desde aqui primer de tot felicitar el 4 adminstrador perque sense ells aixo no seria posibile , gracies pucho , santi l i germans hards

gracies per crear el primer foro de musica makina i i el numero
despres a tots als usuaris , amics , colegues de festa per fer que el foro sigui el que es avui en dia , i un foro per escriure i defensar la makina i fer el que pensa la gentque surts de festa i la queno pot sortir la sobres les novestats i temes de semrpe i les discoteques en general i es ..
sobretot un lloc per coneixer molt bona gent i anar de festa"!

i pasartho molt be
tant aquet dissate a kontrol quan em vaig posar la samarreta del makiantion em vaig senti especial , i molt feliç i quan estavem alli amb el baixador del rock you softly amb tota la penya makination alli el terra cantan la canço com una familia i despres el ueeeeeeeeeee increible la puta bomba! ueeeee la gran familia makination
diguin el que diguin som ems que un foro i ara fem un anys felicitats"!
ja som una realitat , somuna gran familia makinera!
i ara mes que mai maaaaaaaakinaaaa o muerte.....
comentari personal: al makinaiton es lo que millor mha pasatmai i mhe pegat els millors festival de la meva vida , aixo de anar de festa i conexier a 50 persones i es la bomba amb patinet que voleu que us digui!
i jo seguire fent fotos aa tota la penya makination xque mho paso molt be i tant els moments bons i els moments dolents defensare la makina i el makination i tota la penya del makination a mort!!!!!!!!!!!!!!!
makina o muerteeeeeeeeeeeeee
dia 23 kontrol del resves xxdddddddddd fills de puta"!