Benvinguts People de nou al Post DDM SounD !!
Una vegada més amb molta gratitud , informan d'una de les NOVES incorporacions al Projecte 2008 - 2009 radiofonic .
Si la meva memoria no em falla , fa temps enrere vaig destinar unes paraules d'il.lusió , de somni , encaminades per el futur de la marca DDM SounD , i d'un dels propis projectes d'un servidor . Vem prometer , lluitar , i alimentar de bons coneixements i de mica en mica , sempre que l'audiencia , aportés la seva fidelitat i apostes per un projecte , on començavem desde unes bases que s'han anat construint al vostre entorn i gust de l'audiencia , però mai sense abandonar la filosofia i els ideals per els que voliem apostar .
Abans de continuar , vull dir per sobre de tot , que GRACIES a tots i cadascún de vosaltres , aquest programa va més enlluny .
Sense més , a partir d'aquesta setmana , una de les sales més en forma del panorama músical contundent , inscriu un nou capitul a DDM SounD .
A partir d'aquest Dimecres 8 D'Octubre , ROUND BCN , entra a formar part del nou projecte DDM Sounià . Aquest Dia 8 D'Octubre , informarem de quines seran les peces claus , com formaran part , etc ... Setmana darrere Setmana , estaran amb tots nosaltres , amb totes les Primicies al 100 % , de les seves festes , del seu So , i com no De les novetats ja siguin per part del Seus DJ'S en novetats discografiques com de tota la Canya que liaran aquests malparits !!
I ... DDM SounD , extendrà el seu so en Festes Bestials , amb tot el TEAM DDM SounD i DJ'S Promos a través del nostre programa , ja informarem dora ... pQ serà a partir del proxim Concurs de DJ'S DDM SounD .
Molt Atents , Que això tan sols acaba de començar ...

Per últim , agrair de tot cor , la gentileza de DJ Konec desde el primer instant !!
Ens retrobem aQuest Dimarts i Dimecres amb el nostre horari habitual de 21:00 a 23:00 , a través de la Web Oficial de DDM SounD
www.ddmsound.es.tl .
Hos ho perdre-ho ??
Correu la veu i a fotre molta canyaaaaa tots Junts !!
Una abraçada Familiaaaa !!