oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: lo millor del makination? --> les kkda amb la penya makination  (Leído 1731 veces)
dj junai
Visitante


Email
« en: 01/08/03, 02:11:16 am »

ara estaba escoltant una mica de musica tranquil i mhe posat a pensar , en tot el que es el makination , per mi es mes que una simple pagina web , apart de escriure i poder estar el dia de les produccions i poder saber la opinio de molts djs i productors i al makinaiton es sobre ...................>


--> les kkda amb la penya makination , son lo millor , poder ballar amb els teuys amics que estimen la makina igual que tu, poder parlar sobre makina i liarla al mig de la pista i sempre que faig fotos la penya si posa be i surten unes fotos molt wapes  :) i les converses tornen de festa son lo millor

sents dubte lo millor del makination --> son les kkda makination ! :-* :-* :-* :-* :-*

en cada kkda mho passo millor! sento la rollo pero ho tenia que dir!
MaRc_81
Desconectado

Sexo: Masculino De: El Vendrell
Registro: 22-10-02
que felicidad!! :D xD


Email
« Responder #1 en: 01/08/03, 02:33:39 am »

Ese junai sentimental xDD sembles na dona xD
Priego
Fiestero 100%
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 23-08-02

Email
« Responder #2 en: 01/08/03, 02:39:09 am »

Yo creo que lo dije alguna vez...

Yo cumpli los 16 y ese mismo fin de semana me fui con el sr. makinero y el sr. doom a scorpia igualada... ¿Qué hubiera hecho yo si no hubiera conocido makination? Seguramente quedarme en casa...
Si no hubiera sido por makination yo no huebiera salido jamas de fiesta a un lugar que a mi me gustase realmente, porque los de mi pueblo son todos houseros y pachangueros...
Y eso para mi es muy importante, tener amigos, y del makination tengo bastantes :) en general somos buena gente y con ganas de fiestas y eso mola, y en general somos sanos... aunque bueno de eso he visto de todo, pero es logico...

En fin, el makination sin su gente no valdria para nada  :D

Saludos a doom, litrox y los demas que ya (por los motivos que fuesen) ya no se les permite escribir aqui
dj junai
Visitante


Email
« Responder #3 en: 01/08/03, 02:52:51 am »

la veritat sigui dita priego , que jo al maination tb tinc grans amics i ara cada finde no paro de anar de festa per llocs makina! penya makination -> som la boma amb patinet

priego : gran fieter un gran gabber

marc 81: vaqueros amb barba power!


jo el primer que vaig coneixer algu del makinaiton va ser el sr ciriliox i dp el pucho , ei germans hard , suma forever !
Priego
Fiestero 100%
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 23-08-02

Email
« Responder #4 en: 01/08/03, 02:56:47 am »

sin duda, la etapa del summa fue la mas bonita...  :'( que bien me lo he pasao yo alli... el sonido era pestoso, pero lo bien que me lo he pasao...

cirulo & priego, the futbolo masters xDDD

junai, ets un tiu de puta mare, al principi em feia nosa que parlasis català, ja que hi ha gent que no ho enten y tot això, pero el coneixet en persona cambia la cosa :D ets un gran maquiner y amic, ens veiem el dia del aniversari  ;)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #5 en: 01/08/03, 22:24:39 pm »

tu tb ets un gabber super fiestero :) si si ens veiem al aniversari!

i espero que tothom del foro pugui venir ! perque sera un festival :)
Páginas: [1]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |