oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 2 Visitantes están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 49 50 51 [52] 53 54 55 ... 64   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Quin serà el vostre proxim festival? Cual sera vuestro proximo festival?*1er pag  (Leído 164084 veces)
JM.
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 11-10-10
Jiieehaaaa!


Email
« Responder #765 en: 01/12/11, 12:40:49 pm »

Aquest dia 3 surten a la venda les entrades de la MOH.

1) Algú s'apunta a anar-hi?
2) Tarden molt a esgotar-se?


Merci!  :)
drwizard
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-05
Facebook:


Email
« Responder #766 en: 01/12/11, 12:57:58 pm »

Aquest dia 3 surten a la venda les entrades de la MOH.

1) Algú s'apunta a anar-hi?
2) Tarden molt a esgotar-se?


Merci!  :)

Jo hi penso anar, i no tinc ni idea si s'esgoten rapid, serà la primera vegada i vaig algo perdut... :) Nose si anar amb avió fins Eindhoven, o Amsterdamm... en fi si algú ja hi a anat que ens faci 5 cèntims!

Merci!
The Dark Defender
Desconectado

Sexo: Masculino De: fense!
Registro: 14-07-09

Email
« Responder #767 en: 01/12/11, 14:41:47 pm »


Pero no dieu quin Mysteryland... -Ups! :o, no me'n recordava de que tinc info secreta d'ID&T... ::)

Ja os explicaré possibles novetats per l'estiu 2012  ;)
No ho sé, però si has de triar entre la Defqon original i les sucursals, amb quina et quedaries? Realment hauria de ser molt potent la franquícia de Misteryland x no quedar-se amb l'holandesa.

Estarem atents a les teves explicacions, no triguis gaire :P
J.Lau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre/Reus
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos


Email
« Responder #768 en: 01/12/11, 23:40:20 pm »

Aquest dia 3 surten a la venda les entrades de la MOH.

1) Algú s'apunta a anar-hi?
2) Tarden molt a esgotar-se?


Merci!  :)

Jo hi penso anar, i no tinc ni idea si s'esgoten rapid, serà la primera vegada i vaig algo perdut... :) Nose si anar amb avió fins Eindhoven, o Amsterdamm... en fi si algú ja hi a anat que ens faci 5 cèntims!

Merci!

les entrades no s'agoten, fins la ultima semana si es k s'agoten, k jo s'apiga no a pasat estos ultims anys. jo vodlria repetir pero de moment, no puc asegurar res. val la pena anar a eindhoven ja k la MOH en tren esta a 30 minuts o algo aixi, pero si aneu a amsterdam tampoc es k sigue molta pallisa es 1,15 en tren. llavros ja a gust del comprado i segons els preus dels vols.
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #769 en: 02/12/11, 00:16:43 am »

Aquest dia 3 surten a la venda les entrades de la MOH.

1) Algú s'apunta a anar-hi?
2) Tarden molt a esgotar-se?


Merci!  :)

Jo hi penso anar, i no tinc ni idea si s'esgoten rapid, serà la primera vegada i vaig algo perdut... :) Nose si anar amb avió fins Eindhoven, o Amsterdamm... en fi si algú ja hi a anat que ens faci 5 cèntims!

Merci!

les entrades no s'agoten, fins la ultima semana si es k s'agoten, k jo s'apiga no a pasat estos ultims anys. jo vodlria repetir pero de moment, no puc asegurar res. val la pena anar a eindhoven ja k la MOH en tren esta a 30 minuts o algo aixi, pero si aneu a amsterdam tampoc es k sigue molta pallisa es 1,15 en tren. llavros ja a gust del comprado i segons els preus dels vols.

senyalat lo 18 d'Agost! per al Decibel! xD
dj_devil666
Desconectado

Sexo: Masculino De: Figueres.
Registro: 10-05-07

Email
« Responder #770 en: 03/12/11, 07:48:42 am »

Bueno este año iremos para la thunderdome. Va a ser la primera vez que vaya a un festival de estos y tengo algunas dudas...
Una vez compradas las entradas en paylogic, con el e-ticket que te dan para imprimir es suficiente?
He comprado 3 entradas con mi cuenta y en todas sale el nombre de quién ha echo el pedido, osease yo. Habrá algún problema con esto?

Después, para ir de amsterdam a utrecht como es mejor, tren, bus, taxi? Si alguien puede explicar un poco el itinerario me hace un gran favor...
The Dark Defender
Desconectado

Sexo: Masculino De: fense!
Registro: 14-07-09

Email
« Responder #771 en: 03/12/11, 11:36:59 am »

Con el e-ticket es suficiente para entrar y da igual que todas las entradas vayan a tu nombre.

Yo diría que lo mejor es el tren, además, parece que este año el frío todavía no ha castigado mucho a NL, así que encontrarás menos problemas.
dj_devil666
Desconectado

Sexo: Masculino De: Figueres.
Registro: 10-05-07

Email
« Responder #772 en: 03/12/11, 13:43:54 pm »

Con el e-ticket es suficiente para entrar y da igual que todas las entradas vayan a tu nombre.

Yo diría que lo mejor es el tren, además, parece que este año el frío todavía no ha castigado mucho a NL, así que encontrarás menos problemas.

Muchas gracias, la principal duda que era el tema entrada ya la tengo más clara jeje
Para el transporte la verdad que en todos los sitios recomiendan tren, así que iremos con el jeje Miraré a ver si encuentro info de que trenes tenemos que cojer, horarios y demás.
Muchas gracias=)
JM.
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 11-10-10
Jiieehaaaa!


Email
« Responder #773 en: 04/12/11, 22:20:09 pm »

Una pregunta senyors!

Algú em sabria dir quant costa el combo d'entrada+camping a la decibel? Es que estem pensant d'anar-hi aquest any enlloc d'anar a The Qontinent, i voldriem saber si ens costaria lo mateix o no.

Merci.
bubyz
Desconectado

Sexo: Masculino De: Valencia
Registro: 23-05-08

Email
« Responder #774 en: 05/12/11, 14:15:23 pm »

Una pregunta senyors!

Algú em sabria dir quant costa el combo d'entrada+camping a la decibel? Es que estem pensant d'anar-hi aquest any enlloc d'anar a The Qontinent, i voldriem saber si ens costaria lo mateix o no.

Merci.

El año pasado la entrada entre gastos de paylogic y tal se quedaba en 74 euros y acampar eran 25 euros por persona llevandote tu propia tienda, la preparty y la aftherparty "creo" que estaban incluidas al acampar alli, pero de esto ultimo no estoy seguro
Dj$h4r0n
Desconectado

Sexo: Femenino De: Cerdanyola
Registro: 01-11-04
Facebook:

Email
« Responder #775 en: 05/12/11, 18:20:05 pm »

La propera... MOH :)
dj junai
Visitante


Email
« Responder #776 en: 07/12/11, 22:31:39 pm »

cada any les mohs creixen en assitencia i qualitat i crec que aquest any pot ser espectacular amb 6 areas que donara cabuda a tot tipus de hardcore i te pinta de que sera un line up molt potent i un festival digne i power...

a quan a recomanacions.....

anem a pams....

e-tickets: es pagan amb targeta de credit (ultimament les targetes de credit han donat problemes amb paylogic ), recomanacio by ivan sb: mastercard virtual
important: els e-tickets s'envien en pdf un cop feta la compra de les entrada al vostre email i s'ha de imprimir i portar a la festa.
Tal com ja ha dit l'uri, no es necessari que el nom sigui el mateix, el que importa es lo codig de barres

com volar a la moh nl? recomanacio de aeroports: eindhoven (holanda) i weeze (alemanya)

com fer un pla digne? skyscanner i desprès comprar lo vol a la web de la companyia oficial

Com anar al festival? mira la direccio del festival i fer us del google maps per saber com arribar-hi, a la gran majoria de festival ( no tots) pots arribar amb tren i/o bus, el cotxe tambè es una bona opcio ja que et dona mès llibertat
A la web del festival tambè hi ha molta informacio de com desplaçarse

Hotel? booking i mirar comentaris, prestar especial atencio a les ofertes especials i les seves condicions

consells varies de com fer un bon pla

- recordeu que els festivals son molt destroyers i heu d'anar descansats i mirar de fer un pla digne
- feu vos un timetable del vostre viatge tinguen en compte horaris de vols, festa i check in/out d'hotels
- roba comode per anar als festivals
- dni en vigor, mirar el temps que fara i la temperatura, porta prous €
- anar acompanyat
- eviteu els plans destroyer ( anar dissabte i tornar diumenge sense hotel)
- un dutxa desprès d'un festival va molt bè
- saber angles


Apm..................
Alguna pregunta mès??

HARDPERICORE
Desconectado

Sexo: Masculino De: castellbisbal
Registro: 20-09-11

Email
« Responder #777 en: 14/12/11, 18:35:20 pm »

23-12-2011, sala millenium, sils (girona) HARDCORE BEFORE CHRISTMAS

https://www.facebook.com/events/139091372860358/

MADHOUSE RECORDINGS, SONOTECH-CREW & BLAU CLUB us presentem el nostre proper esdeveniment:
Totes les variants del Hardcore representades pels millors artistes en 3 sales. Hi tindrem 7 hores de Mainstream, Industrial, Frenchcore, Terror, etc...
Prepareu-vos per a la bogeria del Nadal més Hardcore...

MADHOUSE RECORDINGS, SONOTECH-CREW & BLAU CLUB os presentamos nuestro próximo evento:
Todas las variantes del Hardcocre representadas por los mejores artistas en 3 salas: 7 horas de Mainstream, Industrial, Frenchcore, Terror, etc...
Preparaos para la locura de las Navidades más Hardcore!

MADHOUSE RECORDINGS, SONOTECH-CREW & BLAU CLUB are proud to present our next event:
All grains Hardcore represented with best world artists on 3 stages: 7 hours of Industrial, Mainstream, Frenchcore, Terror, etc...
Be ready for enjoying the madness of most Hardcore Christmas!


DV 23 /12/ 2011
HARDCORE BEFORE CHRISTMAS


Sala 1:

ANGERFIST [nl]

NEOPHYTE [nl] vs. TIEUM [fr]

OUTBLAST [nl]

RICHIE GEE [es]

RULY & TRAKA [es]

GUILL-E [es]


Sala 2:

LENNY DEE [usa]

THE SICKEST SQUAD [it]

OPHIDIAN [nl]

N-VITRAL [nl]

OSTERBERGER [es]

YTO [es]


Sala 3:

OHMICIDE vs ALX aka Harakiri Live!! [es]

MEKOK [es]

NECROGENIK [es]

RURU [es]

NOCIVE [es]

EL PADRINO [es]

ANALPHABETO [es]

DJ KRAM [es]


MILLENNIUM COSMIC CLUB (Girona, Spain)

Como llegar:

Desde Gerona 20 km A2 dirección Barcelona hasta el desvío a la derecha "Les Mallorquines" a 900 m se encuentra Millennium Cosmic Club.

Desde Barcelona 70 km autopista AP 7 salida 9 después del peaje 2n, desvío a la izquierda hacia "Les Mallorquines" a 900 m se encuentra Millennium Cosmic Club.

EN TREN: ESTACIÓN DE SILS.

ORGANIZA TU BUS:

http://www.cosmicclubmillennium.com/millenniumwp/organitza-el-teu-bus


Horario: 23:00 - 06:00

Precio: 18 € Hasta la 01:00
20 € A partir de la 01:00

A partir de 16 años

MORE INFO SOON!
Satox_c0r3
Desconectado

Sexo: Masculino De: Quahog
Registro: 21-06-08
sAt0x.&Cyka. 250609,.


Email
« Responder #778 en: 14/12/11, 19:31:08 pm »

Thunderdome 2011!
dj junai
Visitante


Email
« Responder #779 en: 17/12/11, 00:41:19 am »

que tindrem per nadal?
Páginas: 1 ... 49 50 51 [52] 53 54 55 ... 64   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |