| Miscelánea > OFF-TOPIC |
| Guía de tiendas / bares de cerveza artesanal |
| << < (274/366) > >> |
| pajarito:
dilluns que ve fem cervesa a casa meva amb el métode "mini -most" una de blat. i tinc previst embotellar en ampolles de franciscaner.... como no. |
| djpastor:
--- Cita de: pajarito en 16/02/11, 10:56:00 am ---dilluns que ve fem cervesa a casa meva amb el métode "mini -most" una de blat. i tinc previst embotellar en ampolles de franciscaner.... como no. --- Fin de la cita --- De blat? ::) Ja tens un comprador. |
| pajarito:
--- Cita de: djpastor en 16/02/11, 12:57:17 pm --- --- Cita de: pajarito en 16/02/11, 10:56:00 am ---dilluns que ve fem cervesa a casa meva amb el métode "mini -most" una de blat. i tinc previst embotellar en ampolles de franciscaner.... como no. --- Fin de la cita --- De blat? ::) Ja tens un comprador. --- Fin de la cita --- tenint en compte que les fem dilluns, despres una setmana de fermentació, embotellar i 4 setmanes d'envelliment... mmm.. jo l'1 d'abril marxo a fora i no torno fins a finals de maig. tindràs paciència? |
| djpastor:
--- Cita de: pajarito en 16/02/11, 13:50:56 pm --- --- Cita de: djpastor en 16/02/11, 12:57:17 pm --- --- Cita de: pajarito en 16/02/11, 10:56:00 am ---dilluns que ve fem cervesa a casa meva amb el métode "mini -most" una de blat. i tinc previst embotellar en ampolles de franciscaner.... como no. --- Fin de la cita --- De blat? ::) Ja tens un comprador. --- Fin de la cita --- tenint en compte que les fem dilluns, despres una setmana de fermentació, embotellar i 4 setmanes d'envelliment... mmm.. jo l'1 d'abril marxo a fora i no torno fins a finals de maig. tindràs paciència? --- Fin de la cita --- Of course! |
| Krlos:
El sábado caté esta dos y la Kriek me gustó mucho!! |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |