Yo passo de contestar als de tongo, perque si penseu que vindre al blay de gratis sense punxar despues de quedarme tirat a l'hospitalet en lo focus sense ambrague i arribar a les 10 de la nit a Roquetes per a que guanye algu que ya s'hagues tingut que saber pos... pa naixo me quedo a casa.
Esta claríssim que MAI en la vida tothom estará content del resultat de un concurs, pero ja vos dic que excepte un que per mi hauría d'estar entre els 3 primers pero que no va poder estar perque casi sempre está alli punxant (i llavors no haguesseu dit tongo no??? xD i ja li vam dir personalment).
Després Vallbe no sabia qui era, no l'havia vist mai, i despues de vorel punxar no ho vam dubtar (equalització perfecta, sessió perfecta.. no punxaba a 200 bpm ni va posar 300 discos pero ya vos dic per experiencia que aixo no fa guanyar un concurs, hi han mes coses que puntuen).
Warrill, ja saps que tens molt de futur i ja vaig parlar en tu personalment de tot. Ne guanyaras bastants, ya ho voras, i per suposat mes importants que este.
Vam fer les avaluacions per separat jo i blay, i no mon vam anar de molt (que al fin i al cabo es ell qui paga los premis jo nomes donaba la meua opinio).
Per tant ja us dic, sorry si no en se més pero si no hagues estat jo el resultat hagues sigut exactament = , així que per algo será.
Records, i gracies per recordarme perque entro una vegada a l'any al maki xDDDDD
![[frikis]](http://www.makinamania.com/Smileys/makination3/friki.gif)
K