DjVi_kOrE
Registro: 12-11-07
ExClUsIvo y En PrImIcIa DjVi_kOrE
Email
|
 |
« Responder #105 en: 05/08/08, 21:12:23 pm » |
|
se lia en el 8 vaginas,viva el oci nocturn y como no to la gente dl pussy y esos djs q cada dia se lo curran mas.
SOnido pussy a muerte.
Pussy Mania AL acCiOn.
|
|
|
|
 |
« Responder #106 en: 05/08/08, 22:31:20 pm » |
|
Neno i Peryk sou els putos amos!!!! Soc el CoDi, l'organitzador del festival k ens vam pegar a Andorra!!! Només dir-vos k va ser una nit memorable i tot un honor k punxessiu a casa meva!! Vam posar-hi molts esforços xque aquesta festa tingués lloc junt amb el Kimet i el Xandro, amb tota la ilusió del món, i no ens vau decebre!!I espero k penseu el mateix de nosaltres! Us hem demostrat k aki a Andorra tame es poden muntar bons pullastres!! A partir d'ara ja sabeu k ens teniu a la vostra disposició x si voleu repetir algun altre cop, només ens ho heu de dir i nosaltres us ho preparem tot!!
Per cert un saludo x el pouy, joan a cabina, cris_xque, i tots els k vau assistir!! Tinc fotos bastant xules de la festa i algun video, si us interessa digueu-m'ho i us les passo, a mi tambe m'agradaria veure les vostres i els videos!!
Una abraçada ben forta desde Andorra!!!
Se liaaaaaa 8pussyyyyyy!!!!
|
|
|
DjDani-L
Registro: 03-11-07
Xque
Email
|
 |
« Responder #107 en: 05/08/08, 22:35:34 pm » |
|
se lia en el 8 vaginas,viva el oci nocturn y como no to la gente dl pussy y esos djs q cada dia se lo curran mas.
SOnido pussy a muerte.
Pussy Mania AL acCiOn.
si ya se sap viktor kom les liades al 8 vagines a kap llok ![Morao [morao]](http://www.makinamania.com/Smileys/makination3/sad4.gif) jajajaj
|
|
|
Cross
Mind-Blowed
Registro: 30-01-04
CHOOSE YOUR REALITY
Email
|
 |
« Responder #108 en: 06/08/08, 13:05:27 pm » |
|
LFM = Liades fortes maximes only in 8Pussy xDDDD
|
|
|
|
 |
« Responder #109 en: 06/08/08, 20:42:00 pm » |
|
Neno i Peryk sou els putos amos!!!! Soc el CoDi, l'organitzador del festival k ens vam pegar a Andorra!!! Només dir-vos k va ser una nit memorable i tot un honor k punxessiu a casa meva!! Vam posar-hi molts esforços xque aquesta festa tingués lloc junt amb el Kimet i el Xandro, amb tota la ilusió del món, i no ens vau decebre!!I espero k penseu el mateix de nosaltres! Us hem demostrat k aki a Andorra tame es poden muntar bons pullastres!! A partir d'ara ja sabeu k ens teniu a la vostra disposició x si voleu repetir algun altre cop, només ens ho heu de dir i nosaltres us ho preparem tot!!
Per cert un saludo x el pouy, joan a cabina, cris_xque, i tots els k vau assistir!! Tinc fotos bastant xules de la festa i algun video, si us interessa digueu-m'ho i us les passo, a mi tambe m'agradaria veure les vostres i els videos!!
Eiiii!! Bona liada per terres Andorranas!! Molt ben organitzat i sobre tot molt bona gent. Jo tambe espero que es repeteixi i pujar tota la trupe de liantes 8pussy que, jo per lo menys, m'ho vaig pasar de puta mare. Si pots pujar les fotos a algun servidor extern o per msn t'ho agrairia!!!! -------------------------------------------- Dos dias y FESTA! jaja
|
|
|
DjVi_kOrE
Email
|
 |
« Responder #110 en: 06/08/08, 21:21:31 pm » |
|
liadas maximass a tope,aket div si q se liaa wena y lo q keda veranito wenu amigo jijiji q empieza lo wena,vacaciones.com jijijii.
div se liaa wena en el puto pussy como to los viernes.
PussY a muerte 8 vaginas a tope.
|
|
|
DjVi_kOrE
Email
|
 |
« Responder #111 en: 06/08/08, 21:22:47 pm » |
|
wita el altre kuit d andorra j0j0j0,i tan q es repetira aixo,va estar molt ben currat i organitzacio maxima,molt bona nit i riures a tope y bon royo q es va liar moltisim x andorra,avera si us animeu a vaixar al 8pussy q aya tmb hi ha festa grosa.
|
|
|
|
 |
« Responder #112 en: 07/08/08, 17:29:30 pm » |
|
mañana una d pussyyy k encima celebro mi kumple XD se liaa n l pussyy monty alarmmmm
|
|
|
DjVi_kOrE
Email
|
 |
« Responder #113 en: 07/08/08, 20:27:45 pm » |
|
con ganas de q yegue mañana pa liar un bon pollastre al puto pussy y encima con mas ganas q ya piyo vacaciones santiyana j0j0j0 se liaaaa con selenaaa.
Pussy Mania Al AccioN.
SOnido pussy a muerte.
Neno-Perik-Vanpit a topeeeeee
|
|
|
NENODJJ
Registro: 02-08-06
Email
|
 |
« Responder #114 en: 07/08/08, 20:35:09 pm » |
|
MAÑANA SE puede liar una buena!!! tanto yo como perik estamos preparando con muxo cariño la sesion de ayer que se dividira en 3 etapas diferentes de aze unos años ( aparte estara RAY y suly, Vanpit y LUIS dm ganador del concurso 8pussy y activa!!! os esperamos a todos pq mañana recordaremos viejos tiempos y mmmahhh !!! se liaaa!!! Felicidades montava!!! www.8pussy.esSe lia en el pUsSyYyY
|
|
|
kune
Registro: 03-04-07
Email
|
 |
« Responder #115 en: 07/08/08, 22:42:26 pm » |
|
MAÑANA SE puede liar una buena!!! tanto yo como perik estamos preparando con muxo cariño la sesion de ayer que se dividira en 3 etapas diferentes de aze unos años ( aparte estara RAY y suly, Vanpit y LUIS dm ganador del concurso 8pussy y activa!!! os esperamos a todos pq mañana recordaremos viejos tiempos y mmmahhh !!! se liaaa!!!
Felicidades montava!!!
www.8pussy.es
Se lia en el pUsSyYyY
jaja. se liaaa a a
|
|
|
CriS_XquE
Registro: 28-08-04
¢яιѕ
Email
|
 |
« Responder #116 en: 07/08/08, 23:22:28 pm » |
|
Holaaa mira si vols te pasu el meu msn per privat i te envio les fotos de la festaaa!! Q per cert tot molt currat y els bocatas digali a la teva mare q taben molt bonSS xDDD xq hi havia una gana.... sa de repetiRR!!! PD: PouYY y sus moraoosssss.... intentando saltar por los tejados..xDDDDDDD PD 2: Samyy este vienres mas fotikoSSS xDDD 1 dia i cap el pussyy!! se liaaaa!! ^^
|
|
|
|
 |
« Responder #117 en: 07/08/08, 23:33:59 pm » |
|
PD: PouYY y sus moraoosssss.... intentando saltar por los tejados..xDDDDDDD
 jajajaja esque queria ver las estrellas xd ---------------- Con ganas de viernes y asi desconectamos de la rutina semanal jajajaj Pd: Montava felicidades mañana se lia com ha de ser!!
|
|
|
dj strike
Registro: 05-01-06
In God we trust
Email
|
 |
« Responder #118 en: 07/08/08, 23:58:21 pm » |
|
MAÑANA SE puede liar una buena!!! tanto yo como perik estamos preparando con muxo cariño la sesion de ayer que se dividira en 3 etapas diferentes de aze unos años ( aparte estara RAY y suly, Vanpit y LUIS dm ganador del concurso 8pussy y activa!!! os esperamos a todos pq mañana recordaremos viejos tiempos y mmmahhh !!! se liaaa!!!
Felicidades montava!!!
www.8pussy.es
Se lia en el pUsSyYyY
3 etapas como los huevos kinder, lo abres, lo montas, y te lo comes xddd venga que se lia mañanaaa pusssy!! que ya toca hacer visita!
|
|
|
·!¦[·_NiKåå_·]¦!·
Registro: 23-07-07
______n ! K a*]]
Email
|
 |
« Responder #119 en: 08/08/08, 13:55:59 pm » |
|
bueno avui kap al pussy directeeeeee!! ja hi han ganes!!
montava felicitats!!!
avui s liaaaaaaaaaaaaaaa!!
pussy4ever!
|
|
|
|