Miscelánea > MÚSICA
Rock Català 90's
<< < (5/6) > >>
tHe HaRdCoRiAn:
A mi nunca me ha gustado demasiado este rollo, excepto algún tema como el Boig per tu de Sau o la de Bon dia del Pets, que también la canté para un playback de fin de curso.
guiver:
Doncs a mi m'encanten , hi ha grups bonissims q pel sol fet de tenir les fronteres tallades sempre s'han esforçat mes tant amb les lletres com amb la musica , estic convençudissim q dels bons grups q hi ha si cantessin amb angles o amb castella serien mundialment famosos , ja que amb les vendes i la repercussio mediatica els hi donarien mes força per tirar endavant , q trist q la llengüa faci de frontera per la música , molt trist , i quin valor fer-ho en català.

Els millors Sangtraït , sau , pep sala i la banda del bar , sopa , laxn , els pets , gossos per mi millor ara q abans , manu guix com actual i moltes cançons soltes d'altres grups ...

AMIR:
justamente llevo dos dias escuchando Gossos que junto con Sau son mis grupos preferidos, de gossos me quedo con En privat , baby only you.. bestial jajaja es la caña, aquet estiu.. , Mira'm be..

Ara toca creure que podem tirar endevant
pero es un joc estupid que ens esta fent mal
Ja no somio en un amor que s'ha anat
peró no soc res sense tu al meu costat

...  no la puedo colgar porque la tengo en el coche.. xDD pero es que pondría la discogafía entera jajaja

y de Sau.. mi favorita que me recuerda a cuando aún vivia en Barcelona de peque.. El tren de mitja nit.. 

http://es.youtube.com/watch?v=y-yrt-AFdGk

Visca SAU!!
diyei jarbit:
A mí siempre me ha gustado mucho el rock català, aunque debo decir que, como todo, ha ido perdiendo su esencia... pero los primeros discos de Els Pets, SAU, Gossos o Sopa de Cabra eran sencillamente BESTIALES.

De Sopa de Cabra me gustaría recomendar todo el álbum "Plou i fa sol". Me encanta, joder :'(

De Els Pets... qué sé yo, casi todo, aunque su último disco, pese a que me lo compré, es de los más flojillos. El disco que más me gusta (por cuestiones personales, dicho sea de paso) es el de "Sol" ("La vida és bonica però a vegades complicada", "És hora de tornar a casa", "Por"... (L))
elduendedelparke:
HOLA JONA  :D

yo soi karlos y escucho makina de la buena tambien en mataro

CHASIS   ARRIVA¡¡¡¡¡ ;D
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa