| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| makina = pastillero= pelao? |
| << < (17/24) > >> |
| Nortesiano 04:
--- Cita de: junai en 17/06/03, 04:04:06 am ---jo crec que es per la total ignorancia i perque tenim mala fama per 4 que no son ni makiners ni res els bons makiners no son ni pastillers ni pelats :) --- Fin de la cita --- totalment d acord amb tu.Akets 4 son els k no tindrien d estar relacionats am el mon d la makina. Pero x dsgracia ja ens hem acustumat i ja es una cosa nurmal el fet d k vagis a una discoteca makina/hardcore i vegis gent am unes pintes i uns tatuatges d unes certes ideologies i am un aire d superioritat i d mal rollo k crea akesta mala fama k x mala sort tenim d aguantar tots els makineros... :-\ |
| B£stCØr£:
totalmente incultos |
| [aCiDa]:
--- Cita de: OvNiBuS! en 27/11/04, 00:31:18 am ---pa que pones una encuesta asi? las 5 respuestas son correctas joasjoas --- Fin de la cita --- Pues La Verdad Que Si xD |
| DjCril:
i pregunto jo, per vosaltres kè és un pelat? per mi és akell el qual la seva estètica es basa en: cabell rapat (o casi), arracades, roba de marques Alpha, Kill Off, etc...pantalons texans llargs (pro curts)i a vegades, per rematarho "viva franco" ... jo d'akets, en les úniques discotekes k ho solc veure són a les makineres. Conclusió de la gent k no ha nat mai a una disco makinera diu: "tots els makineros són pelats fatxes" fama.. |
| jgarciaactor:
Maquina = Chico/a que le gusta la musica maquina... :) Pastillero = Sitio donde se guardan las pastillas (Sean para los nervios, dolor de cabeza, etc...) :) Pelao = Es aquel que duerme de laó.... (O que va con la cabeza pelada o se la pelao) : ;) Antes de ser esas tres cosas... Soy persona... Y si a la gente no le gusta, que no mire. :) Un saludo. |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |