oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2 3 4   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Valoracions Q-BASE 2009 ¿?  (Leído 4314 veces)
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« en: 14/09/09, 12:06:19 pm »

Bueno 1 any mes, es va gaudir del q x mi es el millor festival:
Un cop més el lloc on es celebra es únic (antiga base militar aèria), l’ambient un bon rotllo q ti cagues com sempre, amb gent arribada de tots els punts d'europa, el so perfecte, l’ambientació de x si amb els bunkers, hanger, etc ja es la ostia, organització un 10, amb unes 30.000 persones no vem tindre q fotre cua x res, i l'Open Air aquest any s'ha superat, tant x l’escenari, les sessions, i el super impressionant espectacle de les 00:00, la connexió de "from day light into the darknes" de llums (làsers), pirotècnia i so. I totes les sessions que vem estar les vem disfrutar al màxim, com x exemple; Noisecontrolers (Open air), The Prophet al Hangar, Evil activities (Bunker Area 4), etc etc, però poder, la q vaig gaudir mes, va ser Neophyte Records Allstars (al open air) les 2 ultimes hores, impressionant!!!!!!!!!!!!
També s’ha de dir, que el grup q vem anar, la meitat sense coneixen’s, super be tots,  inclòs la mini estada al “hostal-minicasa de colònies” que va ser bastant la clau x anar descansadets i amb energia cap al festival. A repetir-ho cada any ejejej
Res companys, tot un plaer compartir el viatge amb vosaltres!!!

p.d. El video-muntatge espero q abans del divendres ja penjar-lo x aquí!

 
LiPi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Menorca
Registro: 14-11-06
MaKiNA O mUeRte!!! - PoNt 4 LiFe!!


Email
« Responder #1 en: 14/09/09, 13:05:38 pm »

Efectivament com ha dit el senyor Myself, ha estat un santíssim festival. Ha estat el meu primer i la veritat és que m'ha sopres molt, tant per la gent que hi havia, l'ambient, el muntatge impressionant, el paisatge, i en definitiva, tot. Són 14h de festival a les que s'hi ha d'anar descansat i que gràcies als companys més veterans que venien vam poder anar a l'alberg a menjar i dormir un rato, i de pas fent turisme pel llac del costat i pel poble. 14h que no basten per veure-ho i disfrutar-ho tot perquè s'acaben primer les forces abans que les ganes. On vaig disfrutar més va ser a les sessions del final de Hardcore a l'Open Air. No tinc paraules.

Destacar l'excel·lent companyia, un gust haver-os conegut a tots i espero que ens tornem a veure en alguna altra liada com aquesta. Em va saber greu no despedir-me com tocava, però vam pujar al bus pensant que esperaria un parell de minuts i va marxar xD.

Pd: el pobre Ivan deu estar recol·lectant blat per els camps del voltant per poder menjar i bevent aigua de pluja. Pobre tiu, a veure si el Lunatiko ens dona noticies d'ell xD.

Properament FoTos!!!!!!!!
Satox_c0r3
Desconectado

Sexo: Masculino De: Quahog
Registro: 21-06-08
sAt0x.&Cyka. 250609,.


Email
« Responder #2 en: 14/09/09, 16:33:50 pm »

Efectivament com ha dit el senyor Myself, ha estat un santíssim festival. Ha estat el meu primer i la veritat és que m'ha sopres molt, tant per la gent que hi havia, l'ambient, el muntatge impressionant, el paisatge, i en definitiva, tot. Són 14h de festival a les que s'hi ha d'anar descansat i que gràcies als companys més veterans que venien vam poder anar a l'alberg a menjar i dormir un rato, i de pas fent turisme pel llac del costat i pel poble. 14h que no basten per veure-ho i disfrutar-ho tot perquè s'acaben primer les forces abans que les ganes. On vaig disfrutar més va ser a les sessions del final de Hardcore a l'Open Air. No tinc paraules.

Destacar l'excel·lent companyia, un gust haver-os conegut a tots i espero que ens tornem a veure en alguna altra liada com aquesta. Em va saber greu no despedir-me com tocava, però vam pujar al bus pensant que esperaria un parell de minuts i va marxar xD.

Pd: el pobre Ivan deu estar recol·lectant blat per els camps del voltant per poder menjar i bevent aigua de pluja. Pobre tiu, a veure si el Lunatiko ens dona noticies d'ell xD.

Properament FoTos!!!!!!!!

Dejasteis a alguien ahi tirado cabrons? xDDDDDDDDD
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #3 en: 14/09/09, 17:08:01 pm »

Santismo festival, madre mia.... No hoy palabras para describir lo que he vivido en esas 14 horas, aunque al principio estava un poco chafao a medida k fue avanzando la noche ya me anime bastante y no pare... xD Impresionante Evil Activities Vs. Tha Playah, disfrute como un crio, enorme el momento sobre el junai jaja grandes risas tio....  tmb destacar como dice myself la sesion de the prophet la recta final muy grande....  Noissecontrollers tmb se curraron el final de su sesion, la conexio from day light into the darknes impresionante, me dejo sin palabras, muy wapo! Despues hemos ido a ver el live de Noize Suppressor, muy currao, despues de el live unos rulos x el recinto del festival y eso,  y en general de puta madre todo, tmb destacar en el Open Air el live de Neophyte Records AllStars, al final lloviendo escuchando Hardcore de fondo impresionante... sin palabras...  Todo de puta madre, aunk con un par de puntos negativos agenos al festival..... El proximo año de ficha segurimo!! Un saludo a todos los que estavamos, ahi encantado de haberos conocido a todos!!  como dice el lipi es una pena no habernos poodido despedir de todos, pero nuestro autocar no ha esperado a nadie :s Bueno y asta aqui mi valoracion!! un Saludo y un abrazo a todos!!


Aqui os dejo un video de la Conexion "From Day Light Into The Darknes"!!:

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=f7B_wwlq0n4" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=f7B_wwlq0n4</a>



Pd: el pobre Ivan deu estar recol·lectant blat per els camps del voltant per poder menjar i bevent aigua de pluja. Pobre tiu, a veure si el Lunatiko ens dona noticies d'ell xD.

Properament FoTos!!!!!!!!
jajaja Que kbron jajaja Bueno ahora enserio asta ayer alas 8 de la tarde que hable con el dijo k en teoria volvia hoy, aun no sabemos nada el, en cuanto aparezca ya dire algo.... xDDD vaya tela.... pobre xaval...


P.D. Quiero Fotos!!!! :D
R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #4 en: 14/09/09, 20:44:37 pm »

     Ya iré añadiendo, pero de momento os informo que vuestro colega ha vuelto con nosotros (Junai y yo). "Durmió" en el aeropuerto pero final feliz. Los policias le invitaron a desayunar, le pagaron las fotos y lo que hiciera falta... Estuvo manteniendo contacto con sus padres que por suerte, quedaban plazas y pudieron pillar un billete para el mismo lunes. Almenos el tío no se tuvo que mover del aeropuerto de Weeze, porque viniendo del festival o no..., es de lo más pesado... ufff. ;) Ya es triste que habiendo volado unas 30 horas antes con la misma compañía... te lo exijan sí o sí... el carné.

     Por cierto, ya hay sesiones por ahí... xd
dj junai
Visitante


Email
« Responder #5 en: 14/09/09, 22:09:54 pm »

bona nit fills i filles!

Que dir del q-base? son 14 hores de festivals en una area militar enorme, 9 bunkers, un megahangar i un impressionant open air.

Estils? tot el ventall de xumpa xumpa. Aquest any hem disfrutat d'un hardstyle remember, d’una bona selecció de hardcore i els millors temes de hardstyle actual.

La companyia? la millor del mon.Començem pel myself que nomes arribar va montar una kdd que ha sigut tot un exit, despres es va currar les samarrtes del q-base, va trobar un pedazo de alberguer i ara es currar un pedazorr de video. Sobre paraules! jordi=ets gran. Al aeport vaig poder conèixer al lunatiko i al lipi, que dir genials, i als dos nois que anàvem amb ells (que no m'en recordo del teu nom), molt bona gent. klave: que gran aquest home ballant amb la mascara de gas enmig del q-base. Encantat d'haver conegut a la lidia i la seva parella, i el lolo quin gran fiestero.  Per ultim en replay, que dir d'aquest home que va estar fins les 7h del mati votant com un cabron indigne i desprès va tenir força de caminar un 1h llarga per mirar de trobar la estació de tren i encara poder fer tertúlia iindigne.

Es repetirà? de cap. s'hi tornara i l'any que bè sera encara mès esplendit que auqest any. Ja tinc el mono per anar a una altre.

Punt negatius? la sortida del q-base, el fill va descobrir per pròpia experiència la diferencia entre la realitat i el google maps. En la realitat el cami és mès llarg xd. (ho sento replay).

Sorpreses? la bona gent del hotel, un 10 amb el tracte al hotel. La irlandesa que vem conèixer al aeroport que li encanta al hardcore, Tertúlia dignificadora fins el final.

Els moments de la megadignitat? Jo em quedo em 3, el switch del qbase que es fa fer a les 00h, heu de veure el video, impressionat (el millor que han fet fins ara de tots els q-base’s), el bombaco de hangar que et feia tremolar el pit i sense dubte l’ambient de festa i bon rollo que hi ha en aquest festivals, que a les que no et doncs conta et poses a ballar amb gent que acabes de conèixer o fas tertúlia amb unes filles d’anglaterra o et poses a cantar un estribillo hardcore amb el gabber que tens el costar.

Que dir? El festival de la dignitat.


sessions--> http://lsdb.eu/list/event/11482/Q-Base_2009.html
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #6 en: 15/09/09, 00:27:29 am »

Simplement acollonant! Desde el primer minut fins el últim va ser descomunal. Un festival digne  ;)" Sobretot em quedo amb aquests dos punts claus 1-El so: Simplement la ostia. T'entraba per la orella, et retumbava pels collons i després et petaba dintre del cor ;D. Casi impossible de superar. Nomès un parell de discoteques aquí a Espanya crec que s'aproparien a aquesta qualitat de so. 2-Ambientació Q-BASE (làsers, pirotècnia i organització). Aquest últim es podria millorar ja que pobre parella, espero que us ho passèssiu igualment bé. No comentaré la ambientació perque es té que viure no es pot explicar amb paraules.
I la música doncs de PM Hardtyle molt guapo, hardcore acollonant, el industrial la ostia em va encantar amb unexist i tota la trupe. I fins i tot em va quedar x veure la sala de chill out i drum&bass xDDD.  El menjar de PM i la gent  idem. La gent d'allà dalt molt fiestera i enrollada.

Encantat de coneixeus a tots els que hi vem anar!!! L'any que bé si tot va bé allà hi tornarem a ser!
Penjo unes quantes fotos. Un altre dia penjaré els videos.

"From day light into the darknes"
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #7 en: 15/09/09, 00:32:24 am »

+
R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #8 en: 15/09/09, 17:19:08 pm »

IMPRESIONANTE

     Las valoraciones podrían abarcar mil aspectos por la cantidad de todo...

     Entramos bastante pronto. Viaje y 'antes' genial. El principio es ciertamente excitante. Fui disfrutando 'in crescendo'. Sobretodo a partir de los Evil vs. Playah y hacia el final con los Suppressor live y Unexist: cachos un poco 'locos' de doble bombo y paranoyas varias, pero las 'respuestas', segundas vueltas de muchos de los temas, eran demoledoras. No sé cómo fabricarán esos altavoces para que que aguanten tal nivel a tanto volumen... Al final de live quedábamos 'pocos' y en el centro de la pista dándolo todo jaja, tuve que ir a unos a decirle que era de Bcn y mi primera vez para ver si entendían el porqué de mis espasmos..., xDD me miraban como loco... :D

     Lo menos bueno que sobretodo al principio quieres ir con el grupo, disfrutarlo con los colegas y no tener que estar llamando cada poco y pateando y buscando... Para mí la mayoría del hardstyle tiene como una falta de personalidad, de estilo; hay estructuras, ralladitas muy simplonas, tipiquísimas, ... aunque tenga buen sonido y algunas melodías así épicas estén bien. Brennan Heart me gustó algo. Pero me sabe mal en el Dj que se ha convertido Isaac, aquel que me hacía botar y disfrutar pasando progresivamente de hard house a casi terror o más dark... Me hizo gracia escuchar varios samples vocales míticos aquí, utilizados tanto en temas de Dimas (shout care oh (o lo que diga), forget the past...) como de Ruboy (funky beat...) entre otros.

     En cuestiones de 'fiesta', donde va todo el mundo..., 'no se puede' pedir más de lo que hablamos luego con Junai. Un 60-70% de música 'original/seria/algo de calidad/underground', y el resto de 'remixes pop/feria/relleno'... xd Argumento principal: que seríamos cuatro gatos... :D Partyraiser estaba con tralla a piñón y suelta un 'Don't speak' con bombo hc..., me rompe... Como en alguna sesión que estaba escuchando del mp3 de Junai al volver. ¿Acaso Coldplay o los Chili Peppers ponen trozos de hc en sus temas? Ah no, claro, a ellos no les hace falta atraer 'más gente'... ^-^

     Una cosa a mejorar de la organización: si bien alguien del grupo fue robado porque perdió la llave de la taquilla, y gente honrada haberla hayla pero ya es mucha suerte... que la devuelvan, la carpa de las taquillas necesita más vigilancia porque hay muchos pasillos, ya que vi a un chico hablando con un segurata, quejándose de que le habían forzado la puerta. Eso o taquillas más fuertes y con sitemas de apertura más seguros, pero muy probablemente serían más caras también... ::)

     Ya iremos comentando más cosas, impresiones, sesiones, ... ;)

     Ahora me gustaría catar, por lo que he oído, una 'Nightmare in Rotterdam', y una que tiene alguna zona que la chica irlandesa que conocimos en el aeropuerto, fan de Noize Suppressor y Unexist, calificó como "scary" (de miedo xd), que tiene de terror y underground en general me dijo Junai y por Youtube he visto que más 'happy' también: Ground Zero. Bueno y la Dominator veo que también tiene cachos interesantes, ahora escuchando Neophyte Records Allstars... ;D


 ** No pretendo ser la nota discordante y aunque cada uno puede escribir como quiera (en la lengua que quiera), no quiero 'ser Arenys de Munt'. xd El post de la quedada aún, porque era para gente de aquí más que nada, pero las valoraciones imagino que interesan a más gente de fuera, por información tanto del festival como ajena a este. :) ;)



Per ultim en replay, que dir d'aquest home que va estar fins les 7h del mati votant com un cabron indigne i desprès va tenir força de caminar un 1h llarga per mirar de trobar la estació de tren i encara poder fer tertúlia iindigne.

Punt negatius? la sortida del q-base, el fill va descobrir per pròpia experiència la diferencia entre la realitat i el google maps. En la realitat el cami és mès llarg xd. (ho sento replay).

     Fill, xd no t'has de disculpar per res. Va arribar que no teniem punts de referència i que surti com surti..., recorda que és a la segona disjuntiva a on s'ha d'aturar, reflexionar, observar, meditar i decidir per no fotre la pota a lo gran, jaja. Informació + pensament = solució. :angel: I així va sortir. ;)

     Gente, con este hombre ¡al fin del mundo! ;D



el industrial la ostia em va encantar amb unexist

     !!!!!!!!!!!!! ¡!¡!¡! ?!?!?!?!? I perquè als vint minuts em deies: "aquest hardcore és molt raro, anem-nos-en a un altra..."? xdd I jo cedint! ???
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #9 en: 15/09/09, 18:54:37 pm »


bàsicament pk a les 06:00-07:00h estava fins els collons del harcore a 180bmp's.
Pero eso no quita que fuera a ratos espectacular (L).
Un punt negatiu va ser que en casi tots els hangars era una bogeria estarte x primera fila. De aquí a que jo sempre preguntés: -Y quien coño pincha? -Continua pinchando tal? Pk a 100 i pico metres, ja que no m'apropaba més pk sino estaves apretadíssim; era una mic claustrofòbic.
Es vas disfrutar més a última hora quan la gent va començar a desfilar. D'altre banda crec que podrien posar altaveus a la sortida dels angars això seria la klave perquè amb el fresquet i el espai que hi ha puguèssis disfrutar encara més.

Macarrons calents (L), rollitos (L), pizza (L), síndria (L), plàtans (L) :P
R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #10 en: 15/09/09, 19:20:12 pm »

     Jaja, sí, ara arregla-ho..., jaja. Doncs jo, i més sent una Q-BASE, quan em motiva i m'entra, com a molt frenaré o pararé, però no em cal canviar de lloc? :D

     El moment aquell del B2 del Nobody like's: "Still want more", quina liada per allà fora les cortines de la Quarantine, al bunker... ;D
LiPi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Menorca
Registro: 14-11-06
MaKiNA O mUeRte!!! - PoNt 4 LiFe!!


Email
« Responder #11 en: 15/09/09, 21:17:24 pm »

Ei gent, no he tingut temps de penjar les fotos al maki, per ara us deixo aquest enllaç i les podeu mirar d'aqui, tant videos com fotos:

http://lipix.serveftp.org/data/Q-Base2009/

Si voleu un pack amb totes juntes:

http://lipix.serveftp.org/data/Q-Base2009.zip
lidia_pont
Desconectado

Sexo: Femenino De: Alcover (TARRAGONA)
Registro: 21-10-07

Email
« Responder #12 en: 16/09/09, 21:08:12 pm »

Holaaaaaaaa a tooooots!!!!!!!!!!!! Després de que la pàgina no funcioni ni a tiros i que el comentari que he escrit abans no hagi servir per res XDDD! Per fi puc escriure T_T

Anar al Q-Base ha sigut un somni fet realitat, sempre he volgut anar a terres holandeses o alemanyes a fotre'm un festival d'aquest nivell i perfi s'ha complert!!!!

Podriem dir tantes coses d'aquesta experiència.... però el més important de tot és veure-ho i viure-ho.

Em va semblar molt curiós veure al aeroport que els alemanys es menjessin el frankfurt i el pa per separat xDDDD. El poc que vam puguer veure del poble em va agradar, un poble tranquil, boscos i molt fred això si jajajaja

La clau va ser poder anar a menjar i descansar una estona al hostal que va ser molt acollidor, i amb unes ganes d'arribar al Q-Base... semblava una nena petita ajajajajja !!

El festival estava molt ben muntat no li faltava de res, podies menjar el que vulguessis: pasta, hamburgueses, patates, xuxes, bikinis, vitamines, fruites, batuts, menjar xinès, pizzes , etc.... Com ens vam afartar de pizza eeeh... xD! Hi havia bon merchandise i diferents botigues per dins, també em va semblar curiós que entre els wc hi hagués aixetes amb aigua potable !!! xD!

"FROM DAYLIGHT INTO THE DARKNES"   Impressionant, quina il·luminació, escenari, focs artificials, làsers, ambient... Va ser únic.

La música em va encantar sobretot el hardstyle del control towers i la de hardcore està clar, que estaven a rebentar i no podies ni ballar xD! Les úniques que no em van molar són la de drum & bass i el primer bunker que vam anar. Només cal dir que desde el aeroport es sentia la música i el bombo  ::)

L'unic punt negatiu?  El que ens va passar amb les taquilles, vam tenir mala sort, va ser un disgust però al fi i al cap no vam perdre res de gran valor, es torna a comprar i punt.  I el que li va passar al Ivan, per sort només es va estar un dia més a Alemanya  ;D i ho va solucionar ràpid.

Un plaer haver compartit aquesta experiència amb tots vosaltres ens ho vam passar de conyaaaaaa!!!!!!!! L'any que ve hi tornem ens ho muntarem millor està clar, amb ganes de Q-BASE 2010 !!!!!!!


PD: Quan pugui ja pujare les fotos i videos a veure quan les pujeu vosaltres ¬¬  xDDD
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #13 en: 17/09/09, 20:01:49 pm »

Bueno companys, després d'hores i hores, aquí os deixo el Q-BASE 2009 Afterfilm, foteu el volum fort i a desfruitar-lo. Millor no el visualitzeu a pantalla completa ja que el putu youtube ha fet q perdi moltíssima qualitat, tota xD! i quasi millor desseleccionar just a sota on posa HQ(alta qualitat), xq pot ser q es clavi mentre carrega. Sino deixar q es carregui abans de veure'l.
 
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=SdLV1Onx5ug" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=SdLV1Onx5ug</a>

P.D. com mola fer un afterfilm abans q ho facin els de la Q-DANCE xddd!


LiPi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Menorca
Registro: 14-11-06
MaKiNA O mUeRte!!! - PoNt 4 LiFe!!


Email
« Responder #14 en: 17/09/09, 20:39:40 pm »

myself, t'estimo!

que curradissiiiiiiiiiiiiiii iiiiiimmmmmmmmmmmmmmmm ets el reiiiiiiiiiiiiiiII!!!! jajajaja
que bo, i quina vergonya apereixer per allà xDDDDD, crec que serà millor el teu video que l'afterfilm de veritat!! enhorabona enserio!

Hi ha cap manera de que ens puguis passar l'original? Si vols et passo un FTP rapidet.
Amb quin programa ho has editat?

Buf,  :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Páginas: [1] 2 3 4   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |