 14/07/10, 20:50:16 pm »

hey eres el de la cmaiseta de blanco?? bueno si eres el ya sabes tio para la q-base jejeje... vaya festival en activa...

Si tio, el mismo!  Pues ya hable con Myself del tema, a ver si reuno la pasta o hago este verano un par de ñapas o algo, porke esta el tema jodido. Pero este año se ve si o si!!!!
Jacob_ MOH

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #155 en: 14/07/10, 22:08:39 pm »

Launes! en principi natros tb nirem eh! wno ya ma dit xavi k a parlat en tu, wno ya m'aniras informant jejejeje i a vore com asta lo tema del billet d'avio!

P D: Com asta lo plan van noidon?¿ podrem fotre algun avio de x alli?¿ i lo fotem amagat al meu parking :D aixi ya tindrem avio propi x nar a festes de holanda! ;D
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #156 en: 14/07/10, 22:32:37 pm »

Launes, que gran les fotos! mercy x pensajarles!

X cert penya, Hostal després de fotre tantes pegues tals com ara; l'esmorsar es a les 8am i el Check out 9am, i que habie'm de tindre tots la tarjeta aquesta del hostals..y etc etc, finalment hem decidit que cadascu s'agafi l'estància pel seu conte, així el tema aquest serà mes facil de zanjar. De totes formes s'agafara x la mateixa zona, com es tenia previst. Ja nem xerrant companys!

J.Lau

Email
« Responder #157 en: 15/07/10, 01:31:13 am »

Launes! en principi natros tb nirem eh! wno ya ma dit xavi k a parlat en tu, wno ya m'aniras informant jejejeje i a vore com asta lo tema del billet d'avio!

P D: Com asta lo plan van noidon?¿ podrem fotre algun avio de x alli?¿ i lo fotem amagat al meu parking :D aixi ya tindrem avio propi x nar a festes de holanda! ;D

si tio ya e parlat en ell, pos veniu un dia al pis meu i o parlem tot i o deixem adresat juasjaus. au mansooooo ens veiem
dj junai
Visitante

Email
« Responder #158 en: 15/07/10, 03:53:15 am »

respecte el line up, jo el veig molt digne com sempre. Trobo a faltar djs de earlyhardcore. No tinc clar quina mena de hardcore posen els oldschool gansters, ho desconec. Algu ho sap?

Com sempre s'haura d'anar decidir quins dj's s'han de veure dignament. Ai mare...

Respecte la questiò, no és el mateix veure el dj "x" a un lloc "a" que en un "q".
(q de q-base lol)

L'ambient, la gent, la festa hi fan molt en el fet que t'agradi o no la musica.
Jo m'he tornat fan del hardcore arrel d'anar tot per holanda i alemanya de festa, no és que abans no m'agrades, pero no és el mateix.

digni5
pajarito
Visitante

Email
« Responder #159 en: 15/07/10, 05:01:00 am »

respecte el line up, jo el veig molt digne com sempre. Trobo a faltar djs de earlyhardcore. No tinc clar quina mena de hardcore posen els oldschool gansters, ho desconec. Algu ho sap?

Com sempre s'haura d'anar decidir quins dj's s'han de veure dignament. Ai mare...

Respecte la questiò, no és el mateix veure el dj "x" a un lloc "a" que en un "q".
(q de q-base lol)

Jo m'he tornat fan del hardcore arrel d'anar tot per holanda i alemanya de festa, no és que abans no m'agrades, pero no és el mateix.

digni5

en certa mesura, t'haig de donar rao. doncs no va ser el mateix veure showtek al temptation que veure'l a altres festivals. pero en el fons, val la pena aprofitar els festivals per veure djs de reconegut prestigi a qui no s'ha tingut ocasió de veure mai.

myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #160 en: 15/07/10, 10:45:41 am »

(q de q-base lol)

digni5

en certa mesura, t'haig de donar rao. doncs no va ser el mateix veure showtek al temptation que veure'l a altres festivals. pero en el fons, val la pena aprofitar els festivals per veure djs de reconegut prestigi a qui no s'ha tingut ocasió de veure mai.

Per això no et vaig contestar Pajarraka, ja senten que els festivals q foten x allà res a veure, i només es una minoria del lineup que venen x aquí, només veient la meva descripció amb conceptes del 1r missatge, no te res a veure amb el que hi tenim x aquí, apart que ja saps el carinyo que li tinc al Q-BASE.
X cert com va tot x gringolandia wey? Una abraçada Megaindigne!

P.D. 100% segur que no podràs aparèixer pel QBASE?
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #161 en: 15/07/10, 14:47:47 pm »

si tio ya e parlat en ell, pos veniu un dia al pis meu i o parlem tot i o deixem adresat juasjaus. au mansooooo ens veiem

ualaaaaaa kines ganes d setembre ia x diooooooooos!!!!!! ;D ;D aurem d vindre sta smana q sin nkra ns agafara el bou!!!!sisisisiiiiiii nos vamos pal q-baseeeee!!!!!!con ganas d fiesta d hardcore y d liarlaaaaaaaaaaa!!!!!
xavi_speed_terror

Registro: 10-02-08
NuNca Te oLvIdEs De MoRiiR PoR aLgo...HaRdCoRe!!!

Email
« Responder #162 en: 15/07/10, 14:51:41 pm »

n principi dius matao¿?¿?¿io vaig si o si!!!!!jajajajjajajajajjajaja
ostiiiiiiiiiiia un jet privat vols¿?¿?¿si vols okupem un bunker i ns qdem a viure!!!!!no ns cal gasta queroseno!!!jajajjajajajajajajajjaja jajajjajajajja
no timeeeeeee to cryyyyyyyy!!!!!hardcoreeeeeeeeeee [adorar]
gesa

Registro: 18-01-10
Email
« Responder #163 en: 15/07/10, 19:16:39 pm »

aver ay dos mas komo minimo k keremos ir aun ay sitio en el avion y eso ??
k alguien konteste porfa xdd
gesa

Registro: 18-01-10
Email
« Responder #164 en: 15/07/10, 19:18:06 pm »

ay dos mas k nos keremos apuntar aun ay avioncito y entradas
k alguien me konteste, el que llebe un poko el cotarro de esto xd
email: [email protected]
Páginas: 1 ... 8 9 10 [11] 12 13 14 ... 41   Ir Arriba   Imprimir