oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2] 3   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Agradecimiento  (Leído 5237 veces)
Dj Luis-Salamanca
Desconectado

Sexo: Masculino De: Salamanca
Registro: 30-05-04
Luis Sylnán


Email
« Responder #15 en: 28/12/12, 19:33:09 pm »

Gracias XAVI!!!! Gracias PONT AERI!!!!
raakeeliiyaa
Desconectado

Sexo: Femenino De: barnAAA *
Registro: 31-08-09
Facebook:
,, futbol club barcelona ♥


Email
« Responder #16 en: 28/12/12, 23:35:35 pm »


Que gran que ets Xavi !!!
M´enrecordo quan tenia uns quants anys menys (bastants menys) a una asignatura de clase teniam que fer un escrit. L´escrit tratava d´ "UN SOMNI QUE T´AGRADARIA QUE ES CUMPLÍS". Pues el meu escrit va ser que volia trepitjar Pont Aeri i coneixer-vos a vosaltres 2. Així de simple, i el meu somni ha sobrepasat la realitat. No ha sigut una foto,un autograf, no no no han sigut els millors anys de la meva vida on m´ho heu donat TOT. Cada dissabte posant tota la caña i mes que ens heu pogut donar, un munt d´alegries. Alomillor tenia un mal día , pues el pensar k era dissabte i k em tocaba Pont Aeri s´em pasaven tots els mals i només pensaba amb les 6 horetes que m´esperaven entre aquelles 4 parets.
Et tinc que donar les gracies per aquests 7 anys perque tu has sigut una de les persones de les que m´emporto d´aquesta discoteca,i de les que mai m´oblidaré perque t´he agafat molt molt carinyo,  perque apart de bonisiiim profesional, grandiós DJ ets una GRAAAAAN persona :)
I m´enrecordo de un munt de moments, que si dedicatories a la Rakeliyaaaa, que si xupitadas, que si pujar a cabina, que si parlar del Barça, i un moment que mai m´oblidare es ara al tancament quan vas baixar a pista i a mi i al Remo ens vas abraçar perque estabem fets pols.
Mai m´oblidare de tu Xavi, et desitjo lo millor d´ara en endavant i ens veiem aviat.
T´anirem a veure a Terrasa eee  :P
I gracies per  haberme nomenat, ETS EL MILLOR !!! :-*



ReMo_87
Visitante


Email
« Responder #17 en: 29/12/12, 14:51:32 pm »

GRACIES XAVI GRACIES PONT AERI!!!
skutralla
Desconectado

Sexo: Masculino De: campo sagrado
Registro: 27-08-04
____________________


Email
« Responder #18 en: 29/12/12, 17:45:02 pm »

gracias Xavi os he seguido siempre desde el año 2000 y ha sido increible pertenecer a la gran familia desde la lejania de verdad gracias
dreamer85
Desconectado

Sexo: Masculino De: Vallfogona de Ripollès
Registro: 10-09-04
No segueixis un moda... lluita pel que sents!


Email
« Responder #19 en: 30/12/12, 12:20:39 pm »

Gracies per tot xavi!

Jo crec que amb e poder de la paraula que teniu... Poemes que vas penjar al facebook, els discursos daquestes ultimes nits a la sala i aquest escrits.. Podrieu fer un llibre de pont aeri i vosaltres! Estaria guai!
Dj Tower
Desconectado

Sexo: Masculino De: Madrid
Registro: 12-10-02
Leyenda madrileña



Email
« Responder #20 en: 30/12/12, 14:46:26 pm »

Gracias Xavi, desde que me compre el cassette del recopilatorio "The Best Of Pont Aeri" en el año 1997 os he seguido siempre en la medida de lo posible, cds, vinilos, merchandising, sesiones...

Todos esos momentos inolvidables e irrepetibles de mi vida os lo debo a vosotros y como yo una infinidad de personas que sienten lo mismo.

