|
 |
« en: 18/03/10, 21:29:29 pm » |
|
Hola a tothom,
Tinc l'honor i orgull de poder anunciar una festa en homenatge a la sala de la cual en vaig ser un dels responsables, el FUTURE.
Alguns la coneixeu de oides, d'altres hi vau estar, i molts de vsoaltres, degut als anys que han passat, potser ni n'heu sentit a parlar.
No m'extendre massa explicant que va ser el FUTURE, pero si dir, pels qui no la van coneixer, que va ser una sala, molt petita, que obria divendres i dissabtes per la NIT a Bcn CIUTAT, i que oferiem sessions de hardtrance, makina de la millor collita, i ITT ( aixo en sessio de Divendres, els dissabtes oferiem Trance i progresiu, amb els mateixos parametres que els divendres, o sigui calitat i no comercialitat). Fugiem del comercial i portabem una linea musical ben diferent de les discoteques "importants" sense deixar-nos influenciar per la musica que punxaben aquestes aleshores ( si de la musica en el seu passat)..pero aconseguint, sense proposar-nos-ho, i ho dic desde la mes absoluta humilitat, moure alguns ciments dins de la musica contundent, fent que es tornes a punxar mes regularment la musica Hardtrance i acids en altres grans sales, musica de la cual, va ser el referent i pedra angular de les nostres sessions.
Aixi doncs, us convido a disfrutar una nit que intentarem que sigui el maxim de semblant possible a una d'aquelles llunyanes nits dels anys 2002-2003-2004 a la Zona Franca de Bcn.
Contarem amb el 100% de la nostre cabina de luxe. El "Poker d'Asos" del Future:
MIKITO: Creador, juntament amb Voltio, de la ITT moviment que en els seus inicis englobava una manera de punxar esbojarrada amb molta festa i moltes influencies "import" de meitats dels 90's i diferents estils, Hardtrance, old School hardcore, Makina, Acid, etc..
VOLTIO: Company de creacio de la ITT juntament amb Mikito, el "Salvador Dali" de la musica electronica.
TAJS: Contundencia i rauxa serien les paraules apropiades per definir aquest Dj.
CHINO: Serenor, finura, i excel.lent dinamica de sessio.
Recordem:
1 de MAIG 2010, SALA'92. BACK TO THE FUTURE!!
VOLTIO, MIKITO, CHINO I TAJS.
Benvinguts al FUTURE!!
Fins aleshores!
PTT.
|