oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2 3 4 ... 8   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Festa homenatge al FUTURE. "Back to the Future". Sala'92. 1-V-10  (Leído 10058 veces)
PTT-future-

Email
« en: 18/03/10, 21:29:29 pm »

Hola a tothom,

Tinc l'honor i orgull de poder anunciar una festa en homenatge a la sala de la cual en vaig ser un dels responsables, el FUTURE.

Alguns la coneixeu de oides, d'altres hi vau estar, i molts de vsoaltres, degut als anys que han passat, potser ni n'heu sentit a parlar.

No m'extendre massa explicant que va ser el FUTURE, pero si dir, pels qui no la van coneixer, que va ser una sala, molt petita, que obria divendres i dissabtes per la NIT a Bcn CIUTAT, i que oferiem sessions de hardtrance, makina de la millor collita, i ITT ( aixo en sessio de Divendres, els dissabtes oferiem Trance i progresiu, amb els mateixos parametres que els divendres, o sigui calitat i no comercialitat). Fugiem del comercial i portabem una linea musical ben diferent de les discoteques "importants" sense deixar-nos influenciar per la musica que punxaben aquestes aleshores ( si de la musica en el seu passat)..pero aconseguint, sense proposar-nos-ho, i ho dic desde la mes absoluta humilitat, moure alguns ciments dins de la musica contundent, fent que es tornes a punxar mes regularment la musica Hardtrance i acids en altres grans sales, musica de la cual, va ser el referent i pedra angular de les nostres sessions.

Aixi doncs, us convido a disfrutar una nit que intentarem que sigui el maxim de semblant possible a una d'aquelles llunyanes nits dels anys 2002-2003-2004 a la Zona Franca de Bcn.

Contarem amb el 100% de la nostre cabina de luxe. El "Poker d'Asos" del Future:

MIKITO: Creador, juntament amb Voltio, de la ITT moviment que en els seus inicis englobava una manera de punxar esbojarrada amb molta festa i moltes influencies "import" de meitats dels 90's i diferents estils, Hardtrance, old School hardcore, Makina, Acid, etc..

VOLTIO: Company de creacio de la ITT juntament amb Mikito, el "Salvador Dali" de la musica electronica.

TAJS: Contundencia i rauxa serien les paraules apropiades per definir aquest Dj.

CHINO: Serenor, finura, i excel.lent dinamica de sessio.

Recordem:

1 de MAIG 2010, SALA'92. BACK TO THE FUTURE!!

VOLTIO, MIKITO, CHINO I TAJS
.

Benvinguts al FUTURE!!

Fins aleshores!

PTT.
central_4_life

Registro: 13-09-05
Sandro President!

Email
« Responder #1 en: 18/03/10, 21:40:06 pm »

buena opcion ... por fin tendran "la despedida" con todos los honores y que nunca se hacia.
Charly el Sectario
HUNTER SCYLLA

Registro: 11-10-03
Facebook:
Manipulador de la mente y el comportamiento

Email
« Responder #2 en: 18/03/10, 21:40:06 pm »

gran noticia ptt, no vaig poder anar al future, mes que res perque soc de tarragona, i em va agafar molt lluny per aquella epoca ( i ara tambe xD) espero pdoer asistir i escotlar la que per ami, es la millor musica. i sobretot de gaudir de les sesions de aquets 4 mestres

itt per sempre
T.H.Chins

Registro: 17-03-05
For the eternity

Email
« Responder #3 en: 18/03/10, 21:47:36 pm »

M'ho apunto! Que d'aqui al 1 de maig...
DjStreet

Registro: 10-06-05

Email
« Responder #4 en: 18/03/10, 21:50:26 pm »

se tomara muy en cuenta esta fecha
Dj.RuLy
HARDCORE CLASSICS!!!

Registro: 17-05-03
Facebook:
20 AÑOS DE MUSICA

Email
« Responder #5 en: 18/03/10, 21:58:25 pm »

Siempre que no tengo bolo estoy en el Pont, pero este dia me lo guardo porque se va a liar seguro.

Mucha suerte y allí estaremos.
Dj Boss

Registro: 19-08-02
Alla on va trionfa

Email
« Responder #6 en: 18/03/10, 22:06:05 pm »

Se intentara ir a toda costa!!!
NiT@

Email
« Responder #7 en: 18/03/10, 22:22:06 pm »

A todo esto tu estarás no PTT? Bueno qué pregunta... jajajaja Si no pasa nada... nos vemos allí!!!!  ;)
RoUs_pOnT
Legendari@ ♥

Email
« Responder #8 en: 18/03/10, 22:47:30 pm »

Penso que es una nit ideal per escoltar bona música i estar en un ambient totalment diferent a l'habitual, és una gran oportunitat pel públic d'edat més avançada. Espero que ho disfruteu!

Ens veiem allà.
Krlos

Registro: 25-12-03

Email
« Responder #9 en: 18/03/10, 22:57:22 pm »

Ahí nos vemos,si! ;D
DJ_MeTRi
Visitante

Email
« Responder #10 en: 18/03/10, 23:00:12 pm »

Al lloroooo!!!
No en tenia ni idea, que callat s'ho tenien alguns xD. Doncs s'hi anira de cap, esta clarissim! Quins 4! Aquesta nit pot ser molt gran a la sala 92. A sobre un dia abans del meu aniversari, be, de fet a partir de les 12 sera el meu aniversari  ;D. S'aprofitara per celebrar-ho com es degut!
_kobra_

Registro: 06-12-07

Email
« Responder #11 en: 18/03/10, 23:02:53 pm »

-
NiT@

Email
« Responder #12 en: 18/03/10, 23:03:28 pm »

A sobre un dia abans del meu aniversari, be, de fet a partir de les 12 sera el meu aniversari  ;D. S'aprofitara per celebrar-ho com es degut!

jojojojo antonses si que se lia xd
DJ_MeTRi
Visitante

Email
« Responder #13 en: 18/03/10, 23:09:58 pm »

A sobre un dia abans del meu aniversari, be, de fet a partir de les 12 sera el meu aniversari  ;D. S'aprofitara per celebrar-ho com es degut!

jojojojo antonses si que se lia xd

Sabes que si  ;D!
acidboysgp
Decoherencia ácida

Registro: 09-04-05
¿Damos una vuelta?

Email
« Responder #14 en: 18/03/10, 23:12:40 pm »

Sorpresón del mil!

Pues estaré joder, vaya si estaré...aun recuedo la primera fiesta que se hizo ahí y donde empezó todo, fiesta de cumpleaños de no sé quien. Pinchaba Mikito, Tajs, Chino y Dani (Creo que se llamaba así) y me cambió el rumbo fiestero. Ya estaba cansao del Xque y eso fue oxígeno, buen ambiente, música que me encantaba...

Las fiestas se hacían de tanto en tanto, pero Dani no volvió a pinchar (solo pinchó la primera).

Un buen día, a eso de las 3 de la madrugada se presentó Voltio previa llamada de Mikito y ya podéis imaginar la que lió....el resto es historia.

Páginas: [1] 2 3 4 ... 8   Ir Arriba   Imprimir