|
 |
« en: 09/12/08, 21:55:09 pm » |
|
Ja queden molt poques hores perquè la discoteca Decibèlia, es faci realitat. Desprès d'un temps de desconnexió torno a fer el que mes m'agrada, el que mes desitjo... Per fi torno a se jo, en Juan Cruz. Vull que sàpigues que el meu esperit esta mes viu que mai, la meva il•lusió intacta. I es que possiblement desprès de tants anys, tantes histories viscudes, hi ha una cosa que si que no ha canviat, l'amor per la musica, l'abraçada cordial del públic, els flaixos, els amics, la festa... Tu formes part de tot això i possiblement no saps encara, ni t’adones de l'important que ets , que has sigut, i que seràs per mi. M'has donat mes del que jo m'esperava, mes del que jo pensava que tindria a la meva tornada, mas fet sentir un tio gran, un home feliç. Gràcies a tots els que durant aquest temps, no heu dubtat de la meva integritat com a persona ni el que es mes important, com a ésser humà. Torno per la porta gran i una vegada mes tinc un deute amb tu. Faré tot el que sigui a les meves mans per fer te ballar, cantar, saltar... en definitiva , fer te feliç. Aquí comença una nova etapa, et convido a formar d'ella, donem la ma i comencem el nostre viatge cap a la felicitat. 12 - 12- 08 comença la nova era, torna Joan Cruz, torna Decibèlia. T'hi espero malparit.
-Juan Cruz-
|
|
|
Bolin
Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Email
|
 |
« Responder #1 en: 09/12/08, 22:03:16 pm » |
|
no se que dir
|
|
|
MoTiC
Registro: 12-08-03
HardTrance
Email
|
 |
« Responder #2 en: 09/12/08, 22:07:02 pm » |
|
Bueno pues habrá que pasarse a ver como esta la sala xD
|
|
|
|
 |
« Responder #3 en: 09/12/08, 22:08:50 pm » |
|
no se que dir
doncs el que et surti, el que pensis... Per cert, evidentment no soc el juan cruz.. pero m'ha demanat que ho escrigui, perquè te problemes amb la web... que ningu pensi coses rares eh? la sudoku es una persona i el Juan Cruz una altra
|
|
|
_Paskis_
Todo tiene su epoca..
ha sido imposible realizar... (L)
Email
|
 |
« Responder #4 en: 09/12/08, 22:11:58 pm » |
|
ke tinguis sort en el nou projecte, durant un rato estava rekordant els bons moments de trukar a la radio, etc etc..
|
|
|
Bolin
Registro: 22-09-06
Bleach , Naruto, Enzyme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Email
|
 |
« Responder #5 en: 09/12/08, 22:12:59 pm » |
|
felicitats per nesta nova etapa, aviam si algun dia es pasa per una santa festa, tot i que preferiblement prefereixo el programa que era la bomba!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
rcv1981
Registro: 04-01-08
Facebook: 
Muerte al Reggaetón
Email
|
 |
« Responder #6 en: 09/12/08, 22:13:32 pm » |
|
Més enllà del q la gent pugui especular sobre el q t'ha passat durant akest temps d'absència sempre m'has caigut de puta mare, pq sents la música mákina, pq ets proper a tots i pq s'et veu bona gent... per tot això i per molt més... MOLTA SORT I A LIARLA!
|
|
|
|
 |
« Responder #7 en: 09/12/08, 22:22:22 pm » |
|
jo tampok se k dir suposo k me dalegrar xD
|
|
|
|
 |
« Responder #8 en: 09/12/08, 22:34:48 pm » |
|
jo men alegru
|
|
|
|
 |
« Responder #9 en: 09/12/08, 22:43:12 pm » |
|
nos vamos de fiesta!! subes? nos vamos a las nubes!! jajaja. M'alegro de que tornis!. vinga famliliaaa a liarla!!
|
|
|
Martita_MX
De: La republica independiente de mi casa, Castellon!!
Registro: 19-11-07
Email
|
 |
« Responder #10 en: 09/12/08, 23:13:16 pm » |
|
Que tingues sort que avui en dia el mon esta molt dificil. El Komando Castello anira a Decibelia a vore com esta, molta sort!!!
|
|
|
|
 |
« Responder #11 en: 09/12/08, 23:14:40 pm » |
|
Juan Cruz, un ídolo, la única persona que por radio me ha podido transmitir el amor hacia la música. Sin duda le deseo lo mejor y aunque me pille lejos decibelia, asistiremos. Un abraz0 familiaaaa
|
|
|
Dj Neptus
Registro: 24-04-06
♥ BarçaFAN ♥
Email
|
 |
« Responder #12 en: 09/12/08, 23:20:50 pm » |
|
Espero que et vagi tot de putísima mare a partir d'ara Juan  Quins records del decibèlia quan emitia per Flaix, les reflexions i tot l'esperit que tenia aquest gran programa que era dels líders d'audiència quan s'emetia. En fi, molta sort i a veure si ens podem passar per la nova discoteca.
|
|
|
|
 |
« Responder #13 en: 10/12/08, 16:19:33 pm » |
|
tot un honor tenirte aqui de nou i desitjan que algun dia tornin els megaplecs
|
|
|
|