oyentes

0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 4 5 6 [7] 8   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Elastica Gandesa 19 de DICIEMBRE!!!  (Leído 9469 veces)
alex_benissanet

Registro: 04-11-07
Facebook:
BENISOUND FESTIVAL (Benissanet - Tarragona)

Email
« Responder #90 en: 23/12/08, 11:53:59 am »

venga vaaaaa k per gener el dia 10 la liarem de mala manera amb invitat especial jojo amb ganes yaaa

:P aveure si es el qi me penso qi es :P

i les 12 hores?????????????????
K-Project

Registro: 14-07-05
MxM

Email
« Responder #91 en: 23/12/08, 16:01:19 pm »

Ei felicitats per la sala!!!!! Esta molt bé i meu vaig passar de puta mare divendres!!! Gracies a tots los que vau vindre i me vau apoyar!!

A vorem resum:

Concurs de dj's --> Molt gran Mata!!! ya teu vai dir que va molar molt la teva sessió! felicitats!!!! També m'alegro molt que els 2 i 3 fosin el Jam i l'alex, grans amics i grans dj's tb!!! Felicitats cracks!!! I això que no vau posar lo temasso de cosquilles... ya us val XDDD Personalment em va agradar molt tb la sessió de ferris i la del noi de valde (que ara no me bé el nom ho sento!). Total que va haver bon nivell!!

Sety --> Bo posant hardcore!!! :D Sincerament fea temps que no ten veia posar si es que t'havía vist mai!!! Bona sessió! :D

Vic --> De puta mare mamonasso com sempre ia o sas! Llastima que el cierre no durés fins les 8 del matí per seguir liantla mano mano :D

Violet --> viva el hardsyle!!! Llastima que se'n senti poc per la zona, pero s'agraeix (i sobretot, a la velocitat que s'ha produit, no a +70 xDDDD). Molt bo el teu tema!!! Se'n sentira a parlar!!! Master & Slave ;)

Thunder --> Genial remember!!!!!!!!! Només dir que va posar para mi el tema de la nit fuaaaaaaaaa How Much Can You Take!!!!!! (Catscan rmx!!!!!)

I res molt a gust amb tota la gent de valde (sou los millors!!!), gandesa, benissanet, mora... Graciees!!!! Fins la proxima!!!!!!!! :)

K
kapsano

Registro: 21-03-06
MOH 2012

Email
« Responder #92 en: 23/12/08, 16:08:07 pm »

Ei felicitats per la sala!!!!! Esta molt bé i meu vaig passar de puta mare divendres!!! Gracies a tots los que vau vindre i me vau apoyar!!

A vorem resum:

Concurs de dj's --> Molt gran Mata!!! ya teu vai dir que va molar molt la teva sessió! felicitats!!!! També m'alegro molt que els 2 i 3 fosin el Jam i l'alex, grans amics i grans dj's tb!!! Felicitats cracks!!! I això que no vau posar lo temasso de cosquilles... ya us val XDDD Personalment em va agradar molt tb la sessió de ferris i la del noi de valde (que ara no me bé el nom ho sento!). Total que va haver bon nivell!!

Sety --> Bo posant hardcore!!! :D Sincerament fea temps que no ten veia posar si es que t'havía vist mai!!! Bona sessió! :D

Vic --> De puta mare mamonasso com sempre ia o sas! Llastima que el cierre no durés fins les 8 del matí per seguir liantla mano mano :D

Violet --> viva el hardsyle!!! Llastima que se'n senti poc per la zona, pero s'agraeix (i sobretot, a la velocitat que s'ha produit, no a +70 xDDDD). Molt bo el teu tema!!! Se'n sentira a parlar!!! Master & Slave ;)

Thunder --> Genial remember!!!!!!!!! Només dir que va posar para mi el tema de la nit fuaaaaaaaaa How Much Can You Take!!!!!! (Catscan rmx!!!!!)

I res molt a gust amb tota la gent de valde (sou los millors!!!), gandesa, benissanet, mora... Graciees!!!! Fins la proxima!!!!!!!! :)

K
" Lo noi de Valde "  te corregeixo mark....... es de Beseit i se diu Kiko!!!! ;)

sesionakaaaa putaaa kek te vas marcaaaaar aver kuan tornes!!!!

PD: SETYEN keremos infooo ya de kara a Enero ke la gente se esta muriendo del dj invitado ke va a venir no te escondaaaaaaaaaaaaaaasss s!!!! ;D
K-Project

MxM

Email
« Responder #93 en: 23/12/08, 16:22:04 pm »

Ho sento!!! tens tota la raó, ja et dic, la edad ja no em perdona i se m'olviden les coses... :(

Jo encantat de tornar quan vulgueu!!!! A vore quan mos tornem a vore crack ;)
alex_benissanet

Facebook:

Email
« Responder #94 en: 24/12/08, 10:21:35 am »

k-project marika!!

ostia kin es el tema este q dius ??????????????? :S i moltes gracies!

per la proxima te portes tenda de campanya ¬¬ jajajajajajja aver si estos dies kedem per lo de la festa ^^

enga en ganes de gener elastica :P
K-Project

MxM

Email
« Responder #95 en: 24/12/08, 10:56:50 am »

k-project marika!!

per la proxima te portes tenda de campanya ¬¬ jajajajajajja aver si estos dies kedem per lo de la festa ^^

Veigues JAM que no sap quin tema es lo de Cosquillas XD EK lo que van posar a rne clasicos mentre veniem en coche d'aquella cria rient 10 min xD
alex_benissanet

Facebook:

Email
« Responder #96 en: 24/12/08, 11:13:16 am »

k-project marika!!

Veigues JAM que no sap quin tema es lo de Cosquillas XD EK lo que van posar a rne clasicos mentre veniem en coche d'aquella cria rient 10 min xD

ostia es veritat ajajjajajajajjaja ek q petats, mol millo chambao XD
Mata Dj

Registro: 04-04-07
DJ MATA

Email
« Responder #97 en: 24/12/08, 20:03:11 pm »

A vorem resum:

Concurs de dj's --> Molt gran Mata!!! ya teu vai dir que va molar molt la teva sessió! felicitats!!!!

Moltes gràcies k-project!! Me va molar molt poder-te veure, a ver quan tornem a coincidir, cuide't crack!!!!
Dj JAM

Registro: 15-03-05

Email
« Responder #98 en: 25/12/08, 21:37:25 pm »

jajajaja s'haura de fer un remix en hardcore d'este tema... COSQUILLAS!!!! xDD potse shaura d'estudiar... :D

re k festival per l'elastica com sempre... :P aver kuan es dona informacio sobre la festa del gener!!!!! i k durin x molt temps estes festes mensuals!!!!!

auauau dewww

PD: markkk mos haurem d posar en contacte amb lo gran productor del temazo cosquillas... k sino ls drets d'autor.... xDDDD
kapsano

MOH 2012

Email
« Responder #99 en: 28/12/08, 02:42:27 am »

vengaaaaaaaaaa SetyEn danos esta info tan esperada para el dia 10 de enero con ese invitado especial!!! :o :o :o

hay ganas iaaaaa.... jujuju

se liaaaaaaaaaaaaa a a a a a
Dj-Sety

Email
« Responder #100 en: 28/12/08, 16:25:35 pm »

Acabamos de llegar de vacaciones así que entre mañana y pasado lo movemos todo y confirmamos invitado!!!!
kapsano

MOH 2012

Email
« Responder #101 en: 28/12/08, 16:31:52 pm »

Acabamos de llegar de vacaciones así que entre mañana y pasado lo movemos todo y confirmamos invitado!!!!
oleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Setyyyyyyyy aver si se liaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a con ese invitadooooooooooooooo ke hay ganassssssss yaaaa de diaaaaa 10!!! jojojojojojojojo ;D ;D ;D ;D
Linky

Registro: 17-01-05
Sety te Amo!![14/10/04]

Email
« Responder #102 en: 28/12/08, 21:25:29 pm »

No se va apoder traer a ciertos djs que queriamos pero bueno alguno cae xDDDDDDDDDD
kapsano

MOH 2012

Email
« Responder #103 en: 28/12/08, 21:27:05 pm »

No se va apoder traer a ciertos djs que queriamos pero bueno alguno cae xDDDDDDDDDD
io iaaaa lo seeeeeee!!!! jajajjajajajaj

aver si puges les fotus del dia de SiSu!!! XDDDDDDDDDDDD :D
tomas hardcoriano

Registro: 08-10-07
MOH 2010 (L)(L) UN FESTIVAL ASI TE CAMBIA LA VIDA

Email
« Responder #104 en: 28/12/08, 21:28:18 pm »

:'( :'(
Páginas: 1 ... 4 5 6 [7] 8   Ir Arriba   Imprimir