GRACIAS
Sanx
Legend of Zelda
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hyrule
Registro: 18-03-07
#CutForBieber


Email
« Responder #21 en: 30/12/12, 15:50:59 pm »

Maco! Preciós! jajaja

Moltes gràcies a tú per tot. Moltes gràcies a la família Pont Aeri, us estimo!

I recorda que ens hem de veure, que tenim negocis pendents!  :-*
trujypont
Desconectado

Sexo: Masculino De: Terrassa
Registro: 12-01-11
Facebook:
Pont Aeri 4 Life(L)


Email
« Responder #22 en: 30/12/12, 20:21:58 pm »

Mil gracias a ti Xavi y a todo tu equipo por darme los mejores años de mi vida!!! siempre os llevare en el corazon!!! SIEMPRE PONT AERI!!!
marc skudero
Desconectado

Registro: 30-06-09
Email
« Responder #23 en: 31/12/12, 16:07:06 pm »

Xavi, m'he quedat com un flam després de llegir el teu comunicat d'agraïment.... No ho podies haver escrit millor. Que sàpigues que m'has deixat impressionat, orgullós de veure com el meu germà petit ja no és tant petit... Ets el meu gran germà, una gran persona estimada per tothom pel teu bon caràcter, la teva simpatia, la teva humiltat i discreció, pero sobretot pel respecte  pels altres que t'han fet una persona expecional, un exemple a seguir per mi i per tothom.

Has sigut capaç de portar la pressió de la feina durant uns anys difícils, i alhora formar una familia maravellosa, demostrant ser un gran pare, i una gran parella, cuidant amb tendresa i dedicació al teu fill tenint cura sempre de la teva dona en tot moment, i això no és gens fàcil.

Estic molt orgullós de tu, i no m'extranya que junts haguem arribat tant lluny, perquè per mi és un plaer i una satisfacció tenir-te. Ara s'acaba una bonica etapa, pero en comançarà una altra de ben diferent, pero perquè no, també molt apassionant. Junts continuarem portant l'esperit de Pont Aeri fins on puguem, que estic segur que afortunadament al teu costat, serà molt lluny.

M'has fet inmensament feliç. T'estimo.
Mc Andrew
Desconectado

Sexo: Masculino De: SHS- Girona
Registro: 08-12-07

Email
« Responder #24 en: 31/12/12, 18:09:34 pm »

Moltes gracies a tots per tots aquets anys!!! mai es podran oblidar, gracies PONT AERI.
KiKe_PoNt
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 02-04-06

Email
« Responder #25 en: 31/12/12, 21:10:05 pm »

No hay palabras palabras...  :embarassed:

Han sido mis mejores festivales de toda mi vida, jamás podré pasarmelo igual como me lo he pasado en esta sala.

Muchos se mofan, se rien... xk ha cerrado pont aeri ( menudos imbéciles ) , sin saber q para mucha gente es mas q una discoteka, ha sido y es un sentimiento por un estilo musical, y me rebienta.  >:(  >:(  >:(

Por trabajo no pude ir a despedirme... una verdadera lastima la verdad  :'(

Dar un fuerte abrazo a toda la familia skudero por su profesionalidad y dedicación en el mundo de la makina y hardcore. Y a toda la gente que me conoce deciros que ha sido un placer conoceros y meterme tantas fiestas con vosotros en esta sala, y desearos lo mejor en este 2013! y espero veros pronto!

Un abrazo.

KiKe.  ;)
Sanx
Legend of Zelda
Desconectado

Sexo: Masculino De: Hyrule
Registro: 18-03-07
#CutForBieber


Email
« Responder #26 en: 31/12/12, 21:11:31 pm »

Xavi, m'he quedat com un flam després de llegir el teu comunicat d'agraïment.... No ho podies haver escrit millor. Que sàpigues que m'has deixat impressionat, orgullós de veure com el meu germà petit ja no és tant petit... Ets el meu gran germà, una gran persona estimada per tothom pel teu bon caràcter, la teva simpatia, la teva humiltat i discreció, pero sobretot pel respecte  pels altres que t'han fet una persona expecional, un exemple a seguir per mi i per tothom.

Has sigut capaç de portar la pressió de la feina durant uns anys difícils, i alhora formar una familia maravellosa, demostrant ser un gran pare, i una gran parella, cuidant amb tendresa i dedicació al teu fill tenint cura sempre de la teva dona en tot moment, i això no és gens fàcil.

Estic molt orgullós de tu, i no m'extranya que junts haguem arribat tant lluny, perquè per mi és un plaer i una satisfacció tenir-te. Ara s'acaba una bonica etapa, pero en comançarà una altra de ben diferent, pero perquè no, també molt apassionant. Junts continuarem portant l'esperit de Pont Aeri fins on puguem, que estic segur que afortunadament al teu costat, serà molt lluny.

M'has fet inmensament feliç. T'estimo.

Grans els dos!!! :_) Us estimem!
Raisins
Desconectado

Sexo: Masculino De: Allá Por Las 7 Provincias
Registro: 02-07-12
THE NEW MONKEY


Email
« Responder #27 en: 31/12/12, 21:14:11 pm »

Gracias Xavi por hacer canciones que marcaron nuestra juventud. Hasta siempre.
Dj.RuLy
HARDCORE CLASSICS!!!
Desconectado

Sexo: Masculino De: nada
Registro: 17-05-03
Facebook:
20 AÑOS DE MUSICA


Email
« Responder #28 en: 01/01/13, 19:45:34 pm »

Xavi, m'he quedat com un flam després de llegir el teu comunicat d'agraïment.... No ho podies haver escrit millor. Que sàpigues que m'has deixat impressionat, orgullós de veure com el meu germà petit ja no és tant petit... Ets el meu gran germà, una gran persona estimada per tothom pel teu bon caràcter, la teva simpatia, la teva humiltat i discreció, pero sobretot pel respecte  pels altres que t'han fet una persona expecional, un exemple a seguir per mi i per tothom.

Has sigut capaç de portar la pressió de la feina durant uns anys difícils, i alhora formar una familia maravellosa, demostrant ser un gran pare, i una gran parella, cuidant amb tendresa i dedicació al teu fill tenint cura sempre de la teva dona en tot moment, i això no és gens fàcil.

Estic molt orgullós de tu, i no m'extranya que junts haguem arribat tant lluny, perquè per mi és un plaer i una satisfacció tenir-te. Ara s'acaba una bonica etapa, pero en comançarà una altra de ben diferent, pero perquè no, també molt apassionant. Junts continuarem portant l'esperit de Pont Aeri fins on puguem, que estic segur que afortunadament al teu costat, serà molt lluny.

M'has fet inmensament feliç. T'estimo.

:')
Grans els 2, el teu pare, y la mare que us va pariiiiiiiiiiiiir!!!!!!

FINS AVIAT!
dani_makinero23
Desconectado

Sexo: Masculino De: barcelona
Registro: 29-12-07

Email
« Responder #29 en: 03/01/13, 11:31:49 am »

muchas gracias xavi metralla por todo estos años. desde el 1997 os sigo,fue mi primera discoteca pont aeri, inolvidable aquel dia cumpli mi sueño.la edad no importa a quien le gusta la música makina y hardcore le gusta siempre y es mi caso.da mucha rabia cuando la gente te dice k música te gusta y le dice tu la makina y el hardcore, ya sabeis todos la respuesta no ace falta k la diga.a mi me ecanta y la k opinen los demás me da igual tengo todo los recopilatorios del pont aeri y no los piensos vender ni nada por el estilo son mios y mios serán. pont aeri siempre te seguire ya sea por redes sociales o por makinamania y intentare estar en las fiesta k montéis, siempre  dependerá k tenga fiesta en mi trabajo ya k en el curro k tengo se curra todo el año y solo pillo 1 un finde semana y medio al mes o a veces 2 findes de  semana.ya no me enrollo mas.un abrazo xavi y familia skudero.os deseo feliz 2013 y espero temazos makina como vosotros sabeis hacer.
Páginas: 1 [2] 3   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |