oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Minusculas!!!!  (Leído 10128 veces)
alex_benissanet
Desconectado

Sexo: Masculino De: Benissanet, Tarragona
Registro: 04-11-07
Facebook:
BENISOUND FESTIVAL (Benissanet - Tarragona)


Email
« Responder #75 en: 14/04/10, 15:22:11 pm »

Hasta que hora durará la fiesta?

Como minimo hasta las 6, si la cosa funciona es posible que se cierre un poco mas tarde

no se sabe nada de horarios?

En principio los horarios no se tienen que hacer públicos (como va siendo habitual). Si decidieramos hacerlos públicos os avisariamos. Mi recomendación es estar alli temprano, ya que habrá buena música y buenos djs des del principio. Si estas alli des de temprano seguro que no se os pasa ninguno de los principales dj's (javi molina y P&B). A la vez podeis ahorraros 3€ con la entrada de 5€ y hacer 4 cubatillas que en la barra hay buenos precios!

sinceramente no vengo por los djs principales, vengo con ganas de ver una sesion de sarroka, k-project...
enga un saludo y con ganas de viernes... jeje

no te los perderás ;)
Tato_kYd
Desconectado

Sexo: Masculino De: Batea (Tarragona)
Registro: 31-07-08
Facebook:
Always


Email
« Responder #76 en: 14/04/10, 15:24:59 pm »

weno suposo k io fare cap, cap alli les 3 o aixi... suposo

ya se a ki em perdo segur... >:(
Jacobo_ MOH
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 26-09-07

Email
« Responder #77 en: 14/04/10, 21:18:28 pm »

Evidenmen k te pedras a...  :D Tatooooo ya farem alguns cubatilles! ;) i tb farem ronda de de xupitos en tota la familia de Benissanet!
Tato_kYd
Desconectado

Sexo: Masculino De: Batea (Tarragona)
Registro: 31-07-08
Facebook:
Always


Email
« Responder #78 en: 15/04/10, 00:36:07 am »

Evidenmen k te pedras a...  :D Tatooooo ya farem alguns cubatilles! ;) i tb farem ronda de de xupitos en tota la familia de Benissanet!

mare meua jacob... ya pensem en alcolitzamos? xD
DeJotaGUSI
Desconectado

Sexo: Masculino De: Móra d'Ebre
Registro: 19-05-05
Facebook:
DJ Gusi!



Email
« Responder #79 en: 15/04/10, 09:18:28 am »

Ja veig que es va calentant la cosa!!
Demà divendres, pepinos nous!!
alex_benissanet
Desconectado

Sexo: Masculino De: Benissanet, Tarragona
Registro: 04-11-07
Facebook:
BENISOUND FESTIVAL (Benissanet - Tarragona)


Email
« Responder #80 en: 15/04/10, 12:22:31 pm »

Bueno això ja està aquí! Poc a poc es va acaban de preparar tot: decoració, millora amb la il·luminació, projeccions i un so que superarà al de l'any passat en potència i qualitat! I altres sorpresetes al llarg de la nit, estigueu atents perque al llarg de la nit es realitzaràn fotografies per un reportatge fotogràfic a la revista FAST SOUND que surtirà al número del mes de maig!!!

Us hi esperem familia!



ENCARA NO HAS CONFIRMAT LA TEVA ASSISTÈNCIA? HO POTS FER A TRAVÉS DE FACEBOOK: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1224237899843&id=1645868345#!/event.php?eid=105638442799074&ref=ss
Tato_kYd
Desconectado

Sexo: Masculino De: Batea (Tarragona)
Registro: 31-07-08
Facebook:
Always


Email
« Responder #81 en: 15/04/10, 12:27:24 pm »

Bueno això ja està aquí! Poc a poc es va acaban de preparar tot: decoració, millora amb la il·luminació, projeccions i un so que superarà al de l'any passat en potència i qualitat! I altres sorpresetes al llarg de la nit, estigueu atents perque al llarg de la nit es realitzaràn fotografies per un reportatge fotogràfic a la revista FAST SOUND que surtirà al número del mes de maig!!!

Us hi esperem familia!



ENCARA NO HAS CONFIRMAT LA TEVA ASSISTÈNCIA? HO POTS FER A TRAVÉS DE FACEBOOK: http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1224237899843&id=1645868345#!/event.php?eid=105638442799074&ref=ss

yo vaig guañar lo concurs de fotos de parkineo desta revista jojojo

res alex, k al final si k vindre, pero em sacrificare pk primer vaig a prades y a les 3 en principi ai darribar a beni...

espero k les hores que no estiga vagi tot de puta mare, y les que estiga yo k vagi millor jajajaj

una abraçada a tots els que feu aixo posible nois!!!

FELICITATS!
DeJotaGUSI
Desconectado

Sexo: Masculino De: Móra d'Ebre
Registro: 19-05-05
Facebook:
DJ Gusi!



Email
« Responder #82 en: 15/04/10, 12:54:05 pm »

L'enviat especial (més aviat improvisat) de la revista Fast Sound per a realitzar el reportatge fotogràfic seré jo. Jajaja!!
Si voleu sortir a la revista, només m'heu de buscar, pagar-me un cubata i us faré la millor de les fotografies per a il·lustrar com és degut dita publicació... jajaja! És broma!!!!!!

Poc a poc es van descobrint detalls que fan que les ganes de Benisound vagin en augment. Aquesta tarda i demà al matí les hores passarant lentes... i quan estigui provant els discos nous i montant la sessió de la nit el divendres a la tarda, segur que passaran les hores rapidíssimes... jajaja!

Demà ens veiem!
Jacobo_ MOH
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 26-09-07

Email
« Responder #83 en: 15/04/10, 13:47:23 pm »

Trankil Gusi k yo si k t'invitare a un cubata xk yo lo valgo! :D, enga mos veem dma!
ramon tralla
Desconectado

Sexo: Masculino De: MORA D'EBRE
Registro: 26-03-08
SI DEJAS DE BAILAR ESTAS MUERTO HIJO DE PUTA


Email
« Responder #84 en: 15/04/10, 15:16:57 pm »

Jacob , per si no t'en recordes jo vec Ballantines amb taronja , sol t'ho recordo eh , no es per res .
Dj Didakos
Desconectado

Sexo: Masculino De: Benissanet
Registro: 20-08-04

Email
« Responder #85 en: 15/04/10, 15:43:39 pm »

Jacob , per si no t'en recordes jo vec Ballantines amb taronja , sol t'ho recordo eh , no es per res .

Tu passaves per aqui... no? Com aquell que no vol la cosa... xD
ramon tralla
Desconectado

Sexo: Masculino De: MORA D'EBRE
Registro: 26-03-08
SI DEJAS DE BAILAR ESTAS MUERTO HIJO DE PUTA


Email
« Responder #86 en: 15/04/10, 17:39:02 pm »

Jacob , per si no t'en recordes jo vec Ballantines amb taronja , sol t'ho recordo eh , no es per res .

Tu passaves per aqui... no? Com aquell que no vol la cosa... xD

Claro , vull dir , que jo sol ho he comentat , no per res ehh .

Abeam dema Diego , ja saps que m'agrada el hardcore !!!!
Jacobo_ MOH
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 26-09-07

Email
« Responder #87 en: 15/04/10, 17:47:49 pm »

Trankil ramon, ya sas k a mi m'agrada lo vodka en taronja :D no es x res eh xo wno fare una consulta en lo sindicat d'alcolics x a vore si te podem invitar i sino ya farem xupitada familiar :)
DeJotaGUSI
Desconectado

Sexo: Masculino De: Móra d'Ebre
Registro: 19-05-05
Facebook:
DJ Gusi!



Email
« Responder #88 en: 15/04/10, 18:08:00 pm »

Trankil Gusi k yo si k t'invitare a un cubata xk yo lo valgo! :D, enga mos veem dma!

No fa falta Jacob, jeje! Ja seré jo el qui t'inviti, que ets dels meus (Vodka + Taronjada) però si et portees bééééé... jajaja!
Tato_kYd
Desconectado

Sexo: Masculino De: Batea (Tarragona)
Registro: 31-07-08
Facebook:
Always


Email
« Responder #89 en: 16/04/10, 21:42:16 pm »

weno yo vaig tiran, a les 3 o aixi arrivare jajajajajajaj
Páginas: 1 ... 3 4 5 [6] 7 8   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |