oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 18   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Musculman  (Leído 53112 veces)
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #105 en: 03/03/08, 22:39:47 pm »

ya tengo el 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #106 en: 05/03/08, 18:59:03 pm »

ya tengo el 15!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote pajote 
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

mas sorpresas, van pasandolas eliminatorias, fallece alguien, misterios y sorpresas familiares, gandes batallas... y me keda la mitad aun  8)
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #107 en: 07/03/08, 21:52:58 pm »

un cop acabat el 15... ja vull el 16!!!!!!!!!!!!

les rondes del torneig del tro pel planeta muscul han acabat, arriba la final, xo durará 3 volums de 360 pàgines? es a dir 1000 pàgines de combats entre els membres dels finalistes i ells mateixos (son equips de 4 o 5)  :o

un dia dakests pujaré fotos dels equips perke molen un munt  :D
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #108 en: 10/03/08, 01:19:21 am »

un cop acabat el 15... ja vull el 16!!!!!!!!!!!!

les rondes del torneig del tro pel planeta muscul han acabat, arriba la final, xo durará 3 volums de 360 pàgines? es a dir 1000 pàgines de combats entre els membres dels finalistes i ells mateixos (son equips de 4 o 5)  :o

un dia dakests pujaré fotos dels equips perke molen un munt  :D
hola tunnet, estic fent la cole de musculman, la veritat es que es bonissima, estic al 7, i tinc ja curiositat pels demes...
M'han dit que la serie es torna monotoma, i que es perden alguns personatges...
Segueix estant en menja tallarines? Blockman jr? Robin? Warsman?Terry? Val la pena seguir la serie fins al 15?
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #109 en: 10/03/08, 23:05:50 pm »

no vull desvetllar-te largument xo nomes dirte ke no et preocupis  ;)

ara vas per la saga de les maskares dor i de plata, i has vist alguna baixa em sembla... com la del menjatallarines, xo ja veurás, no es mort (ja el vas veure amb cadira de rodes despres de lluitar amb en Warsman) i encara te molt a dir i explicar  ;) vas veure en mongol, no? pues aquest tb te molt a explicar, sobretot en la seguent saga...

tots els personatges son "fixes" podriem dir, veuras ke en Terry sempre será el millor amic den musculator, en Blockman no ha mort en el 7, sino ke ha guanyat, te continuitat, en warsaman ja veuras, ara lluitant tb per ell, en breu tindrás noves noticies jeje en Robin smpre ha estat un dels mes forts i donará fe daixo... sobre en westerman... no et puc dir res... ^^

els personatges ke nombres son els superherois justiciers i sempre estan amb en musculator, tindrán moments magnifics i complicacions, serán companys o fins i tot podrien ser rivals... xo mes endevant ja et sorprendran :P

no entenc lo de monotona... per mi cada cop guanya en emoció, tot cada cop es mes complicat... sempre hi ha lespeit se superacio... i la ultima saga (la del tro pel planeta muscul) es la millor de totes (personalment).

per ferte dentestes... en la saga ke ara llegeixo per mi es la culminacio de ke per un mateix idolotri els superherois justiciers... en Blokman Jr, en Robin, en Terryman etc... arriben als seus maxims... veuras grans moments, potser els millors... xo weno, encara has desbrinar la saga del tornig a dobles... ke veuras ke combats de 2 vs 2 dona una aire a la saga com ni hi ha pokes jeje


m´alegra saber ke hi han mes lectors de la serie ^^ com no continua fins el 15 jeje aixó tot just acaba de començar  :D
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #110 en: 10/03/08, 23:53:56 pm »

Gracies makina, m'has tret un pes de sobre...
Sento una perticular simpatia per en menja tallarines, en blockman jr i en robin de les estrelles, em sabria greu que qualsevol d'aquests desaparegues, pero tambe si desapareixen els superherois justiciers actuals al 7.
Per ara cada vegada agafe mes emoció... En musculator es impressionant amb la seva modestia i el seu esprit de superació. El que més m'agrada de la serie es l'humor, es realment bonissim, un catala molt molt bo.
Vinc just d'acabar de llegir la derrota d'en Bufal, quina makina de superheroi mare meva, kin combat mes +18!
Per ara estic bastant enganxat al manga, i al anime en vaig estar molt enganxat de petit com molta gent pel que veig, per aixo m'ha fet gracia veure que l'havien editat en catala (com tenia que ser), i no n'estic gens decebut...
De combats em quedo amb Menja tallarines vs Warsman (quina brutalitat, kins collons!) i en Blockman jr vs Menja Tallarines (vol venjar el seu pare mort, es nota un ambient molt tens, i molt emotiu i trist el desenllaç...) i tambe Robin de les Estrelles vs Musculator round 2 (quin final mes mes trist... :'()
Moltes gracies!
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #111 en: 11/03/08, 01:02:05 am »

posats a parlar de personatges el meu preferit es en Búfal, em recorda en Vegeta de bola de drac, xo millor no extendrem molt perke ja veuras mes sobre ell. Vaja el putu amo!

Sobre baralles mitikes... MenjaTallarines VS Warsman es impactant, sobretot el desenllaç  :'( xo vaja, per aleshores en Warsman era molt sanguinari... al igual ke en mejatallarines!  xo per sort els combats cada cop son millors, hi han noves tecniques, i son molt originlas, claus terribles, destructives... i com no amb punts febles... i lo millor eske son veritat! de vegades mimagino a lautor trencansa el cap fent posturetes per descubrir noves formes dinmobilitzar el rival XDDD xo com no, un dia existirá una clau perfecta... i ara mateix estic intrigat si al final això serà cert o no  ::)

ja de pas afageixo ke en Jeronimo mai magradat... i encara no ma convençut... xo weno, algun bon moment ha tingut jeje

jo vaig descubrir la serie en manga per casualitat lestiu pasat a Valencia (kuan vivia allà) em vaig pillar el nº1 per la nostalgia i desde aleshores son un mangaadicta  :D pdriem dir ke ha estat linici en akest mon friki  8)

PD: Força bruta en elmoment desiciu (LLLLLL)

PD2: mol ke sigui lunic manga ke existeix excluisu en català  ;D
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #112 en: 11/03/08, 12:47:39 pm »

En jeronimo tmp mai ma convençut, ja parlant de quan ho veie per anime...nose, li falta carisma..no sabria definir-ho, pero no m'agrada
En Bufal tmb m'encanta, es que es ben be un toro personificat, la força a lo basto.
Lo q mole del manga es que a vegades hi han escenes que no es van fer al anime: Menja Tallarines assessinant a Blockman amb la presa del camell, brutal la de sang que sortie al manga :o. I la frase de Blockman Jr davant d'en Menja Tallarines, per no oblidar-la ''Prepara't vell traidor, passarem comptes! Tu vas matar-me el pare fa uns anys recorda-ho i ara ho pagaras, si! ho pagaras molt car! Et trencaré els ossos, et convertiré en farinetes'' Diguerli aixo al assessi mes sanguinari i cruel com ho és en menja tallarines...quins collons!
Pero es sobretot aket toc d'humor amb expressions tipiques que fa que enganchi aket punyetero manga
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #113 en: 11/03/08, 21:36:13 pm »

en jeronimo te una historia derrera interesant, xo res mes... te merit el ke fa xo no convens...

com a Bola de drac e mida ke la serie avança perd a poc a poc lhumor... es torna mes serie, aix`es algo ke trobo a faltar en akests ultims volumns xo vaja largument ess força entretingut i ho sopleix de sobres... guanya amb profunditat, no es simple com la saga den bufal... ke nomes agafen en mitsú y el trenken en trocets jaja

el ke mola es ke te soltura el manga, de tant en tant veig alguns episodis de lanime i veure els presentadors dels combats i en pedro la rocalla amb en dectacubitus es fa pesat...

si hagués de fer el meu top 5 de lluitadors seria:

1 - bufal (macho per excelencia, caracter dur rollo vegeta)
2 - musculator soldier (ja el veuras a la ultima saga)
3 - robin de les estrelles (el dibuix dell està es la canya)
4 - musculator (covart, valent, positiu, gracios, amic dels amics)
5 - blockman jr (sobretot en la ultima saga)

altres lluitadors ke molen son en Caçador, Warsman, Neptú (ja el veuras daki poket) i com no en Musculator el Gran  :D

en Terryman es dakells ke tb li falta algu...
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #114 en: 28/03/08, 12:31:51 pm »

vull el 16!!!!!!!!!!!!!!!!!!

algu el te ja?
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #115 en: 29/03/08, 17:00:39 pm »

vull el 16!!!!!!!!!!!!!!!!!!

algu el te ja?

ja el tinc!

porto la meitat i promet molt, hi ha un "retorno" dun personatge mitic xo no em motiva gaire akest tio... ja faré un resum kuan mel acabi ^^
Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #116 en: 30/03/08, 14:05:27 pm »

collons, jo acabo just de llegir-me el 8 i ara em començare el 9...quins viciats q sou!!! :D
BoNoi
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palafrugell
Registro: 22-05-06
Facebook:
if you're ready...


Email
« Responder #117 en: 30/03/08, 15:24:54 pm »

acabo de trobar axo per el Youtube :-[

suposu ke ya estabes informat TunneT :P pero per si algú el desconexia

Kinnikuman Muscle Grand Prix

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GU8Jiv687mE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GU8Jiv687mE</a>

la portada...
Tunnet
Visitante


Email
« Responder #118 en: 30/03/08, 17:47:16 pm »

de jocs del Musculman hi han varis, de PSP, akest de PS2 (en japo nomes crec), de Game Cube, de Super Nintendo en japo (akest el tinc  :D xo es un forullo xD) i un duna makina mes "cutre" ke la master system.

mels vaig mirar pel ebay xo clar, com no tinc la play2 ke llegeixi jocs japos (algu sap com es fa?) pues hem kedo sense, xo es molt fidel a la saga, si si...


Kinnikuman: Dirty Challenger (Super Famicom) --> Super Nintendo (el ke tinc)

es sobre la ultima saga de musculman, la ke aki no ha arribat en anime, la saga del tro pel planeta muscul.

<a href="http://es.youtube.com/watch?v=W2VyUVL_59Y" target="_blank">http://es.youtube.com/watch?v=W2VyUVL_59Y</a>





Elpadrino
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 06-09-06

Email
« Responder #119 en: 30/03/08, 19:15:57 pm »

acabo de trobar axo per el Youtube :-[

suposu ke ya estabes informat TunneT :P pero per si algú el desconexia

Kinnikuman Muscle Grand Prix

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=GU8Jiv687mE" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=GU8Jiv687mE</a>

la portada...
per variar ni apareix en blockman jr....sempre censurat es una vergonya, quan mai ha parlat d politica. Visca la censura
Páginas: 1 ... 5 6 7 [8] 9 10 11 ... 18   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |