oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: loonatics dia 30 octubre Thirty minuts + fiesta octopussy (CARTEL PUESTO)  (Leído 9176 veces)
_evita_

Registro: 27-05-08
♥ c α и т α d ι т α s ♥

Email
« Responder #30 en: 29/09/09, 20:34:00 pm »

aver si me puedo pasarrr!!!
en un principio si! ;)
4lv4ro

Registro: 12-04-09
AlvArO [&] iiRennE

Email
« Responder #31 en: 29/09/09, 23:09:13 pm »

el 16 iremos aver al danyyyyyy  ;D
Dj BoLo

Registro: 23-04-08
Big-D & BoLo XIXA XUNGA !!

Email
« Responder #32 en: 30/09/09, 12:02:12 pm »

jo no se vosaltres pero te una pinta espectacular aquest DIVENDRES 2 jo ja estic preparat i vosaltres??

LOOOOOOOOOOOOOOOOOONATIC S
noeeee

Registro: 09-06-06

Email
« Responder #33 en: 30/09/09, 12:27:18 pm »

el 16!  :o
Dj_SiuXs

Registro: 06-04-07
--4ever--

Email
« Responder #34 en: 30/09/09, 12:55:43 pm »

jaja segu k el 2 triunfara. pero com el 16!!!!! ajajjajaja kines ganes de rebenta el loonatics!! pfff ens veiem cracs!!
Kw3T
Visitante

Email
« Responder #35 en: 30/09/09, 13:00:59 pm »

jo no se vosaltres pero te una pinta espectacular aquest DIVENDRES 2 jo ja estic preparat i vosaltres??

xD bolo, el dia 2 .... hi han mases sorpresas xD més de las que tu et pensas jajajaja aquí un menda que disfrutara veuras els caretus al veure les sorpresas JAJAJAJAJAJA

MADCORE UN BRICONSEJO !!! : vine si no vols que et parteixi les cames xDDDDDDDDDDDDD
xika_playboy
Visitante

Email
« Responder #36 en: 01/10/09, 07:55:38 am »

Algun dia podre ir digo yo... k mierda kurrar los viernes noxe :(
Dj BoLo

Registro: 23-04-08
Big-D & BoLo XIXA XUNGA !!

Email
« Responder #37 en: 01/10/09, 09:44:33 am »

xD bolo, el dia 2 .... hi han mases sorpresas xD més de las que tu et pensas jajajaja aquí un menda que disfrutara veuras els caretus al veure les sorpresas JAJAJAJAJAJA

MADCORE UN BRICONSEJO !!! : vine si no vols que et parteixi les cames xDDDDDDDDDDDDD
OALAAAAAAAAAAAAAAAAAA
amb amenaçes i tot que HARD xDDD
_evita_

♥ c α и т α d ι т α s ♥

Email
« Responder #38 en: 03/10/09, 07:07:47 am »

ooh gran dia, grandes mezclas,grandes risas i gran lokal se tiene k repetir sta klaro... La nxe un 10 xd bolo esas fotooos XD saludos a tots:)
Kw3T
Visitante

Email
« Responder #39 en: 03/10/09, 13:52:58 pm »

DIOS DIOS DIOS, he ho sento tiu per las llateradas que vaig deixar a las parets del loonatics que es veien amb les llums UV    xD   he pero increible PUTU PISPA M QUINA LIADA TIO BAIX QUEDAR, BOCABADAT que fill de putaaaaaaaaaa pero santa liada mara de deu quins pispallotsssssssss !!!

y bolo & big-d otros que talllllllllllllllllllll madre mia , madre mia, qeu gentuza que grandes son !!!!!!!!!!! grandes personas, grandes dj's !!!!!!!!!

vaya liadas ayerrrrrrrr si señorrrrrrrr muy muy muy buen festivalllllllll
dj_pitu

Registro: 23-02-06
Dj Pitu - Airwave Rmx

Email
« Responder #40 en: 03/10/09, 15:39:53 pm »

despues de levantar-nos toca valoració xD.
Noche divertida en el loonatics, moltes cares conegudes jeje. Destacar la sessió que es va currar el señor pispa ( because of you ! xDD, entre moltes altres.. ) la vas liar bastant marikilla ;), bona sessió del senyor neno, tot i que el vaig vere rallat pel tema so,  m' ho vai passar molt bé. Per part dels residents en la seva linia, de luxeeee. S' hauria d' intentar millorar el so per les properes actuacions, una bona taula i un bon ampli.
Destacar el after loonatics al local amb la senyoreta evita jugant al pro  ( epic xDDD ) i fotent mescletas amb el mestre cesk, marc i la seva novia.
Aviam si es pot repetirr el pròxim dia.
Salutacions i avui tots al activa familia  ;)
_evita_

♥ c α и т α d ι т α s ♥

Email
« Responder #41 en: 03/10/09, 18:11:33 pm »

jajajajaj ese pro pitu(k mala soy xdios xd) dios vya sbada m pegao xd la proxima vez ay k montarselo mjr. Wnu m valoracion a esas hras n eran dl tdo wnas jajajaj xo ara k tik mllor valoro. Grands mezclas tanto km nenoo kn el i can't weit(L) ,tanto ese pispa k km t lo kurraste i esos pdazo d djs bolo i bigd k ams xdios :) enfin wna nxe. Kn ganas d repetir otra iwal. :) saludos a tots
DJ_BigD

Registro: 11-05-03
Big-D & BoLo XIXA XUNGA!!

Email
« Responder #42 en: 03/10/09, 19:15:32 pm »

familia es una putada el tema del so, que us prometo personalment que no es tornara a repetir!! demanu tmb publicament perdo al senyor neno per akest tema...

d'altre banda, una nit perfecta, es un plaer que bons amics com sou tots els que estaveu ahir vingueu a escoltar la nostre musica, GRACIES. De veritat sou lo millor!!!!!

P.D: ohh aiiiiiiiii ieeeeeeee ad et eiver nier!!!!! ( R.E.M.- losing my religion) cierre loonatics cantan el seyor bolo!!!!!! QUE LOCOOOOOO xDDDD
dj lino

Registro: 08-02-06
dj lino & siuxs residents ufi-up Port de la selva

Email
« Responder #43 en: 03/10/09, 20:02:23 pm »

valoraciones!! xDD mui buena noche buenas mesclas buena gente a destacar la sesion del señor neno y esa frase magina del señor siuxs k iva bien torrao xD tengo ganas de ponerme finooo jajajjajaj muxas risas

la putada de la noche para mi el sonido tuvimos muxos problemas ya para montar las mesas tuvimos k provar 3 mesas diferentes y se escuchava fatal y a la hora de pinchar un gran putada tanto para mi y el uri k todavia no estamos al nivel de los invitados y nuestros residentes la siguiente se montara todo mejor y prometemos una sesion a la altura de loonatcs ;)
madcore

Registro: 30-01-05
ASP in your mind

Email
« Responder #44 en: 04/10/09, 01:16:17 am »

Gran noche referente a la gente y el ambiente.

No tanto x lo referente al sonido (x decir algo xD), espero ke se tomen medidas...

Putus Big-D i Bolo Liant-la al maxim....sou uns mamunasus!!!
Lino i Uri: No us obsessioneu, temps al temps!!!
Pispa: Moment algid de la nit, un directe teu mai defrauda!!! (Patent pending: "pispallot")
Neno: bona tecnica

En fi, saludar a la gent ke vai vure: evita, Dani Delirio i tota la gent nombrada anteriorment...I al putu KKWET!!! Liadas i pispallots maxims u sas, al final vai nar...

Fins la propera Lunatiks!!!xDDDD
Páginas: 1 2 [3] 4 5 6 ... 9   Ir Arriba   Imprimir