Ei felicitats per la sala!!!!! Esta molt bé i meu vaig passar de puta mare divendres!!! Gracies a tots los que vau vindre i me vau apoyar!!
A vorem resum:
Concurs de dj's --> Molt gran Mata!!! ya teu vai dir que va molar molt la teva sessió! felicitats!!!! També m'alegro molt que els 2 i 3 fosin el Jam i l'alex, grans amics i grans dj's tb!!! Felicitats cracks!!! I això que no vau posar lo temasso de cosquilles... ya us val XDDD Personalment em va agradar molt tb la sessió de ferris i la del noi de valde (que ara no me bé el nom ho sento!). Total que va haver bon nivell!!
Sety --> Bo posant hardcore!!!

Sincerament fea temps que no ten veia posar si es que t'havía vist mai!!! Bona sessió!

Vic --> De puta mare mamonasso com sempre ia o sas! Llastima que el cierre no durés fins les 8 del matí per seguir liantla mano mano

Violet --> viva el hardsyle!!! Llastima que se'n senti poc per la zona, pero s'agraeix (i sobretot, a la velocitat que s'ha produit, no a +70 xDDDD). Molt bo el teu tema!!! Se'n sentira a parlar!!! Master & Slave

Thunder --> Genial remember!!!!!!!!! Només dir que va posar para mi el tema de la nit fuaaaaaaaaa How Much Can You Take!!!!!! (Catscan rmx!!!!!)
I res molt a gust amb tota la gent de valde (sou los millors!!!), gandesa, benissanet, mora... Graciees!!!! Fins la proxima!!!!!!!!

K