oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: [1] 2   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Es regalen PEIXOS..busquem adoptant!  (Leído 2825 veces)
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« en: 29/07/08, 21:24:44 pm »

No sé si va aqui el Post, pero vaja, a venta de 2ona mà suposo que tampoc.. bueno al tema..

Doncs bé, la questió es que donem els 2 peixos que tenim a casa, són els tipics peixos normalets de color teronja/vermell.. i són d'aigua "natural", o sigui no tropicals.. no és necessiten massa cuidados, nomes canviar parcialment l'aigua un cop cada 2-3 setmanes mes ó menys, i tota l'aigua cada 2 mesos mes o menys.. de menjar, és un cop al dia i se'ls hi posa poquíssim..

La peixera és de 8-9 litres, no és massa gran( més aviat petitona), i porta un filtre que fà que l'aigua no estigui gaire bruta.. quan es canvia l'aigua també s'ha de netejar el filtre.. vé amb plantetes i sorra.. el menjar està inclós( hi ha per casi un any més o menys) i s'han de posar una gota d'un producte ( també inclos) per cada litre d'aigua nova que es posi d'aixeta..

La questió és que els hi tenim MOLTA  estima a aquests peixets, pero malahoradament no ens els podem portar a viure amb nosaltres al Regne Unit, i els hem de deixar aqui, i ningú de la meva familia els hi agarada els animals ni els meus amics els volen..

El que si que demanem, és que les persones que els vulguin, siguin persones que els hi agradin els animals, a poder ser que tinguin animals a casa o n'hagin tingut..  ho sia, persones que sàpiguen el que és tenir cura d'una mascota, i no descuidar-se'n.

Els peixos, per si algu els vol, s'haurien de passar a buscar a casa nostre ( vivim a la zona de gràcia), pero aixo jo ho parlariem amb els interessats...

Resumint: És regalen 2 peixets, més peixera( 8-9 litres), més filtre, mes adornaments, més menjar, més gotes per tractament d'aigua. L'adoptant a de ser persona que vulgui els animals i saber les responsabilitats que aixó comporta..

Doncs res, ja direu quí hi ha interessat..

No cobrem res, ja que el que volem, és una persona que els cuidi, no que pagui per ells.

Per cert, es diuen APPLE&CROSS ( Applecross) és una localitat d'escocia molt important per nosaltres, per aixó ens agradaria que continuèssin tenint el mateix nom ( que segur que algú d'aqui ja havia pensat de posar-li's pastis&buenri, que ens coneixem... ;))

Deixo 2 fotos..
Nagana
Desconectado

Sexo: Femenino De: Bcn
Registro: 29-09-04

Email
« Responder #1 en: 29/07/08, 21:38:37 pm »

PTT el post tendría que ir en mercadillo 2º mano, pero teniendo en cuenta que te urge donar los pececitos yo no veo ningún problema en que el post se quede aquí, así seguro que en seguida encuentras alguna persona que quiera adoptarlos.

Lo que si que pido es que si hay alguna persona que esté interesada en adoptarlos que se ponga en contacto con PTT via MP ya que si no, se desviará el tema.

Eso si, no hagáis chat e intentemos entre todos que los peces de PTT tengan un nuevo dueño  :D

Cuando el tema esté solucionado se cerrará.
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #2 en: 29/07/08, 21:40:52 pm »

Els meus peixets estan corejant el teu nom amb alegria!!
mercy!
Sr.Elemento
Capitán Morboso
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 15-02-03
Facebook:
Obey your master


Email
« Responder #3 en: 29/07/08, 21:50:00 pm »

Nanu, has parlat amb gonzalo? Te molts peixos y potser esta interesat. ;)
Cross
Mind-Blowed
Desconectado

Sexo: Masculino De: Girona
Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY


Email
« Responder #4 en: 30/07/08, 13:07:22 pm »

cal kes digui cross el peix? xDDD

m0renikah_k0re
Desconectado

Sexo: Femenino De: pueblo dE la ganJaaaaaa! x_X
Registro: 18-02-08
JFK FAN (L)



Email
« Responder #5 en: 30/07/08, 13:15:08 pm »

a mi n0 m'importaria cuidartels :)
visc en una casa amb 2 gossos, y una tortuga xD.
abans tenia perikit0s k es van eskapar, i algun cop e tingut peix0s k la vritat n recordo k els hi va pasar.
pero aki estimem moltisim als animals
>>Dj Jivo<<
OJETE
Desconectado

Sexo: Masculino De: Jan: Der: Peich
Registro: 04-09-03
Since 1984...



Email
« Responder #6 en: 30/07/08, 14:21:25 pm »

PTT!!!!!

La meva noia i jo hem restaurat un aquari fa unes setmanes i acabem d'estrenar-lo ficant un BETA i 3 GUPYS...

SI t'interessa tel's puc pillar jo i els adoptem... periòdicament fariem fotos i tal jejeje

Què et sembla?
>>Dj Jivo<<
OJETE
Desconectado

Sexo: Masculino De: Jan: Der: Peich
Registro: 04-09-03
Since 1984...



Email
« Responder #7 en: 30/07/08, 14:23:53 pm »

Per cert... el filtre es extern???

Ara m'he llegit tot el missatge (si si, em fustigaré a mi mateix per no haver-ho llegit abans de postejar)

El cert es que la peixera i la sorra no caldrien.

El problema es que nosaltres anem amb peixera de 28-30 graus amb termostat... no se si hi viurien o no, saps quina raça son?
djneme
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 16-01-05

Email
« Responder #8 en: 30/07/08, 15:23:38 pm »

Intentare comentaro al foro de la associacio que estic abera si hi ha sort, pero sino tu tot aixo que as escrit cras un post i ho posas.
Espero que et sigui de ajuda.

http://eljardinetdelsgats.foroes.net/index.htm
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #9 en: 30/07/08, 15:34:58 pm »

Per cert... el filtre es extern???

Ara m'he llegit tot el missatge (si si, em fustigaré a mi mateix per no haver-ho llegit abans de postejar)

El cert es que la peixera i la sorra no caldrien.

El problema es que nosaltres anem amb peixera de 28-30 graus amb termostat... no se si hi viurien o no, saps quina raça son?

Ostia nanu!!

em faria cantitat d'ilusió que visquèssin amb el teu entorn, segur que aprendrien ximpleries de les més divertides ( amb tot el carinyo del món )

Peeerooo... em semble qu el fet de la temperatura pot ser un problema.. de fet ara amb el calor, els hi poso glassons de gel perque estiguin mes fresquets...

A part el tema de la peixera és un handicap, ja ho fem tot en pack.. més facil, i com que porten 1 any que sempre han estat ells sols junts, no sabem fins a quin punt els hi molaria estar amb un altre entorn amb més peixets!

Igualment moooltíssim gràcies per l'interes... tant de bó disfrutis del teu acuàri i dels peixets!!

Mercy!

PD: morenika i neme, teniu privat, mercy!
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #10 en: 30/07/08, 15:58:41 pm »

cal kes digui cross el peix? xDDD



Sabia que diries alguna cosa, de fet al posar l'anuci vaig pesanr amb tu pel nom !!! com he dit el nom vé, perque una localitat dels highlands d'escocia molt importants per naltros, APPLECROSS, i clar al tenir dos peixets.. apple&cross..
SoLDe
Requiem Aeternan Deo
Desconectado

Sexo: Masculino De: Banyoles
Registro: 04-09-03
Seamos realistas y hagamos lo imposible


Email
« Responder #11 en: 01/08/08, 12:23:42 pm »

Al canto de casa tinc un estany a la teva disposicio xD
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #12 en: 01/08/08, 12:25:29 pm »

Al canto de casa tinc un estany a la teva disposicio xD

ja et fotran!!!
TuerKas
Visitante


Email
« Responder #13 en: 01/08/08, 12:47:20 pm »

mis pirañas comen peces naranjas como esos  ::) ::) de vez en cuando viene bien una presa viva  ;D
^^LaUrA^^
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 26-08-04
que glam!!


Email
« Responder #14 en: 04/08/08, 17:44:25 pm »

Hola Oriol!!

Encara els tens?? M'agradaria molt tenir de peixos, diga'm algo plis!
Páginas: [1] 2   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |