Yo al Cesc, el tindria reservat per de cara a 2 temporades.. Ribery jo ja passaria de ell.. més de 45- 50 milions no pagaria per ell.. i villa més de 35 ho veig tonteria.. deu meu quins preus... i aixó que he tirat a la "baixa"..JUAS!
si ara tots els equips s´han apuntat al preus made in florentino.
encara alguns deian que no reventaria mercat.
no home no.
Si, ja ho deia jo, que el que ha fet aquest home és una rebentada de preus brutals, i ara tothom s'apunta al carro, que si volen a l'estrella de l'equip, han de pagar de 60 i pico cap amunt, com que han vist que encara que el club no tingui un duro hi ha qui els paga, sense negociacions ni grans rebaixes, sinó anant a la directe i tirant de crèdit.. doncs Áu!... no recordo exactament pero fins fà 1 mes o més i mitg, tots els jugadors tipus ribery i tal, és parlava de uns 40 i pico... i mira ara..
Jo faria 1-2 fitxatges de reforç bàsics sense tirar la casa per la finestra, deixar passar la tonteria que tothom li ha agafat aquest estiu, aguantar bé aquest any ( recordem que aquesta temporada passada, amb aquest equip em guanyat les 3 competicions, o sigui que molt retocs NO S'HAN DE FER!, elq ue funciona, s'ha de polir, MAI DE CANVIAR GAIRE!), i si de cas de cara a l'any que vé, és mira de fer 1-2 fitxatges dels de renom per donar més oxigen i motivació.
PD: S'ha de tenir "seny" i no deixar-se portar per la espiral en que s'ha entrat aquest estiu.. tot i que és dificil i jo sóc el primer en veure si ribery i villa vènen i tal.. pero és més per "l'efecte massa", que no pas perque es necessiti..