oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 2 Visitantes están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 51   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Reflexión sobre la actualidad - Comunicado oficial  (Leído 64395 veces)
RoUs_pOnT
Legendari@ ♥
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 25-11-04


Email
« Responder #180 en: 04/06/09, 18:38:25 pm »

si desde un principio hubieran puesto unas normas de conducta, vestimenta y forma de bailar, otro gallo cantaria.

conozco infinidad de personas q les gusta esta musica, pero solo de ver la fauna que hay, si lo piensan dos vces

A eso me refería antes, la gente está acostumbrada a vestir y bailar así, no les puedes imponer de golpe unas normas, porqué puede ser aún peor. Esto es cosa nuestra. Cada uno tiene que analizar su forma de actuar y juzgar por ellos mismos.
migueliyo
Desconectado

De: BCN!!!!
Registro: 29-05-08
[FCB] migueliyo [FCB]


Email
« Responder #181 en: 04/06/09, 18:40:06 pm »

si desde un principio hubieran puesto unas normas de conducta, vestimenta y forma de bailar, otro gallo cantaria.

conozco infinidad de personas q les gusta esta musica, pero solo de ver la fauna que hay, si lo piensan dos vces

no komencemos otra vez cn las maneras de bailar xDDD

eso es lo de menos aoraa mismo...


no es lo de menos migueleteee, yo por lo menos me asusto de veros  :D

no me metas en el saco xDDD

k yo pokas veces bailo como los " monos " mas k na porke voi de arriba pabajo xD

i lo k maas me gusta es botar cn buena makina en la 92 ya tu lo sabes jijijiji
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #182 en: 04/06/09, 18:41:27 pm »

Només he llegit la acertada reflexió de la direcció del Pont i 2 pagines, només.. entre les megacites, i tantes pagines de cop, no me posat a llegir-ho.. faré la meva reflexió com a Ex-assiduo a aquestes sales i assiduo molt puntual de tant en tant, i per portar 12 anys per aquests ambients, i per haver tingut la responsabilitat de co-dirigir una sala ( petita, pero amb el seu èxit).

La Crisis no afecta a la assistencia a una sala, si de cas si han de unir més factors de pes, ja que s'ha vist que, per exemple, Chasis feien entrada gratis i poca gent anava.. per tant tema euros no és.. a part altres discoteques estan plenes fins la bandera.. aqui hi han diversos problemes i la manera de corretgir-los, no és "millorant" la infrastructura de la discoteca, ofertes, i Dj's.. sino és un problema de base.

Generacional: està clar, el Boom de la Makina i derivats, està entre el 96 i el 99, i molta gent que omplia aquestes sales, avui en dia, no surt o ho fà en altres ambients i/o esporadicament.. les noves generacions que començen a sortit, tot hi que algunes ho fan de makina, cada cop frecuenten menys aquests estils.( i són la gent que fan la "caixa" setmana rere setmana)

Moda: relacionat amb el punt "generacional", si per radio, mitjans, discografiques, i demés "merdes" els abassallen en les "musiques" actuals i els hi vènen com que és el millor del món, doncs la gent frecuenta aquests llocs.. les emisores més escoltades pels joves, són emisores que posen un estil de musica que al cap de setmana peten les discoteques d'aquests estils.. ja se sap, el que escolten els joves pels mitjans, serà el que després volen ballar ( en la seva majoria).

Ambient: Deixant de banda en si trobaràs millors o pitjors persones ( personalment, crec que els ambients tipus ei-bi-si, bora-bora-carpes, són inclús més garrulos, que en algunes discoteques makineres ( o derivats), la gent aixó ho té estigmatitzat, i la vertat que el MAL que ha fet la estetica i PERMISIVITAT en actitud i pòsses de un cert colectiu de gent, a fet que la gent li tiri absolutament enrrere "probar" d'anar a una discoteca d'aquest ambient.

Producció- línia musical: En el cas de Pont aeri, desde la meva opinió, s'ha apostat MASSA pel producte CAR-exculsiu extranger, que passa? que ara la gent si no els hi portes a X Dj, o X festa, ja no responen al producte d'origen de la sala ( residents), qúe haurien de ser els principlas artífecs del moviment de la gent. És com un equip de futbol, si bases el teu exit en que el pes de l'equip sigui per 2-3 cracks, i no en la cantera i producte de casa, a la que fallen o estan en baixa forma, tot se'n va a la merda..

Seguint la linia producció-musical, tot hi estar absolutament apartat de les novetats del sector, pero em sembla que fà anys i panys, que no surt algun tema que agradi a casi tothom, que enganxi a nova gent a l'estil, que soni per tot arreu... s'aposta massa per la gent que ja està enganxada i no per gent que hi ha d'entrar.. en fí, falten temes representatius, que fàssin de nexe i unió entre gent "no -makinera" i els assíduos. En les èpoques del 97-98-99 sortien molts temes que la gent no makinera coneixia i els agradava, i aquesta era la manera en que començessin a descobrir l'estil.

El tema controls policials, carnet per punts, etc.. afecta molt, és clar.. pero també afecta a la gent que va a les carpes i a altres discoteques que s'omplen.

Resumint: si és vol fer front a aquesta crisis d'assistencia, no s'he de mirar tant en el producte final ( discoteca, preus de cubates,etc (( discoteques a 10 euros cubata estan amb l'aforament a besar)) ), sino en la base ( adolescents=joves=nous clients= nova moda= + euros), com fer-ho? bueno, aixó ja no sóc un expert, pero crec que enlloc de TANTA inversió en infrastructures, DJ'S DE RENOM INTERNACIONAL ( que com he dit, a la llarga fan més mal que bé ), apostar per la difusió, ja sigui en mitjans o a traves de BONES produccions facils de assimilar per tots els publics, i que a poc a poc, es vagi enganxant de nou a adolescents cap a aquesta musica.. o ja sigui donant a conèixer la sala i els seu estil.. cuanta gent encara em pregunta.. ¿ el pont aeri encara existeix? aixó no hauria de passar.. a on estan els flyers repartits als instituds, les parets forrades de posters que abans et trobaves a tot arreu?

Musiques que fins fà poc èren bastant minoritaries ( reggeton i aquests asquerositats ), casi ningú les escoltava, i casi tothom les rebutjava, a base de anar-se colant a poc a poc, i fent produccions que a la gent li anava entrant ( aixó i que la moda, LAtin a fet molt mal), ara la gent va en massa a llocs a on sona aixó o patxanga... crec que s'hauria d'apostar més per ficar la makina ( o derivats de facil digestió, no Hardcaores, speedcores, ni radicalitzacions per l'estil), al dia a dia de la gent a traves de diveros mitjans i aixi a poc a poc, es tornaria a guanyar clientela.

PD: a modo de exemple, i em sembla que tots els podriem posar. TOTS tenim amics, coneguts, fimilia, etc.. que èren ANTIMAKINEROS (jo mateix quena tenia 14-15 anys), pero alguna cançó antiga els hi entra bé, i a base de escoltar altres els hi va agradant, i tot hi no ser el seu "ambient ideal" un dia proben d'anar a una sala makina ( ja sigui per acompanyar-te, per un aniversari, etc..(( fins hi tot la meva mare i una tieta de 70 anys, van anar a una festa meva i els hi va encantar!! i no havien sortit de festa en la seva vida)), i els hi ENCANTA... doncs aixó és el que s'ha de fer, contraatacar cuidant al public en general i no solsament als asiduos d'aquestes sales, perque a la que hi ha un canvi generacional ( mesclat amb altres factors economics i social), passa aixó.. poca gent.

MOLTA SORT!

PD: No us heu plantejat, per exemple.. fer una equip comercial que comercialitzi un tipus de "fil musical" a les tipiques tendes de roba que tarda-rere-tarda esta plena de joves que compren la roba per sortir de festa, i anar posant musica del pont o similar ( més suaus i que entrin millor ) i aixi a la gent li va entrant.. en totes les tendes que jo he anat, tot és house-pachanga, etc.. sería una manera d'anar canviant l'oída de la gent..
Charly el Sectario
HUNTER SCYLLA
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hoygaland
Registro: 11-10-03
Facebook:
Manipulador de la mente y el comportamiento


Email
« Responder #183 en: 04/06/09, 18:42:56 pm »

y no me vengais que le hardcore se baila asi, por que no es verdad. los ggabber se rien de nuestros bailes ( me incluyo, tb he tenido mi epoca de simiez, pero no lelgando al extrmo de rozar cabezas dando coces xd)

los bailes si que importan, yo no puedo estar pendiente de ir esquivando golpes, y tener unos reflejos de linc, para recibir algun tortazo, patada, etc.. vale que se pide perdon, pro coño, no he venido a hacer kick boxing, sino a escuxar musica, meterme mifiesta y pasar un buen rato con los colegas, conocido o por conocer
migueliyo
Desconectado

De: BCN!!!!
Registro: 29-05-08
[FCB] migueliyo [FCB]


Email
« Responder #184 en: 04/06/09, 18:43:43 pm »

si desde un principio hubieran puesto unas normas de conducta, vestimenta y forma de bailar, otro gallo cantaria.

conozco infinidad de personas q les gusta esta musica, pero solo de ver la fauna que hay, si lo piensan dos vces

A eso me refería antes, la gente está acostumbrada a vestir y bailar así, no les puedes imponer de golpe unas normas, porqué puede ser aún peor. Esto es cosa nuestra. Cada uno tiene que analizar su forma de actuar y juzgar por ellos mismos.
`
+1111

sobretodo en lo de la vestimenta xk todos sabemos komo viene kasi toda la klientela de pont aeri... aunke todo ai k decirse la vestimenta de mucha gente ( i me incluyo ) a mejorado muchisimo!!!

en kuanto a lo del baile poko a poko cn ayuda de los porteros pues se podria ir cambiando kreo... aunke tmb es una de las esencias del hardcore ( aki en cataluña) i nose komo se lo tomaria la gente,
Charly el Sectario
HUNTER SCYLLA
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hoygaland
Registro: 11-10-03
Facebook:
Manipulador de la mente y el comportamiento


Email
« Responder #185 en: 04/06/09, 18:46:55 pm »

la gente piensa que hardcore equivale a violencia etc.. hay estilos muxo mas contundentes que el hardcore, fuera de la musica electronica, que se comportan.

escuxo hardcore y soy pelao, y puedo vacilar ala gente por que soy chico h4l....  [pipol] [pipol] [pipol] [pipol] [pipol]



PD: q grande als, joder!!
migueliyo
Desconectado

De: BCN!!!!
Registro: 29-05-08
[FCB] migueliyo [FCB]


Email
« Responder #186 en: 04/06/09, 18:50:18 pm »

y no me vengais que le hardcore se baila asi, por que no es verdad. los ggabber se rien de nuestros bailes ( me incluyo, tb he tenido mi epoca de simiez, pero no lelgando al extrmo de rozar cabezas dando coces xd)

los bailes si que importan, yo no puedo estar pendiente de ir esquivando golpes, y tener unos reflejos de linc, para recibir algun tortazo, patada, etc.. vale que se pide perdon, pro coño, no he venido a hacer kick boxing, sino a escuxar musica, meterme mifiesta y pasar un buen rato con los colegas, conocido o por conocer

se a ke t referieres charly i siento si el otro komen ta molestao...

pero la gente aki en kataluña ( mas bien los pelaos ) bailan asi... i tmpoko les puedes proibir acer eso porke todos lo emos echo en nuestro momento no krees?

poko a poko pues si no estaria mal cambiar ese aspecto, estoi cntigo, pero no va a ser facil!!!
dj fibra
Desconectado

Sexo: Masculino De: valencia
Registro: 12-06-08
dj fibra muxo pont


Email
« Responder #187 en: 04/06/09, 18:51:16 pm »


Me parece un análisis del todo acertado.

Ahora que lo decís vosotros se convertirá en verdad, pues mientras lo mismo lo sosteníamos los de siempre algunos nos tildaban de amargados, lejos de la realidad, etc...

Añadiría el factor carnet por puntos, pues antes uno ni se lo pensaba para coger el coche, pero ahora la fiesta tiene que ser significativa para uno para arriesgarse a conducir.

La gente pasa ya, y no viene de ahora, es una tendencia a la baja desde hace mucho tiempo, lo que pasa que se disimulaba el bajón de público porque cada vez habían menos salas. El mito de las discotecas ha caído....la gente va alli donde van sus amigos, donde les quede cerca, donde no se tengan que romper la cabeza en saber quién conduce y quién no, etc...

Ahora quedarán dos, y ya veremos si llenan.

Ya veis que ni siquiera entro a analizar el aspecto musical.

