Miscelánea > MÚSICA
Rock Català 90's
<< < (4/6) > >>
Julietaaa;:
La canço de Bona Nit de Els Pets es genial.

No soc aficionada a aquesta música però de tant en tant em vaig baixant cosetes d'internet.
Evidentment tot un clàssic, Boig Per Tu, està entre les meves preferides tant per la cançó en si com pel valor emocional que té ;/. El tren de mitjanit també es una de les grans .

I tot i que no sigui ni rock català ni dels 90, la cançó Paraules d'Amor de Serrat em posa els pels de punta cada cop que la sento.
PTT-future-:

--- Cita de: Julietaaa; en 24/07/08, 20:33:30 pm ---La canço de Bona Nit de Els Pets es genial.

No soc aficionada a aquesta música però de tant en tant em vaig baixant cosetes d'internet.
Evidentment tot un clàssic, Boig Per Tu, està entre les meves preferides tant per la cançó en si com pel valor emocional que té ;/. El tren de mitjanit també es una de les grans .

I tot i que no sigui ni rock català ni dels 90, la cançó Paraules d'Amor de Serrat em posa els pels de punta cada cop que la sento.

--- Fin de la cita ---

Cert, paraules d'amor és preciosa, de fet la tinc gravada amb una recopilació de temes de rock català ( que tampoc lliga gaire amb el Cd )que em vaig fer.. molt maca... i aixó que a mi el Serrat no m'agrada casi gens res del que he escoltat d'ell..
diablilla-xque-22:
No soy gran fan de este estilo xo reconozco k hay algunas que me gustan.Sobretodo de grupos como Sau, Lax'n Busto y Sangtraït, Cris Juanico,...
Una de mis prefes, popurri de canciones de navidad cantadas por varios artistas de este estilo.
ciriliox:
 No en soc pas un fanàtic, però sí que n'he escoltat i bastanta. A nivell musical per mi els millors amb diferència van ser Sau, dels quals m'agrada especialment el Tren de Mitjanit (era una cançó que em feia vindre una sensació de llibertat brutal). Els pets m'agradaven en els seus inicis, a mesura que s'han anat fent millors músics han passat a escriure cançons tirant a tristes, el seu últim disc (com anar al cel i tornar) és tant bo com depressiu, jo l'he pogut escoltar fins que m'ha entrat, després em fot bastant trist. On estigui un "qui s'ha llufat" o un "tarragona"...:D Actualment m'agrada Mazoni, un malalt xD i de Sopa de Cabra, em quedo amb hores bruixes (el remix de Roger Mas és inhumanament bo).
Julietaaa;:

--- Cita de: diablilla-xque-22 en 24/07/08, 21:39:38 pm ---No soy gran fan de este estilo xo reconozco k hay algunas que me gustan.Sobretodo de grupos como Sau, Lax'n Busto y Sangtraït, Cris Juanico,...
Una de mis prefes, popurri de canciones de navidad cantadas por varios artistas de este estilo.

--- Fin de la cita ---

aquesta cançó la vaig cantar fa uns anys per nadal a classe de musica :$ la veritat és que les cançons en català porten molt de sentiment. Al ser grups més alternatius i potser no tan comercials tenen aquest noseque especial
Navegación
Índice de Mensajes
Página Siguiente
Página Anterior

Ir a la versión completa