| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Desalojan una nave Industrial donde se celebraban " Raves" en Poblenou. |
| << < (11/18) > >> |
| eLia!:
Hombre, en las raves pocas bullas he visto yo :-\. Aunque en esa no se eh |
| rec_69:
En todas las raves no hay punkys, según los estilos y las ubicaciones, eso lo primero.. Por lo tanto en la mayoría de free's, el buen rollo es lo que prima, y mas alejadas de la gran ciudad. |
| david_makinero_bcn:
--- Cita de: PTT-future- en 03/09/08, 11:54:03 am ---Si volen fer RAVE's, que les facin a un lloc a on no molestin la gent, ni els altres hagin de pagar per les seves ganes de festa, etc... si ho fèssin a prop de casa meva, ja els hi hagues caigut una bona pluja d'ous i de vinagre!! igual que faig amb la gent que em molesta un dijous o un divedres a les tantes de la matinada, cridat i cantant com descosits quan van al "almodobar".. aixó és incivisme i ja està!!!! I jo a una Rave, no sé, vaig a lo que vaig.. no a saber els seus ideals i filosofar amb ells, per aixó, en cas de que sigui una organització amb uns ideals concrets, doncs ja aniria algun dia a alguna de les seves xerrades... aixó no treu que depend de la Rave, tinguis una interactuació diferent amb la gent que en una discoteca.. Total que veig totalment bé que esl hi fotin la festa, massa que els han deixat! --- Fin de la cita --- calle Bertran? jejeje |
| PTT-future-:
--- Cita de: David_Makinero en 22/09/08, 03:00:17 am --- --- Cita de: PTT-future- en 03/09/08, 11:54:03 am ---Si volen fer RAVE's, que les facin a un lloc a on no molestin la gent, ni els altres hagin de pagar per les seves ganes de festa, etc... si ho fèssin a prop de casa meva, ja els hi hagues caigut una bona pluja d'ous i de vinagre!! igual que faig amb la gent que em molesta un dijous o un divedres a les tantes de la matinada, cridat i cantant com descosits quan van al "almodobar".. aixó és incivisme i ja està!!!! I jo a una Rave, no sé, vaig a lo que vaig.. no a saber els seus ideals i filosofar amb ells, per aixó, en cas de que sigui una organització amb uns ideals concrets, doncs ja aniria algun dia a alguna de les seves xerrades... aixó no treu que depend de la Rave, tinguis una interactuació diferent amb la gent que en una discoteca.. Total que veig totalment bé que esl hi fotin la festa, massa que els han deixat! --- Fin de la cita --- calle Bertran? jejeje --- Fin de la cita --- Pare claret, amb Grassot. |
| GuT¡:
Que cierren todas las discotecas que generen peleas también ::) |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |