uooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooo
ooo (_/_)
ja som 3000 usuaris , senyors aixo es molt i contant el mon reduit de makina tenir a 3000 usuaris regritrats es molt familia , som una gran familia makinera
jo crec que en dia com a avui tenir que ser positius, el altre dia parlava amb un petit locutor de radio del foro makination i em comentava que fa fer un post i que en mitja hora el fa mirar 194 persones i ell va alucionar i em va dir que per cert de l mon makinero es molt , i te rao
jo crec que hia molta gent que escriu i s interesa per la makina i sino els post al dia seguent tenen 1 o 2 pagines mes , per la meva part crec que ara mateix el foro es un lloc que miren molts djs , produtors i jefes , etc i el mira molta mes gent del que pensem i fins i tot el que ens critiquen , es cert
jo crec que lo millor de makination son les kksa aixo de coneixer gent de bon rollo que comparteix la teva mateixa passsio per la musica i desde que faig el busos del xque estic descubrint q gracies al foro la penya makinera de bon rollo i ens poden unir i anar de festa

jo crec que entre tots podem arreglar les coses perque la unio fa la força

ara mes que mai tinc clar que el makination es i sera el punt de unio i de que la makina torni a pujar
makination o tope
makina o muerte fills sa de mare
posta data. jo nomes quan fan les fotus mo paso pipa i sobretot quan faig les fotos de la penya makiantion ufffff
i lo que be que mho passo de festa , la penya makination= la millor