oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 44146 veces)
NiT@

Email
« Responder #135 en: 06/07/10, 22:30:37 pm »

Oye Jordi, yo y mis otros 4 colegas, como nos quedamos más tiempo, tendríamos que dejar las maletas en algún sitio, así que si nos puedes reservar la noche del sábado también.. ? Yo por mi lo pillaba ahí ya! 16 la noche es lujísimo :D XD
myselfbcn

Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER

Email
« Responder #136 en: 06/07/10, 22:50:55 pm »

Todo lo que no sea la estancia del viernes 10 que cada uno se lo pille x su cuenta. De todas formas después de lo que conseguimos el año pasao (llamar el mismo dia dsd allí pa decirles si podiamos ir 10 xabales from Spanien pa solo desayunar i siesta xdd), seguro que una vez allí hablamos con "les mestreses" de "la kasa de colónias" y seguro que no os ponen pegas, de todas formas si t quieres quedar + tranquila manda un email pa hacer la reserva con tu nombre para 5 personas entrada 11 salida el 12.
Bueno me piro a sobar q no puc +, espero demà poder moure fitxa!
NANIT Compis!
dj junai
Visitante

Email
« Responder #137 en: 06/07/10, 23:24:42 pm »

casa de colonias tarala tarala....

senyuuuuu senyu.... podem anar de festa al q-base?
pajarito
Visitante

Email
« Responder #138 en: 07/07/10, 15:21:21 pm »

Todo lo que no sea la estancia del viernes 10 que cada uno se lo pille x su cuenta. De todas formas después de lo que conseguimos el año pasao (llamar el mismo dia dsd allí pa decirles si podiamos ir 10 xabales from Spanien pa solo desayunar i siesta xdd), seguro que una vez allí hablamos con "les mestreses" de "la kasa de colónias" y seguro que no os ponen pegas, de todas formas si t quieres quedar + tranquila manda un email pa hacer la reserva con tu nombre para 5 personas entrada 11 salida el 12.
NANIT Compis!

jo no aniria massa confiat

ara pels 10 anys de la bionic, em vaig passar de les 5 a les 6 del mati intentant trobar un lloc on dormir a cardiff gales, fins que em van dir que l'unic lloc que tenien lliure era el Marriott.
vaig tornar cap a londres (2h 30 m) de tren i quan vaig arribar a casa, la noia que m'allotjava estava tocant palmes amb el seu xicot, aixi que vaig acabar prenent el sol i dormint en un parc de per alla.

un dia que faci sol, no es tan greu, pero si us pilla pluja i aneu amb el cul a l'aire....
myselfbcn

JÄGERPOWER

Email
« Responder #139 en: 07/07/10, 23:26:57 pm »

NANIT Compis!

ara pels 10 anys de la bionic, em vaig passar de les 5 a les 6 del mati intentant trobar un lloc on dormir a cardiff gales, fins que em van dir que l'unic lloc que tenien lliure era el Marriott.
vaig tornar cap a londres (2h 30 m) de tren i quan vaig arribar a casa, la noia que m'allotjava estava tocant palmes amb el seu xicot, aixi que vaig acabar prenent el sol i dormint en un parc de per alla.
un dia que faci sol, no es tan greu, pero si us pilla pluja i aneu amb el cul a l'aire....

Ocellet, Ocellet, només faltaràs tu al Q-BASE mega poderós, ja ens fotrem uns quants valls fustigadors en el teu honor!

Q disfrutis molt x gringolandia wey!!! una abraçada pajarraka q tinguis un bon estiu fill i ja explicaràs que tal ha anat! DIGNI5!

pajarito
Visitante

Email
« Responder #140 en: 08/07/10, 00:29:45 am »

NANIT Compis!

Ocellet, Ocellet, només faltaràs tu al Q-BASE mega poderós, ja ens fotrem uns quants valls fustigadors en el teu honor!

Q disfrutis molt x gringolandia wey!!! una abraçada pajarraka q tinguis un bon estiu fill i ja explicaràs que tal ha anat! DIGNI5!

en una setmana, wildstylez punxen a nova york.

pero no crec que pugui anar-hi.

per cert.
hem d'anar a australia
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=WFt_0oKA4EE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=WFt_0oKA4EE</a>
dj junai
Visitante

Email
« Responder #141 en: 08/07/10, 08:10:11 am »

pajarraken, quan creia que no em podies sorprendre, sempre surts amb quelcom nou i digne i em sorprens de forma fustigadora.

chinillo

Registro: 09-10-06
Email
« Responder #142 en: 08/07/10, 14:11:39 pm »

buenas myselfbcn,nose si te acordaras de mi soy el chino del carmelo,la ultima vez nos vimos en el desk ke yo iba con mi colega el de barrio negro,nos apuntamos al viaje,estamos mirando de ir el jueves 9 y estar hasta el lunes nos sale por unos 120 euros con hotel y todo,la duda que tengo eske si llegan trenes o algo a weeze desde duseldolf.
saludos!!!
mallorca_pont

Registro: 23-10-08

Email
« Responder #143 en: 10/07/10, 01:14:54 am »

We have the line-up!!!! ;D
myselfbcn

JÄGERPOWER

Email
« Responder #144 en: 10/07/10, 09:09:51 am »

Doncs si, Webside&Lineup super curradissim
http://events.q-dance.nl/2010-09_11-september_q-base/

X cert Bunker 9 li podríem dir al Pont que s'en-encarregues no??? segur que x festivals amb DJ internacionals a vallgorguina vindrian + gent de fora després d'aixiò, no els hi n'iria malament.
David-x

Registro: 02-11-02
xD

Email
« Responder #145 en: 10/07/10, 13:02:00 pm »

joder el bunker 3 es muy placentero, siiiiii alli metidos todo el festival como el año pasado xd
Dj Klave
Sumiller Banana

Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation

Email
« Responder #146 en: 11/07/10, 11:55:20 am »

Yo no creo que salga del Bunker 3. Bueno si, para ver el "switch to daylight"a las 0:00 A.M. (Open Air), también para ver (Nosferatu&Weapon X) en el mismo, descansar y cotillear en el 2 y comer unos buenos macarrones con sandia o plátano.

El nostre compatriota Richie no hi estarà  :-\ Y la meva estimada Gostosa tampoc  [cabezazo]
myselfbcn

JÄGERPOWER

Email
« Responder #147 en: 12/07/10, 12:54:01 pm »

cullera, cada cop que vec la Web m'agrada + i +!
FIll no et pasaras pel Hangar a saludar al teu estimat Ruffian??
y pa mi el Bunker 2 Hardstyle esta bastante interesante también; The Prophet, Coone, etc...pero of course bunker 3 es directamente como un ragalo personal, toda la trupe Neophytica liandola!!!
Y tb me parece interesante zona Hardtechno, este año si me gustaria pasarme un rato, a poder ser, Frank Kivitta, bueno, totes crec que son molt interessants, com cada any...VISCA EL Q-BASE MALPARITS!!!!!
Collons que arribi ja Setembre! Ahhhrrr!

P.D. javier Launes tot un plaer haver-te conegut, sou tu la teva xicota i tagermana gent d puta mare i sana, quin festival tant gran ens espera, una abraçada company! ah, podries penjar alguna foto del Dissabte!  ;)
pajarito
Visitante

Email
« Responder #148 en: 13/07/10, 06:22:05 am »

la veritat es que no us entenc.

el kvitta el teniu cada dos per tres a la flori o a la cova,
i els de la 3 cada tres per dos a l'activa o al pont.

qui us entengui, que us compri
Dj Klave
Sumiller Banana

Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation

Email
« Responder #149 en: 13/07/10, 07:12:06 am »

Els de la 3 ens referim al bunker 3 (Area 5). Es a dir: Promo, D-passion, The Whishmaster, Dr.Macabre, Hellfish, The Producer etc
Páginas: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 41   Ir Arriba   Imprimir