oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 41   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Nos vamos pal Q-BASE 2010 !!! Quien se apunta? (el mejor festival del añol)  (Leído 39683 veces)
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #60 en: 16/06/10, 22:30:20 pm »


Jo entre avui i demà ja agafaré els vols ja que estan prou barats, i així ja m'ho trec de sobre.
He d’acabar de concretar amb un colega (el LOLO) q també va vindre l’any passat. Tot apunta que finalment agafaré anada BCN-WEEZE el divendres, y tornada "Pajareo Post Q-BASE" Weeze-Girona, al mig dia. Crec que es un pla prou digne x nar al QBASE descansat. Y tema hostal ja anirem concretant x y quan ja sapiguem quants serem doncs fem la reserva.
DIGNI5!  ;)
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #61 en: 16/06/10, 22:35:14 pm »

Grande jordi, es el mejor plan ir el viernes y volver el domingo... yo pillare la entrada y el avion en cuanto cobre, el alex, el lipi se vienen, y aver si lio a mas gente.... :D
R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #62 en: 17/06/10, 08:48:28 am »

     A mí m'encantaria repetir l'experiència estant-hi més o menys dies, amb la mateixa o altra companyia. ;D De moment 'no puc', treballo aquell finde de nit..., però estic mirant de cambiar-m'ho (podria anar el divendres però hauria de tornar el mateix diumenge si només canvio el cap de setmana..., però ja estaria bé). Xavi, t'has adonat que treballes el divendres 10 de nit?? Tindràs que empalmar gairebé, jojo; es més, has vist vols que puguis agafar?? ::) Quelcom farem... xd

Jo entre avui i demà ja agafaré els vols ja que estan prou barats

     Uf, ja veus. Ara mateix amb 'Ryanair':

El Prat - Weeze: 31,99 €
Adulto
26,99 EUR
Vie10 Sep 10
VueloFR 6391
14:55 Salida
17:10 Llegada

(Salida:
Barcelona  14:55
Llegada:
Düsseldorf (Weeze) 17:10
1   x   Adulto   26,99   EUR
Facturación en línea:   5,00   EUR
Impuestos/ tarifas:   0,00   EUR
Precio total:   31,99   EUR)



Reus - Weeze: 19,99 €
Adulto
14,99 EUR
Sáb11 Sep 10
VueloFR 2231
6:30 Salida
8:50 Llegada

(Salida:
Reus (Barcelona) 06:30
Llegada:
Düsseldorf (Weeze) 08:50
1   x   Adulto   14,99   EUR
Facturación en línea:   5,00   EUR
Impuestos/ tarifas:   0,00   EUR
Precio total:   19,99   EUR)
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #63 en: 17/06/10, 09:36:14 am »

Si ho sé. Ho tinc que cambiar amb algú pero no será molt difícil.

Aquest exemple ara mateix ha variat. Ara es més car. I si tornes 1 dia després surt més barat. Jo ho agafaré al Agost que fijo es quan començen a baixar.
TosTadeiTor
Desconectado

Sexo: Femenino De: Burgos
Registro: 24-05-10

Email
« Responder #64 en: 17/06/10, 12:28:23 pm »

y las entradas que valen?hasta el dia 19 no salen en q dance verdad?
J.Lau
Desconectado

Sexo: Masculino De: Corbera d'Ebre/Reus
Registro: 11-02-07
Vaya Arròs Mes Caldós... Mansooooos


Email
« Responder #65 en: 17/06/10, 12:52:42 pm »

bueno ya e pillado los billetes de avion por 66 euros en total salida Barcelona viernes al medio dia y vuelta el domingo a las 12 de la noche !! es l amejor opcion para mi.

hey myselfbcn alfinal tio yo e reservat a un hotel k esta molt aprop del albergue perke al anar en la novia pos em preferit estar mes trankils i en acabar la q-base tornarem al hotel k fins les 5 la tarde no ens foten fora i podrem descansar.

ya sol resta comprar la entrada i au a esperar mansoooos.
myselfbcn
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 09-04-09
JÄGERPOWER



Email
« Responder #66 en: 17/06/10, 13:25:00 pm »

bueno ya e pillado los billetes de avion por 66 euros en total salida Barcelona viernes al medio dia y vuelta el domingo a las 12 de la noche !! es l amejor opcion para mi.

hey myselfbcn alfinal tio yo e reservat a un hotel k esta molt aprop del albergue perke al anar en la novia pos em preferit estar mes trankils i en acabar la q-base tornarem al hotel k fins les 5 la tarde no ens foten fora i podrem descansar.

ya sol resta comprar la entrada i au a esperar mansoooos.

Doncs llavors volarem junts a l'anada. També acabo de pillar vols:
Anada BCN-WEEZE Divendres i Tornada com l'any passat WEEZE-GIRONA al mig dia! Només faltará tema estancia.
El teu pla es molt digne! ja nem xerrant!  ;)
mallorca_pont
Desconectado

Sexo: Masculino De: Palma de Mallorca
Registro: 23-10-08

Email
« Responder #67 en: 17/06/10, 14:46:39 pm »

Quina sort teniy de q no hi ha hagui mils de alemanys com a la meva illa!!!! [cabreado] [cabreado] [cabreado] a mi el billets no em baixan de 100€
LOLO_BCN
Desconectado

Registro: 17-06-10
Email
« Responder #68 en: 17/06/10, 14:52:15 pm »

Bones a tots,

Buenu pos yo ya tengo los vuelos comprados, salida sabado reus-weeze madrugón del 15 pero bueno,  y vuelta domingo weeze-girona.

Quien vaya a salir el sabado desde Reus que avise que me parece que me voi a quedar solo,

Despues de la experiencia del año pasado repito, como muchos otros por lo que veo por aquí, buena musica, rodeado de buena gente y buena cerveza:DDD!!

Venga nus vemos!!
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #69 en: 17/06/10, 15:31:56 pm »

vaya prisas e kbrones por estar ahi ya!!! jaja yo me esperare un poco para pillar el avion tambien como dice el xavi, supongo que cuando se lo pille el, yo tmb lo comprare, lo si la entrada la proxima semana la comprare seguro.. jaja  :D
Lunatiko!
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 08-06-07
party hard


Email
« Responder #70 en: 17/06/10, 15:43:40 pm »

Por cierto, Jordi te podrias currar una lista de los que vamos del foro y tal, en el primer mensaje no? jeje  ;D
R e p l a y
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 17-08-02
Facebook:
Acid Test



Email
« Responder #71 en: 17/06/10, 18:15:07 pm »

Aquest exemple ara mateix ha variat. Ara es més car.

     Mmm, ho he mirat minuts després del teu comentari i estava exactament igual. Ara també, tant el 'FR 6391' (des de El Prat el divendres) com el 'FR 2231' (des de Reus el dissabte). Compte que només he ficat preus d'anada per veure una mica com estava el tema, res de tornades. Suposo que com l'any passat surt millor agafar 'dues anades soltes'. :)

     Per cert, al de BCN - Weeze del divendres 10, fica que hi queden ja només 3 seients... :-\ ::)


PD: Xavi, encara t'acabaré fent el favor jo d'anar divendres en detriment meu... :-[
TosTadeiTor
Desconectado

Sexo: Femenino De: Burgos
Registro: 24-05-10

Email
« Responder #72 en: 17/06/10, 18:23:11 pm »

yo pille vuelo,ida el viernes vuelta el lunes por la mañana desde valladolod,la verdad que eso de que salgan el lunes es una pua...pero por aki cerkita no hay nada
Dj Klave
Sumiller Banana
Desconectado

Sexo: Masculino De: Islas de las bermudas
Registro: 02-05-04
Fantasy_is_creation



Email
« Responder #73 en: 17/06/10, 20:09:01 pm »

Por cierto, Jordi te podrias currar una lista de los que vamos del foro y tal, en el primer mensaje no? jeje  ;D

Eso eso el que abre el post pringa  ;D


PD: Xavi, encara t'acabaré fent el favor jo d'anar divendres en detriment meu... :-[

Ja ho parlem amb tranquilitat quan ens veiem  ;)
manci86
Desconectado

Sexo: Masculino De: murcia
Registro: 24-06-09

Email
« Responder #74 en: 17/06/10, 23:49:33 pm »

¿Alguien k ya halla estado me puede decir si ponen hardcore y si es k si,si es comercial o hay mas tipos o varias salas?
Páginas: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 ... 41   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |