| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| Ke le esta pasando al foro?? |
| << < (15/27) > >> |
| dj junai:
destinari : kurva tema : gameboy resposta: la foto oficial del campion de tetris del any pasat! mt gameboy2002! fi de la respota |
| Dj KuRva:
--- Cita de: dj junai en 23/06/03, 08:55:11 am ---destinari : kurva tema : gameboy resposta: la foto oficial del campion de tetris del any pasat! mt gameboy2002! fi de la respota --- Fin de la cita --- perdona la meva incultura, ke te ke veure el campio de lany pasat de la gameboy tetris (el meuy pare es millor ke totom) am el tema aket?????? si no es pot dir per evitar mal rollos jo noo u preguntare mes, pero sembla ke no em fagi entendre ;) |
| PuCHO:
Va ser un campionat que vaig guanyar al Tetris aquell día i d vegades poso la foto pq n´estic orgullós, qui associi la foto amb el Konik, no sé, les seves raons tindrà!!! I jo no ho trobo 1 insult ni falta d respecte. |
| DJ LoKo:
No me entere muy bien del tema pero hubo un pike entre ellos dos y creo k la foto esa sobra.... si no os dais cuenta esto es www.makination.com para hablar de la makina de los productores makina y de las discotecas k pongan algo o k apoyen la makina.... todo lo demas de jarkor,hardcore y progressive acelerao y to eso creo k esta de mas y sobra igual k tmb sobra el off-topic... es mi opinion y es lo k yo pienso.. pero bueno no soy nada mas k eso. Una opinion.... pero k x aki veo muxas cosas k no me gustan un pelo pero es lo k ay... pero no x eso voy a dejar de escribir ya k tmb hay muxa gente con dos deos de frente y tiene las cosas claras.. bueno MAKINEROS un saludo! ;) |
| Dj KuRva:
--- Cita de: PuCHO en 23/06/03, 09:03:04 am ---Va ser un campionat que vaig guanyar al Tetris aquell día i d vegades poso la foto pq n´estic orgullós, qui associi la foto amb el Konik, no sé, les seves raons tindrà!!! I jo no ho trobo 1 insult ni falta d respecte. --- Fin de la cita --- on fan akest concurs? es a mataro? ja li dire al meu pare, tot un crak! jejeje. as aconseguit pasarte un nivell 9 amb nivell 5 de elevacio? |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |