oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 64   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Quin serà el vostre proxim festival? Cual sera vuestro proximo festival?*1er pag  (Leído 163931 veces)
ARGI-HARDCORIANO
Desconectado

Sexo: Masculino De: TaRrAgOnA
Registro: 06-07-06

Email
« Responder #120 en: 24/11/10, 09:23:47 am »

3The Chaos Theory Foundation

vaya cartelako ::)
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #121 en: 24/11/10, 14:06:29 pm »

FILL! (Junai) & demès companys del foro, aquí proposta pel 2011!:

Ja se que encara queda molt, pero cara l'estiu podriem plantejarnos de fotre una sortida a un dels festivals, que segons m'han dit directament els mateixos holandesos, i jo mateix he comprobat mirant Lineups anteriors, vídeos, tipus d'areas, i demès, es el millor festival en quan a musica  mes "xumpa xumpera". Que de quin festival parlo? doncs del ultrapower DECIBEL OUTDOOR FESTIVAL. I es mes, des de aquí, proposo que pel 2011 les 2 grans sortides massives (Catalan Crew) siguin; Inqontrol 2011 & Decibel 2011, i que en contes d'anar a la Dominator & Defqon1, anar a aquest, que seria diguessim com una mena de fusió de les dues..inclús mes! Per cert, se sol fer sobre la 2ª o 3ª setmana d'Agost, val 50 i picu €, i es fot a Beekse Bergen, 5081 Hilvarenbeek (a 30KM d'Eindhoven).
Només posu aquesta info, ja que ningú el comenta, i crec que sería molt digne! es que pobres festivals de la "b2s", passen + desapercebuts x la resta d'Europeus.

P.D. Pels + "Defqoneros", segueixo dient que ja el supera també en tamany i raveros, mireu minut 0:34 http://www.youtube.com/watch?v=XiA9y2I_HbE&feature=channel, no em digueu que es petit....  ;),
-eh!, i amb tots els meus respectes cap a la Defqon1!

P.D.2 La musica d'aquest aftermovie no li fa justicia, ja que només sona Hardstyle, i no seria el + representatiu del festival.

Un altre vídeo d'un visitant qualsevol al 2009 amb the Viper, deu meu quanta gent!!: http://www.youtube.com/watch?v=QURLeR8aJhw

+ info official dels organitzadors: http://www.b2s.nl/

Exemple Lineup 2010 (Es brutal): http://partyflock.nl/party/167935:Decibel.html
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #122 en: 24/11/10, 14:32:51 pm »

Yo intentare nar a vore, tot depen de un atre viatge k vull fer en lo senyor edu! sino yo vax de cap, o sigue k de mument esta tb m'apunto! oooooooooh siiiiiiii :D
Addict
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 30-12-09

Email
« Responder #123 en: 24/11/10, 15:22:40 pm »

FILL! (Junai) & demès companys del foro, aquí proposta pel 2011!:

Ja se que encara queda molt, pero cara l'estiu podriem plantejarnos de fotre una sortida a un dels festivals, que segons m'han dit directament els mateixos holandesos, i jo mateix he comprobat mirant Lineups anteriors, vídeos, tipus d'areas, i demès, es el millor festival en quan a musica  mes "xumpa xumpera". Que de quin festival parlo? doncs del ultrapower DECIBEL OUTDOOR FESTIVAL. I es mes, des de aquí, proposo que pel 2011 les 2 grans sortides massives (Catalan Crew) siguin; Inqontrol 2011 & Decibel 2011, i que en contes d'anar a la Dominator & Defqon1, anar a aquest, que seria diguessim com una mena de fusió de les dues..inclús mes! Per cert, se sol fer sobre la 2ª o 3ª setmana d'Agost, val 50 i picu €, i es fot a Beekse Bergen, 5081 Hilvarenbeek (a 30KM d'Eindhoven).
Només posu aquesta info, ja que ningú el comenta, i crec que sería molt digne! es que pobres festivals de la "b2s", passen + desapercebuts x la resta d'Europeus.

P.D. Pels + "Defqoneros", segueixo dient que ja el supera també en tamany i raveros, mireu minut 0:34 http://www.youtube.com/watch?v=XiA9y2I_HbE&feature=channel, no em digueu que es petit....  ;),
-eh!, i amb tots els meus respectes cap a la Defqon1!

P.D.2 La musica d'aquest aftermovie no li fa justicia, ja que només sona Hardstyle, i no seria el + representatiu del festival.

Un altre vídeo d'un visitant qualsevol al 2009 amb the Viper, deu meu quanta gent!!: http://www.youtube.com/watch?v=QURLeR8aJhw

+ info official dels organitzadors: http://www.b2s.nl/

Exemple Lineup 2010 (Es brutal): http://partyflock.nl/party/167935:Decibel.html


Hola myseld! jo sempre he dit que el defqon1 esta molt be i tal... pero esque veient videos line ups desde l'any 2005... El decibel per a mi li dona mil voltes tant ambient(més holandesos) com a música(més hardcore,més -->EARLY<--,potser algo menys de hardstyle,tmb té schranz)weno jo crec que musicalment es molt millor i menys comercial que defqon1 y si les dates mho permeten segurament hi anirem i sino doncs suposo que un Nightmare Outdoor que també és molt Gabber made in holland.

Tmb cal a dir que les entrades no s'esgoten tant rapid com en el defqon1.
dj junai
Visitante


Email
« Responder #124 en: 24/11/10, 16:21:44 pm »

fills i filles. Anem a pams, que el tema és digne....

Si us voleu fer una idea de que es el Decibel, us deixo un video del acabament del 2009 en que posen una mica de tot el que posen i anomenant les diferents Areas que hi ha.

http://www.youtube.com/watch?v=spf4u68QK2k&feature=fvst

Respecte el debat Defqone vs Decibel.

El Defqone és mès gran en dimensions, gent que hi va i lo conegut que és. El defqone és molt famos a nivell europeu, fins i tot per la gent que no acostumar anar a festivales xumpa xumpa.

Comercial?? wtf? Els festival xumpa xumpa sòn de tot menys comercials. El dia que moguen 10 o 15 millions de persones, llavors en parlem.

Quin és el millor line up? aixo va gustos, el public que va el defqone i al decibel es el semblant pero no es al mateix i com a tal intentan adaptar els line ups als gustos de la gent que hi va. Nomès mirant el line up m'agrada mès el decibel perque va tenir una caprta Raw hardstyle i tenen una area molt power que es diu Pussy lunge que posen earlymusic en general.

A quant a agenda cara el 2011.

Reverze 2011
Inqontrol 2011
Bassleader 2011
Qontinent 2011
Decibel 2011
Q-base 2011


pajarito
Visitante


Email
« Responder #125 en: 24/11/10, 16:31:12 pm »

fill,

tu segueix amb la monotonia BeNeLux,

jo recomano festivals a UK.

http://www.youtube.com/watch?v=3fS_cUO9Bv0

més bojeria, més descontrol, més bon rotllo, més activitats paral·leles, més durada, i potser, menys gent i aglomeracions.

dj junai
Visitante


Email
« Responder #126 en: 24/11/10, 16:46:01 pm »

és cert. Hi ha pendent un festival a uk o escocia. Quan hi ha hagi alguna cosa digne i power ja farem una opa festiva.
Addict
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 30-12-09

Email
« Responder #127 en: 24/11/10, 16:59:06 pm »

fills i filles. Anem a pams, que el tema és digne....

Si us voleu fer una idea de que es el Decibel, us deixo un video del acabament del 2009 en que posen una mica de tot el que posen i anomenant les diferents Areas que hi ha.

http://www.youtube.com/watch?v=spf4u68QK2k&feature=fvst

Respecte el debat Defqone vs Decibel.

El Defqone és mès gran en dimensions, gent que hi va i lo conegut que és. El defqone és molt famos a nivell europeu, fins i tot per la gent que no acostumar anar a festivales xumpa xumpa.

Comercial?? wtf? Els festival xumpa xumpa sòn de tot menys comercials. El dia que moguen 10 o 15 millions de persones, llavors en parlem.

Quin és el millor line up? aixo va gustos, el public que va el defqon i al decibel es el semblant pero no es al mateix i com a tal intentan adaptar els line ups als gustos de la gent que hi va. Nomès mirant el line up m'agrada mès el decibel perque va tenir una caprta Raw hardstyle i tenen una area molt power que es diu Pussy lunge que posen earlymusic en general.

A quant a agenda cara el 2011.

Reverze 2011
Inqontrol 2011
Bassleader 2011
Qontinent 2011
Decibel 2011
Q-base 2011

Una de les coses que té el decibel (opinio personal) es que es mira molt per oldschool i remember que tant m'agrada. Per exemple la zona de Poussy loung,back to school area o també o També early hardstyle. Tmabé te una zona mes remember 1992 is for you. I també destaco que té zona raw hardstyle ! i hardtechno.

En lo de comercial em refereixo que aquest festival es més conegut a nivell europeu a nivell europeu i atreu a més gent. Per altra banda crec que q-dance tira massa de Scantraxx... a mi eprsonalment m'agradava més el hardstyle més antic el d'avui en dia no m'acaba de encantar.. per aixo si parlem de hardstyle prefereixo el raw o el early hardstyle. Penso que musicalment el decibel es millor i que hi han més holandesos que en el defqon.


Saludos!
Jacob_ MOH
Desconectado

De: Riazor Blues & del Munumental de River Plate
Registro: 26-02-07

Email
« Responder #128 en: 24/11/10, 18:50:42 pm »

Si se pot... nirem al Decibel i al Defqon1 sino coincidixen les dates! :D festa x aki i festa x alla, engaaa la ruleta de les festes ya tornar a girar! jajajajaja
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #129 en: 24/11/10, 19:05:16 pm »

A quant a agenda cara el 2011.

Reverze 2011
Inqontrol 2011
Bassleader 2011
Qontinent 2011
Decibel 2011
Q-base 2011

Diuen que al 2012 serà la fi del món, "-Po muy bién!", desprès d'haver katat tot això ja ens podem morir xD!
A veure, Bassleader m'atrau molt la veritat, pero anant a Reverze&Inqontrol, ja estaría mes que tatisfet en quan a festivals Indoors, el mes segur es que foti un canvi i em marqui un Mysteryland, que ma fascinat tota la vida, i quan dic tota la vida es des de que tenia en VHS el festival de la Thuderdome del any 97, que es va celebrar allà, i ja hi anaven milers i milers de persones. Actualment es el festival mes gran de tot Holanda, en quan a tamany i popularitat, i un dels mes antics outdoor. Allà hi podem trobar quasi tots els estils de musica electrònica (Trance, House, Hardstyle, techno, etc... i sol haver una area petita de Harcore, que sempre hi ha alguna anima gabber que necessita desfogar-se mes jeje). Esta clar que no te el millor LineUP diguessin de estils durs, vamos el que + ens agrada, pero el que dic, es com un putu món de fantasia de musica electrònica, mega enorme, i només el Stage de la Q-DANCE es espectacular, i el que dic, de sempre ma fascinat i pel 2011 crec que serà el any que toqui.

X cert Addict, aquest Diumenge una d DIXI no? a veure si en More ens fot una miqueta d'Earlygabber, ens veiem figura!

Pajarraka, jo os vaig proposar passar el cap d'any a UK, pero tots curreu, -casundena!, amb lo wapo que sería passar-ho al festival que et vaig comentar a London! ho tenim pendent ehhhhh!!!! ... algu s'apuntaria??? http://www.nye-2010.co.uk/


IVAN SB
Visitante


Email
« Responder #130 en: 24/11/10, 20:43:04 pm »

hasta ahora el Decibel es el mejor festival que he estado, pero de calle, he ido en 2009 y 2010, y en 2011 vuelvo a repetir de cabeza, mientras pueda no pienso fallar ni un año.

al Defqon1 he ido un par de veces tambien, y comparandolo con Decibel, en tamaño no creas que hay mucha diferencia, yo mas bien diria que son casi iguales, a primera vista el Defqon puede parecer mas grande, porque esta todo descubierto y lo ves todo de golpe, en el Decibel sin embargo hay mucha vegetacion, charcas etc, y tienes que ir buscando las carpas, pero cuando te has pegado un par de caminatas de una punta a otra te das cuenta de que no se llevan nada de un festival a otro en cuanto tamaño, de echo creo van mas o menos el mismo numero de personas (creo que defqon 43000 y decibel 40000)

musicalmente, pues de todos es sabido que b2s cuida mejor este aspecto que q-dance, el Decibel tiene mas variedad, mas estilos sobre todo de remember, te encuentras sesiones bastantes variadas de musica antigua, en hardstyle separan lo comercial del raw hardstyle en 2 carpas, y el cartel de la principal es muchisimo mas pepino (no se dedican unicamente a meter djs de scantraxx "a sacomatraco" como hacen con el defqon).
tambien diria que el cierre es mucho mejor que Defqon, en Decibel la ultima sesion es hardcore, y como anochece mucho antes, pues se tiran toda la ultima sesion con lasers, fuegos artficiales y todo ese rollo que montan, en Defqon son solo 15 min ya que anochece muy tarde, y te quedas con las ganas de mas.



pero vamos, el que no haya estado en ninguno de los 2, que vaya a cualquiera de ellos, se le va a caer la baba tanto con uno como con otro, pero el que haya estado ya en Defqon y aun no haya ido al Decibel, ya esta tardando en ir al Decibel y comparar.


la eli hardcore
Desconectado

Sexo: Femenino De: BARCELONA LA VERNEDA
Registro: 05-01-10
el olvido no perdona el querer


Email
« Responder #131 en: 24/11/10, 21:00:21 pm »

12 hores non stop ;)                sin duuudaaaa!
pajarito
Visitante


Email
« Responder #132 en: 25/11/10, 00:06:09 am »

A quant a agenda cara el 2011.

Reverze 2011
Inqontrol 2011
Bassleader 2011
Qontinent 2011
Decibel 2011
Q-base 2011

Diuen que al 2012 serà la fi del món, "-Po muy bién!", desprès d'haver katat tot això ja ens podem morir xD!
A veure, Bassleader m'atrau molt la veritat, pero anant a Reverze&Inqontrol, ja estaría mes que tatisfet en quan a festivals Indoors, el mes segur es que foti un canvi i em marqui un Mysteryland, que ma fascinat tota la vida, i quan dic tota la vida es des de que tenia en VHS el festival de la Thuderdome del any 97, que es va celebrar allà, i ja hi anaven milers i milers de persones. Actualment es el festival mes gran de tot Holanda, en quan a tamany i popularitat, i un dels mes antics outdoor. Allà hi podem trobar quasi tots els estils de musica electrònica (Trance, House, Hardstyle, techno, etc... i sol haver una area petita de Harcore, que sempre hi ha alguna anima gabber que necessita desfogar-se mes jeje). Esta clar que no te el millor LineUP diguessin de estils durs, vamos el que + ens agrada, pero el que dic, es com un putu món de fantasia de musica electrònica, mega enorme, i només el Stage de la Q-DANCE es espectacular, i el que dic, de sempre ma fascinat i pel 2011 crec que serà el any que toqui.

X cert Addict, aquest Diumenge una d DIXI no? a veure si en More ens fot una miqueta d'Earlygabber, ens veiem figura!

Pajarraka, jo os vaig proposar passar el cap d'any a UK, pero tots curreu, -casundena!, amb lo wapo que sería passar-ho al festival que et vaig comentar a London! ho tenim pendent ehhhhh!!!! ... algu s'apuntaria??? http://www.nye-2010.co.uk/

l'opinio de l'expert, es que si has de fer un cap d'any a UK, fassis el NEC.

de totes formes, tinc una amiga de londres que crec que va a aquest que dius tu i m'ho ha proposat. pero curro.

de consol, et diré que el cap d'any passat vaig celebrar-lo sol, pero molt ben acompanyat.

i aixo que l'aventura va tenir tela. perque no era ni a nottingham la festa, sino a un poble a hora i mitja en tren, perdut enmig de no res, a la costa del mar del nord.

un summer ressort amb atraccions de fira i tot.
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #133 en: 25/11/10, 14:09:49 pm »

A quant a agenda cara el 2011.

Reverze 2011
Inqontrol 2011
Bassleader 2011
Qontinent 2011
Decibel 2011
Q-base 2011



Perdona y la Dominator qué?  Tanto Hardstyle y tanta puñeta  ;D Queremos bombas atómicas!
Addict
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 30-12-09

Email
« Responder #134 en: 25/11/10, 14:22:35 pm »

A quant a agenda cara el 2011.

Reverze 2011
Inqontrol 2011
Bassleader 2011
Qontinent 2011
Decibel 2011
Q-base 2011

Jo la veritat sabria que triar entre Dominator o u n bon Nihtmare Outdoor. La veritat que el nightmare penso que es encara més gabber y més ple d'holandesos.



Perdona y la Dominator qué?  Tanto Hardstyle y tanta puñeta  ;D Queremos bombas atómicas!
Páginas: 1 ... 6 7 8 [9] 10 11 12 ... 64   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |