No sé si va aqui el Post, pero vaja, a venta de 2ona mà suposo que tampoc.. bueno al tema..
Doncs bé, la questió es que donem els 2 peixos que tenim a casa, són els tipics peixos normalets de color teronja/vermell.. i són d'aigua "natural", o sigui no tropicals.. no és necessiten massa cuidados, nomes canviar parcialment l'aigua un cop cada 2-3 setmanes mes ó menys, i tota l'aigua cada 2 mesos mes o menys.. de menjar, és un cop al dia i se'ls hi posa poquíssim..
La peixera és de 8-9 litres, no és massa gran( més aviat petitona), i porta un filtre que fà que l'aigua no estigui gaire bruta.. quan es canvia l'aigua també s'ha de netejar el filtre.. vé amb plantetes i sorra.. el menjar està inclós( hi ha per casi un any més o menys) i s'han de posar una gota d'un producte ( també inclos) per cada litre d'aigua nova que es posi d'aixeta..
La questió és que els hi tenim MOLTA estima a aquests peixets, pero malahoradament no ens els podem portar a viure amb nosaltres al Regne Unit, i els hem de deixar aqui, i ningú de la meva familia els hi agarada els animals ni els meus amics els volen..
El que si que demanem, és que les persones que els vulguin, siguin persones que els hi agradin els animals, a poder ser que tinguin animals a casa o n'hagin tingut.. ho sia, persones que sàpiguen el que és tenir cura d'una mascota, i no descuidar-se'n.
Els peixos, per si algu els vol, s'haurien de passar a buscar a casa nostre ( vivim a la zona de gràcia), pero aixo jo ho parlariem amb els interessats...
Resumint: És regalen 2 peixets, més peixera( 8-9 litres), més filtre, mes adornaments, més menjar, més gotes per tractament d'aigua. L'adoptant a de ser persona que vulgui els animals i saber les responsabilitats que aixó comporta..
Doncs res, ja direu quí hi ha interessat..
No cobrem res, ja que el que volem, és una persona que els cuidi, no que pagui per ells.
Per cert, es diuen APPLE&CROSS ( Applecross) és una localitat d'escocia molt important per nosaltres, per aixó ens agradaria que continuèssin tenint el mateix nom ( que segur que algú d'aqui ja havia pensat de posar-li's pastis&buenri, que ens coneixem...

)
Deixo 2 fotos..