Pd. Añadir que bastante se ha alargado ya el chicle. Una escena que ya estaba deteriorada hace 10 años y que se ha ido parcheando de varias formas....pero vaya, alargarlo mucho más no le veo el sentido.
Charly el Sectario
HUNTER SCYLLA
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hoygaland
Registro: 11-10-03
Facebook:
Manipulador de la mente y el comportamiento


Email
« Responder #188 en: 04/06/09, 18:53:27 pm »

ntiendo que no sea facil dejar de hacer el mono, supongo que sera una manera de dscargar adrenalina e imponer respeto a base de patadas, etc. pro si la gentlo hace menos, pco a poco, se iran dando cuenta los 4 notas, que son unos notas, y pararan de hacer semejante baile dantesco

antetodo se tiene que dar ejmplo
Dj_Kuver
Desconectado

Sexo: Masculino De: Vallés.
Registro: 24-09-07

Email
« Responder #189 en: 04/06/09, 18:55:09 pm »

Me he quedado parado al ver este post, pero espero y deseo que haya Pont Aeri para rato.... :)

No sé los modos porque sino alguien ya lo hubiera hecho pero sin los medios de comunicación, estamos bastante perdidos. Mayormente en este mundillo nos conocemos muchos, y habria que intentar atraer a gente nueva, cuando conoces a alguien nuevo y le dices que escuchas makina i demás, la mayoria se piensan que esto dejo de existir hace años....supongo que son muchos factores, pero vaya espero que esto solo sea un pequeño vache......" still kick in " :)
RoUs_pOnT
Legendari@ ♥
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 25-11-04


Email
« Responder #190 en: 04/06/09, 18:58:27 pm »

Dios, vaya parrafada  -PTT-future- y aLs!

Estic d'acord amb tu  -PTT-future-, hi tens molta raó.

Si la gent jove no vé, i la gent gran es retira, aixó ja s'ha acabat. S'hauria de fer alguna cosa perque aquesta música arribés a tots els públics, pero cap emisora de ràdio consentiria de posar-la. Aixó de les botigues estaria molt bé, pero com s'aconsegueix? Un Bershka, Stradivarius o botigues jovenils no crec que ho posessin, pero es podria intentar, es una bona idea.
migueliyo
Desconectado

De: BCN!!!!
Registro: 29-05-08
[FCB] migueliyo [FCB]


Email
« Responder #191 en: 04/06/09, 18:59:21 pm »

ntiendo que no sea facil dejar de hacer el mono, supongo que sera una manera de dscargar adrenalina e imponer respeto a base de patadas, etc. pro si la gentlo hace menos, pco a poco, se iran dando cuenta los 4 notas, que son unos notas, y pararan de hacer semejante baile dantesco

antetodo se tiene que dar ejmplo

+1111

el uniko problema eske son mas de 4 notas xD

por lo menos en el pont...
RoUs_pOnT
Legendari@ ♥
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 25-11-04


Email
« Responder #192 en: 04/06/09, 19:01:09 pm »

ntiendo que no sea facil dejar de hacer el mono, supongo que sera una manera de dscargar adrenalina e imponer respeto a base de patadas, etc. pro si la gentlo hace menos, pco a poco, se iran dando cuenta los 4 notas, que son unos notas, y pararan de hacer semejante baile dantesco

antetodo se tiene que dar ejmplo

+1111

el uniko problema eske son mas de 4 notas xD

por lo menos en el pont...


Sera cuestión de unirnos y mirarlos con cara de hola? xd
Charly el Sectario
HUNTER SCYLLA
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hoygaland
Registro: 11-10-03
Facebook:
Manipulador de la mente y el comportamiento


Email
« Responder #193 en: 04/06/09, 19:03:01 pm »

ntiendo que no sea facil dejar de hacer el mono, supongo que sera una manera de dscargar adrenalina e imponer respeto a base de patadas, etc. pro si la gentlo hace menos, pco a poco, se iran dando cuenta los 4 notas, que son unos notas, y pararan de hacer semejante baile dantesco

antetodo se tiene que dar ejmplo

+1111

el uniko problema eske son mas de 4 notas xD

por lo menos en el pont...


Sera cuestión de unirnos y mirarlos con cara de hola? xd

yo propondria hacerles la zankadilla xd
RoUs_pOnT
Legendari@ ♥
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 25-11-04


Email
« Responder #194 en: 04/06/09, 19:04:43 pm »

ntiendo que no sea facil dejar de hacer el mono, supongo que sera una manera de dscargar adrenalina e imponer respeto a base de patadas, etc. pro si la gentlo hace menos, pco a poco, se iran dando cuenta los 4 notas, que son unos notas, y pararan de hacer semejante baile dantesco

antetodo se tiene que dar ejmplo

+1111

el uniko problema eske son mas de 4 notas xD

por lo menos en el pont...


Sera cuestión de unirnos y mirarlos con cara de hola? xd

yo propondria hacerles la zankadilla xd

Era una broma, con esto solo conseguiríamos crear mal royo y se dispararía la agresividad de según que clientes. Y recordar que esto es lo que no queremos.
Páginas: 1 ... 10 11 12 [13] 14 15 16 ... 51   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |