DJ_BigD
Registro: 11-05-03
Big-D & BoLo XIXA XUNGA!!
Email
|
 |
« Responder #45 en: 08/06/09, 11:39:07 am » |
|
que dir!!! m'ho vaig pasar de puta mareeeee, la veritat sk es punxa molt be en akella cabina!!! saludar a tot lekip psikiatrik i donar les gracies tan al something per deixar fer la festa al memonik i al memonik per contar amb nosaltres una altre vegada per anar fins a amposta a liarla ben gorda!!!!
|
|
|
dj Ivan Bass
Registro: 25-01-07
autenticas malageñas
Email
|
 |
« Responder #46 en: 08/06/09, 14:28:11 pm » |
|
bueno primer lugar dar las gracias al somethig por darnos la oportunidad de liar el pollo en esa sala la verdad es que se lio una buena por parte de todos . saludar a todos los warnios que estavamos por alli i como dice el memonik saludar al baraja i su gente la puta bomba xd
|
|
|
Dj_Evelyn
Registro: 22-11-07
:: Lady Evelyn ::
Email
|
 |
« Responder #47 en: 08/06/09, 17:54:13 pm » |
|
Amb moltisimes ganes d tornar a trepitjar l nitro per segon cop, prepareuvos per que arriba l' Evelyn mes hardcorera ke hi ha agut mai xD l'ultim cop ja vai poguer comprobar que sou amants dl hardcore, aixi que dit i fet! fins aquet disabte!! una abraçada!
|
|
|
jarkur_style
Registro: 31-07-08
Facebook: 
Email
|
 |
« Responder #48 en: 08/06/09, 18:41:43 pm » |
|
evelyndaaa H4L no lo veo no xDD!!
|
|
|
Dj Something
Registro: 12-12-07
Facebook: 
Mens sana in corpore sano
Email
|
 |
« Responder #49 en: 09/06/09, 11:29:23 am » |
|
Amb moltisimes ganes d tornar a trepitjar l nitro per segon cop, prepareuvos per que arriba l' Evelyn mes hardcorera ke hi ha agut mai xD l'ultim cop ja vai poguer comprobar que sou amants dl hardcore, aixi que dit i fet! fins aquet disabte!! una abraçada!
jajaja ahi ahi!!
|
|
|
DJ MKN
Registro: 12-06-07
Facebook: 
exuser: MARK_HARDCORIANO
Email
|
 |
« Responder #50 en: 09/06/09, 12:45:24 pm » |
|
t'esperem!
|
|
|
DJ MKN
Facebook: 
Email
|
 |
« Responder #51 en: 09/06/09, 12:46:54 pm » |
|
i something este disabte si cal ink en la novia xo nom vull pedre la sesio teua! jeje
|
|
|
Pauet
Registro: 02-11-08
DJ PAUET
Email
|
 |
« Responder #52 en: 09/06/09, 16:40:10 pm » |
|
dia 13, dia 20 i 27 al puestoo!! xD diaa 20 promet mol xDD
Nitroo 4 life!
|
|
|
Dj Something
Facebook: 
Email
|
 |
« Responder #53 en: 10/06/09, 09:34:55 am » |
|
i something este disabte si cal ink en la novia xo nom vull pedre la sesio teua! jeje
jeje encara no se segur si vinc! Me penso ke em tinc que agafar akest dissabte de festa! tinc ke parlaru en Adri..
|
|
|
MeMoNiK
Registro: 15-06-07
Facebook: 
WWE CHAMPION 2011!!! Wrestlemania 27
Email
|
 |
« Responder #54 en: 10/06/09, 15:13:26 pm » |
|
jeje encara no se segur si vinc! Me penso ke em tinc que agafar akest dissabte de festa! tinc ke parlaru en Adri.. 
ke si fa falta volvemos nosotros a pinchar otra vez i con la Eve xDDDDDDDDDD
|
|
|
DJ MKN
Facebook: 
Email
|
 |
« Responder #55 en: 10/06/09, 15:17:21 pm » |
|
da gusto que los djs tengan ganas de repetir...
|
|
|
Dj_Evelyn
Registro: 22-11-07
:: Lady Evelyn ::
Email
|
 |
« Responder #56 en: 10/06/09, 15:32:51 pm » |
|
pufff jajaj prefiero no imaginarme el perkal ke se puede liar pues xDDDD mua tete(K) Somthing pobre d tu k no vinguis XD
|
|
|
jarkur_style
Registro: 31-07-08
Facebook: 
Email
|
 |
« Responder #57 en: 10/06/09, 16:56:42 pm » |
|
pro esta vez no fayoooo  k m supo mal el xk culo k os diii volviendo de los oners xDD!!
|
|
|
Dj Something
Facebook: 
Email
|
 |
« Responder #58 en: 10/06/09, 20:36:49 pm » |
|
Somthing pobre d tu k no vinguis XD
joooo  em sap mal pq tinc ganes de veuret!! ke fa un munt ke no ens veiem!!!  ja es veura! el dijous surto de parranda pel port de tgn, el divendres punxo al Nitro, i el disabte.... fare tot el possible per vindre! al menys, a veuret!
|
|
|
Dj Something
Facebook: 
Email
|
 |
« Responder #59 en: 11/06/09, 09:38:46 am » |
|
aquí dejo el traklist del Huele a Verano 3.
TRACKLIST:
1.- Mark with A K - Try my Lovin 2.- Raul Soto & Miguel Serna - Survive 3.- Dany BPM - Intact 4.- Dj Juanma - Tekina 5.- David Max – What ive done 6.- Xavi Reg Vol. 3 - Jumping Track 7.- Victor Conca & Sergio Mena – Dance Electric 8.- Dj Txixi - Lost (Dj Something refix) 9.- David Max - Danscotek 10.- Victor Conca & Sergio Mena– Boom Check 11.- Raul Soto & Miguel Serna - Close to me 12.- Javi Crecente & Dj Mago - Santinayas 13.- Javi Cube & Xavi Reg - Lonely in the night 14.- Abel k Kaña - Oh break! (newstyle version) 15.- Fragma vs. P. Diddy - Last night (Original Mix) 16.- Dj Thomas - Sushy samba 17.- Dany BPM - Happy Jump 18.- Frances Dj - Ketemeto 19.- Juanma feat Annika - Heaven 20.- Dj Ortu - Release 21.- U.R.T.A & Navarro - Just Dance 22.- Dj Gus - Like This 23.- Bishop feat. Marie Louis - Born to bleed (orbit1 rmx) 24.- Dj Thomas - We are the future 25.- Owners beep - My people 26.- Dj Sancho - The rythm of the night 2009 (Dj Something refix) 27.- Dj Pablo feat. Djinn - Dale loka 28.- Dany BPM - I Want to Know What Love Is 29.- Ogalla - Shut up, allready (Dj Something refix) 30.- Fragma - Toca's miracle 31.- Outrage & Prolaxx - Hit me with your best 32.- The Viper - Loose control (Dj Something refix) 33.- Darren Styles - Come running 34.- Tommynocker - One sick Dj 35.- Dj Juanma - The king of the jungle 36.- Silenzi – Empty Houses 37.- Bassfreakers - Cry For you (Dj Something refix) 38.- Hellsystem - Set me up 39.- Kase-o - Bombo clap (Acapella) 40.- G-Town Madness & The Viper - Live a lie 41.- Tommynocker & Mad Dog - Minimix 2 42.- Kutski vs. Bioweapon - One (Endymion rmx) 43.- Dj D vs. Nitrogenetics – Melodic Art 44.- Manian - Turn the tide (Ds mix) 45.- Tha Playah - Walk on line
Time: 74 min.
|
|
|
|