oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 3 Visitantes están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 18   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Musculman  (Leído 53119 veces)
Charly el Sectario
HUNTER SCYLLA
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hoygaland
Registro: 11-10-03
Facebook:
Manipulador de la mente y el comportamiento


Email
« Responder #135 en: 02/04/08, 20:50:13 pm »

a si, el rubio ese que se retira, por que cree que el robin es un heroe inferior :D
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #136 en: 02/04/08, 20:52:03 pm »

a si, el rubio ese que se retira, por que cree que el robin es un heroe inferior :D

eso le da una rabia al robin  :D

a mi me mola el Neptu, tiene una prepotencia de cojones xD
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #137 en: 02/04/08, 21:09:16 pm »

s'assemble cacho a en hulk de WWF!!!
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #138 en: 03/04/08, 16:53:32 pm »

no se si ho has vist, xo es veu ke es la fussio de dos personatges ke envien els lectors (res a veure en largument xD sino com a anecdota de disseny)

i si, es rollo Hulk Hogan, amb el bigotillo, roset i el mes fort xD
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #139 en: 03/04/08, 20:30:52 pm »

no se si ho has vist, xo es veu ke es la fussio de dos personatges ke envien els lectors (res a veure en largument xD sino com a anecdota de disseny)

i si, es rollo Hulk Hogan, amb el bigotillo, roset i el mes fort xD
si si ja u e vist...si el llibre esta ple de personatges creats pels lectors...es un detall que crea proximitat amb els lectors, o tambe em fa gracia quan en mitsu diu ''llegiu el llibre 2 per aprendre mes sobre tal...'' xDDDD
I si, es una fusió de 2 personatges, pero joder, sembla una foto del hulk hogan...
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #140 en: 11/04/08, 22:59:11 pm »

mare meva...mare meva com vicien aquests putos llibres!!!
Ara començare el 13, la saga del tro del planeta muscul, ara mateix esta be pero li falta un xic d'emocio...En Terryman y en Robin ara per ara no estan, pero m'ensumo que apareixeran, cante molt.
Lo que em sembla molt raro es en Blockman Jr, que no li fan cap reconeixement, i tampoc s'el veu massa preocupat pel combat d'en Musculator, senzillament esta desaparegut del tot. Pero home, coneixent l'autor, segur que ho haura fet expressament i el tindra com un as a la maniga...a vere que sera
El torneig de dobles, d'infart, quin violencia, cuantes sorpreses i emocions... Pero...no m'acabe de fer el pes en Terryman, pero si que fan la millor parella, la mes letal.
Que trist el final d'en Mongol...molt trist i doloros, quina crueltat i quin honor que te aquest personatge. Jo el considero potser el mes fort dels superhomes justiciers, per la seva tecnica inigualable i la seva intuicio.
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #141 en: 11/04/08, 22:59:35 pm »

per on vas tu Tunnet?
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #142 en: 11/04/08, 23:20:34 pm »

pel segon combat de la final  :D tom 16 llegit i esperant el 17!

ara en el 13 veuras moltes preguntes ke fas resoltes  ;) aiiiiii en blockman, com te lestimes  :D en el 13 veuras un vici de lectura molt gran (per lo menys a mi perke al no saber el ke pasa li dona una intriga molt gran!)

comença una mica raro akets combats de la saga, en musculator contre laguila akella... tot sol amb en alexander mitsu xD canta molt lo dl terryman y en robin si, xo vaja, aixó fará ke arribi el moment ke algu ke mai ha lluitat li arribi el moment  ::)

per cert, en mamutman es lamo (L) en Fenix es molt wapo tb, xo el millor será en Soldier akest es (LLLLLLLLLLLLLLLLLLL) xo ja el veuras jeje

el torneig de dobles hi ha mases baixes... xo vaja, no es el fi dels caiguts  ::)

en terryman a mi em va fer el pes, va a tornar a ser lheroi ke habia de ser desde un principi. Sens dubte es el millor aliat den musculator. Magrada molt el paper den musculator el gran en el torneig.

En Mongol es lamo, ja thabia dit ke tenia una historia molt wapa, es la canya, y la parella amb en bufal es molt encertada, sobretot com keden tots dos junts, un es força bruta i laltre tecnica i patades genials jeje

Es curios (xo tipic dels mangas com bola de drac) ke esl dolentots acabin tenint akell petit home bo adins (rollo vegeta) i explotin unintse en musculator. De moment akesta part se li ha vist en Bufal, Warsman, Menjatallarines, Raig de sol, Caçador, Neptú... si no mekivoco jeje

weno, daki poc matrapes!
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #143 en: 11/04/08, 23:45:05 pm »

Tio, es que em llegeixo els llibres super rapid, i no vull arribar al 16 i trobar-me esperant pel 17, em faria molta rabia i estaria inquiet.
Al torneig de dobles, justament es aixo el morbo que te, que tots els millors superherois pillen com mai.
Que trist el final d'en Robin també, és un personatge que tambe admiro per la seva tecnica i la seva forma de ser justa.
I en Mongol...segueixo preferint en Menja Tallarines, l'original carnicer sense pietat, en Mongol es encara massa bo. Perfecta la parella Mongol-Bufal, jo els considero mes forts que en musculator-terry (tot i que es una altra combinacio perfecta).
I em costa creure que desapareix en Neptu...nose, te que tornar, aquest tio es el puto amo collons, un chulo putes que fot un curro als millors com si fossin moco de pavo.
En Westerman patetic, es el que menos pille de tots, i mor, bah.
I tambe molt bonic en Princep Kamehame, dona un toc de cariño a la saga, un tio una tecnica tant bona...
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #144 en: 12/04/08, 00:03:29 am »

jo em vaig llegir els 6 primers de cop, i desde aleshores pues un per mes xD el de la tenda està fins els ous de mi jaajja

eske això de ke sigui de 300 i pico pagines es un puntas xD no pares jeje

keda nomes el 17 i el 18, intenta ferho duna manera de ke lespera sigui poc traumatica, rollo un cada setmana i mitja mes o menys, aixi els faras bastant seguits ^^

En robin pobre no podia fer mes, en warsman pilla molt en el combat... xo tindrá moments de gloria daki poket, potser mes del ke jo li otorgaria si fos lautor... xo vaja, això es com la bolsa, uns pujen i tb baixen... ja veurem, ja veurem.

en menja tallarines si thi fixes surt en una portada de mes endevant  ::)

el neptu es masa wapo perke aki es kedi... tornarà?  ::)

en westerman mai magradat, i soposo ke lautor shauria donat compte ke els lectors no li molaven gaire, potser per aixó va dir, "morat duna puta vegada" XD al igual ke per mi en Jeronimo es un kakes, xo tornarà? la saga final es molt llarga, no descarto a ningu perke torni, eske keden pocs de peu jaja

per fi en la nova saga surt la mare den musculator, cosa ke si no mekivoco no habia surtit abans... (anime si esclar).
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #145 en: 12/04/08, 00:06:39 am »

per fi en la nova saga surt la mare den musculator, cosa ke si no mekivoco no habia surtit abans... (anime si esclar).
ostia, pero que no es el fill legitim en musculator? mare meva!
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #146 en: 12/04/08, 00:10:39 am »

Es que es lo que m'encanta de l'autor, poques vegades pots prediure que passara, perque aqui pot pillar tot deu, ningu es salve, qualsevol i en qualsevol moment.
Sino mira els primers superherois perfectes, qui cony hauria dit que uns tios arribarien i es fotrien a la pista entre the most dangerous team i 20 milion power. i es cargarien al primer pim pam pum¿?
Qui hauria pensat que en Robin tenia un rival i hi hauria un duel derby?
Aqui pille tot deu i aixo es lo que triunfe
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #147 en: 12/04/08, 00:13:05 am »

se suposa ke si ke es legitim, xo hi ha el lio akell dels tios nascuts al mateix dia...

xo vaja, encara no has vist la peça central dakest puzle  8) sens dubte, un puntazo de lautor ^^
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #148 en: 12/04/08, 11:28:47 am »

I tenies rao quan vas dir que el manga guanya en emocio a mesura que va avançant...cada vegada es mes emocionant, les tecniques cada vegada mes currades, mes força, mes violencia, mes sorpreses...
Res a veure amb els primers mangas, que ere molt d'humor, bonissims sense dubte, em reia moltissim, pero...ara mateix es molt mes emocionant, perque els superherois que inicialment eren normalets, es tornen autentiques peces clau i es tornen fortissims, capaç de rivalitzar amb els mes forts...
Una cosa, no se suposava que en Robin despres de caure d'aquell cim, va estar greument ferit i no podria mai mes pujar a un ring? Jajaja, aqui l'autor s'ho ha columpiat, segurament pels lectors, que demostraven tenir carinyo al Robin de les estrelles... Com a personatge a mi m'encanta, i trobo a faltar la rivalitat d'en Musculator i ell...
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #149 en: 12/04/08, 13:19:06 pm »

es treu unes cuantes coses de la patilla si, ja veuras, en un moment sortirá una cosa una mica rara (el mont dels morts) i personalment aixó crea molts dubtes i posibilitats...

hem recorda a la situacio de bola de drac, primer es humor mes lluites, despres es centre en les lluites, lhumor disminueix xo lemocio augmenta, els personatges cauen, tornen a sortir, guanyen experiencia, hiha lesperit de superacio, ke això es clau sempre en una serie llarga. Les tecnikes tenen punts febles, xo existeix la tecnica perfecta?  ::) potser si, i ara estic llegintho. Hi han tecnikes llegendaries, serán contrarrestables? Vam veure ke els musculs driver i buster podien ser rebutjats, xo ho será la nova tecnica den musculator?

La força bruta en el moment desiciu será suficient contra megarivals? ke pasará? hi hauran moltes sorpreses...

Els personatges pillen com mai en les lluites keden fets un nyap, xo es recuperen, en akesta saga pillaran mes ke mai, tots. Aqui no hi han mongetes magikes jaja
Suposo ke els problemes de les primeres sagas han creat un bon vincle entre els superherois justiciers, nomes en el torneig de dobles shaurien pogut trencar, ara en musculator senfronta amb el destí, lamistat aconseguida podrá ser clau? lluitaran a mort per ell? la rivalitat ha kedat trencada, xo lamistat es suficient? es faran enrere?

crec ke la rivalitat ha kedat superada i no te lloc ja en akesta saga, 5 rivals amb 4 homes en cada rival son mases enemics per akestes coses...

en mariposa, en soldier (LL), en fenix (L), en zebra, y laltre (com es deia? xD) son tios amb força de 100 millons... en principi... akesta saga en cada tom mola mes, i en avançar rondes les coses semblen mes imposibles, el desgast es major. Vull el 17!
Páginas: 1 ... 7 8 9 [10] 11 12 13 ... 18   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |