·!¦[·_NiKåå_·]¦!·
Registro: 23-07-07
______n ! K a*]]
Email
|
 |
« Responder #60 en: 05/09/08, 20:52:13 pm » |
|
xDDD, tu si ke me fas por :$:$ anna gps, no tekibokis i ens portis a un altre lloc ke me fio menos d tiiiiiiiii 
tu trnki k jo us guio beee no pateixis xdd pero son 10 € ok  xdd
|
|
|
|
 |
« Responder #61 en: 05/09/08, 20:53:23 pm » |
|
VALE, jajajaj, va tu portans i despres ja negociarem xDD
|
|
|
Cross
Mind-Blowed
Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY
Email
|
 |
« Responder #62 en: 05/09/08, 21:08:01 pm » |
|
xDDD, tu si ke me fas por :$:$ anna gps, no tekibokis i ens portis a un altre lloc ke me fio menos d tiiiiiiiii 
tu trnki k jo us guio beee no pateixis xdd pero son 10 € ok xdd
perdona es diu, porto en cross ke es el meu gps, no pateixis xDD PD. Avui es lia ke vink yo jaja Perik preparat
|
|
|
|
 |
« Responder #63 en: 05/09/08, 21:15:44 pm » |
|
Quin perill d' home xDDDD
|
|
|
Dj BoLo
Registro: 23-04-08
Big-D & BoLo XIXA XUNGA !!
Email
|
 |
« Responder #64 en: 06/09/08, 08:53:37 am » |
|
algu podria possar les valoracions del aniversardi d'en Krlos Dj??i de com va anar la nit en general??
|
|
|
|
 |
« Responder #65 en: 06/09/08, 10:54:35 am » |
|
Bueno primer cop ke vaig al pussy, m' ho vaig passar de pm, musicalment no menrrecordo d gaire perque vaig estar molt de rato a fora, pro em va agradar. La sala em va agradar molt, me l' esperaba molt mes petit esta molt guapa xd. Y res saludar a tots els que estavau per alla: anna(per anar molt be, per tornar cap a palafrugell nose ni per on vam passar xD), dani L  , cros, strike, vidal, el colgao del pouy xDDD, en fin bona nit, espero tornar aviat
|
|
|
dj strike
Registro: 05-01-06
In God we trust
Email
|
 |
« Responder #66 en: 06/09/08, 11:44:39 am » |
|
jaja javi! normal que no te acuerdes de nada! xddddd pues valorar la noche d ayer, pues como siempre, de puta madre, y sobre el concurso, pues no lo vi, y eso que queriamos llegar pero , hicimos tarde  . Viñas, vas deixar el cotxe ple de canyes xddd. Neno! el pelo largo te favorece cabrón jajaja PD: Pouy-astre chistes fan (L) que perro xdddd
|
|
|
·!¦[·_NiKåå_·]¦!·
Registro: 23-07-07
______n ! K a*]]
Email
|
 |
« Responder #67 en: 06/09/08, 16:56:02 pm » |
|
xDDDDDD ya no menrecordava! el vaig deixar ple d canyes no? xDD en vidaL em mataraaaaa XDDD i res, mol mol bona nit ahirrrrrrr!! kom smpreeeeeee!!! akets cierres (L)  records a tots : dani, cros, neno, pouy,cris, victor, peryk , tukis, javi , santi, navas,vid's, sami, largo, cesar, mata, pakillo, .... etc!  fins divendres q bbbbb!
|
|
|
Cross
Mind-Blowed
Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY
Email
|
 |
« Responder #68 en: 06/09/08, 17:38:09 pm » |
|
liades fortisimes ahir al pussy jaja com mola xD anna viñas guardam llok ke la semana ke ve tornarem si tot va be va :$ pd. tukis salts x la vena  hem de practicar la compenetracio!! ara men recordo balls hardcore (L) tambe jaja aah tu javi saps ke som del mateix poble eeh xDD
|
|
|
|
 |
« Responder #69 en: 06/09/08, 19:04:19 pm » |
|
xDDDD Palafrugell gran poble(L)
|
|
|
CriS_XquE
Registro: 28-08-04
¢яιѕ
Email
|
 |
« Responder #70 en: 06/09/08, 19:18:46 pm » |
|
si si si si molt bona nit al puto pussy,la semana que be sant tornemi a liarr j0j0j0,liadas molt fortasa al maxim,cros -els salts magics jajajajajajaja pero primer fer un escalfament a liarla.
Neno no t beso la boka xq no soy marikon jajajajajajajajaja,como se m fue jajajaja.
Pussy ManiA al AccIonnnNNnn-
|
|
|
CriS_XquE
Registro: 28-08-04
¢яιѕ
Email
|
 |
« Responder #71 en: 06/09/08, 19:19:23 pm » |
|
soc en victor aliass vi-kore como diu en dani d la L grandeee-
|
|
|
|
 |
« Responder #72 en: 07/09/08, 16:12:10 pm » |
|
Liadas en el puto pussy xd
Estubo guapo en el parking, me acuerdo de poco por eso jaja con toda la FAUNA hostias. jaja
Y luego un buen pajareo ya de los de hace tiempo, que bien se esta sin tener que trabajar el sabado y domingo xd.
Saludos a todos: kyg, ines, strike ahi en punta & vid's, javibarrabajaxque y esa gente de pala, cross, peryk & neno, vanpit, han, marta, daniele mondello, mata, annnnna viñes aka katkiller, k-rlos felicidadess), aleS,... etc...etc...etc...etc.
Por cierto liadas by Neno & Peryk en el Pont xd
Nos vemos viernes
|
|
|
dj strike
Registro: 05-01-06
In God we trust
Email
|
 |
« Responder #73 en: 07/09/08, 18:22:28 pm » |
|
Liadas en el puto pussy xd
Estubo guapo en el parking, me acuerdo de poco por eso jaja con toda la FAUNA hostias. jaja
Y luego un buen pajareo ya de los de hace tiempo, que bien se esta sin tener que trabajar el sabado y domingo xd.
Saludos a todos: kyg, ines, strike ahi en punta & vid's, javibarrabajaxque y esa gente de pala, cross, peryk & neno, vanpit, han, marta, daniele mondello, mata, annnnna viñes aka katkiller, k-rlos felicidadess), aleS,... etc...etc...etc...etc.
Por cierto liadas by Neno & Peryk en el Pont xd
Nos vemos viernes
xdddddddddd puto pouy!!! xdddddd
|
|
|
|
 |
« Responder #74 en: 07/09/08, 21:35:41 pm » |
|
xDDD quin mestre aket den pouy xd, bebent cubatas petats per sota xd.
|
|
|
|