MAKINA > MAKINA: GENERAL
Ke le esta pasando al foro??
<< < (9/27) > >>
TERROR_PAWA:
estoi dakuerdo cntigo!!!
lo ki ns fijamo son una minoría.....
e estos momentos se demustra kien ama y apollaese etilo musical junto cn el HARDCORE!!!
dj junai:
jo abans escrivia molt , pero ara amb els examens jo no puc esciure tan!

ja fa un temps vaig fer un post criicant al xque i el xquesianos a muertes sen van llença a sobre xdd aixo va treure moltes ganes de escriure! pero vaig decidir passar del tema! jo seguir escrivint al makination i defensant al makination

es veritat qui hi ha gent que no escriu tant, mira pitjor per ells!

el foro makination , es i sera el prime foro de makina del mon i sera mes que un foro , serem com una gran familia que aixecarem la makina

perque un estil no laixeca ni els djs ni les discotecas ni les produccions , un estil laixeca la penya !

penya makinaiton la millor de tot el mon

per cert

una persona es queixa dient que la penya no escriue i despres va insultant la penya que va al scorpia i al pont aeri i posan missatges a favor de les drogues!

makination= una gran familia

ps: totes les opinions son importants fins i tot daquell nen de 10 que escriu desde tortosa  es un exemple ) res a veure amb la realitat
dj junai:
per cert el of topics esta be perque tot a la vida no es makina

pero cada cop hi hna mes tonteries!
Piris:

--- Cita de: dj junai en 23/06/03, 05:25:39 am ---el foro makination , es i sera el prime foro de makina del mon i sera mes que un foro , serem com una gran familia que aixecarem la makina

perque un estil no laixeca ni els djs ni les discotecas ni les produccions , un estil laixeca la penya !

penya makinaiton la millor de tot el mon

per cert

una persona es queixa dient que la penya no escriue i despres va insultant la penya que va al scorpia i al pont aeri i posan missatges a favor de les drogues!

makination= una gran familia

ps: totes les opinions son importants fins i tot daquell nen de 10 que escriu desde tortosa  es un exemple ) res a veure amb la realitat

--- Fin de la cita ---
Totalmente de acuerdo con esta sincera opinion a cargo de Junai  :)
DEEJAYKIKE:
yo ya no escribo tanto por la sencilla razon k estoy teniendo problemas de todo tipo... me estoy depurando un poco de todo... e imagino k dentro de poco volvere a estar con vosotros!

dew a todos x un tiempo!
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa