oyentes
 
0 Usuari@s Online
Bienvenid@ Visitante!
Registrate o Identificate
0 y 1 Visitante están viendo este tema.
Páginas: 1 [2]   Ir Abajo   Imprimir  
Autor Tema: Rock Català 90's  (Leído 7316 veces)
Julietaaa;
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 20-12-07

Email
« Responder #15 en: 24/07/08, 20:33:30 pm »

La canço de Bona Nit de Els Pets es genial.

No soc aficionada a aquesta música però de tant en tant em vaig baixant cosetes d'internet.
Evidentment tot un clàssic, Boig Per Tu, està entre les meves preferides tant per la cançó en si com pel valor emocional que té ;/. El tren de mitjanit també es una de les grans .

I tot i que no sigui ni rock català ni dels 90, la cançó Paraules d'Amor de Serrat em posa els pels de punta cada cop que la sento.
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #16 en: 24/07/08, 20:37:08 pm »

La canço de Bona Nit de Els Pets es genial.

No soc aficionada a aquesta música però de tant en tant em vaig baixant cosetes d'internet.
Evidentment tot un clàssic, Boig Per Tu, està entre les meves preferides tant per la cançó en si com pel valor emocional que té ;/. El tren de mitjanit també es una de les grans .

I tot i que no sigui ni rock català ni dels 90, la cançó Paraules d'Amor de Serrat em posa els pels de punta cada cop que la sento.

Cert, paraules d'amor és preciosa, de fet la tinc gravada amb una recopilació de temes de rock català ( que tampoc lliga gaire amb el Cd )que em vaig fer.. molt maca... i aixó que a mi el Serrat no m'agrada casi gens res del que he escoltat d'ell..
diablilla-xque-22
Desconectado

Sexo: Femenino De: En algun lugar.....
Registro: 10-02-06
DanOrgen&Dragaxia Tatimu ninu A POR LOS 8 AÑITOS


Email
« Responder #17 en: 24/07/08, 21:39:38 pm »

No soy gran fan de este estilo xo reconozco k hay algunas que me gustan.Sobretodo de grupos como Sau, Lax'n Busto y Sangtraït, Cris Juanico,...
Una de mis prefes, popurri de canciones de navidad cantadas por varios artistas de este estilo.
ciriliox
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 24-09-07
The authentic one


Email
« Responder #18 en: 25/07/08, 01:29:21 am »

 No en soc pas un fanàtic, però sí que n'he escoltat i bastanta. A nivell musical per mi els millors amb diferència van ser Sau, dels quals m'agrada especialment el Tren de Mitjanit (era una cançó que em feia vindre una sensació de llibertat brutal). Els pets m'agradaven en els seus inicis, a mesura que s'han anat fent millors músics han passat a escriure cançons tirant a tristes, el seu últim disc (com anar al cel i tornar) és tant bo com depressiu, jo l'he pogut escoltar fins que m'ha entrat, després em fot bastant trist. On estigui un "qui s'ha llufat" o un "tarragona"...:D Actualment m'agrada Mazoni, un malalt xD i de Sopa de Cabra, em quedo amb hores bruixes (el remix de Roger Mas és inhumanament bo).
Julietaaa;
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 20-12-07

Email
« Responder #19 en: 25/07/08, 03:40:29 am »

No soy gran fan de este estilo xo reconozco k hay algunas que me gustan.Sobretodo de grupos como Sau, Lax'n Busto y Sangtraït, Cris Juanico,...
Una de mis prefes, popurri de canciones de navidad cantadas por varios artistas de este estilo.

aquesta cançó la vaig cantar fa uns anys per nadal a classe de musica :$ la veritat és que les cançons en català porten molt de sentiment. Al ser grups més alternatius i potser no tan comercials tenen aquest noseque especial
tHe HaRdCoRiAn
Shut the fuck up
Desconectado

Sexo: Masculino De: Barcelona
Registro: 15-01-04
Y ya!


Email
« Responder #20 en: 27/07/08, 22:17:51 pm »

A mi nunca me ha gustado demasiado este rollo, excepto algún tema como el Boig per tu de Sau o la de Bon dia del Pets, que también la canté para un playback de fin de curso.
guiver
Desconectado

Registro: 07-06-07

Email
« Responder #21 en: 07/10/08, 19:17:09 pm »

Doncs a mi m'encanten , hi ha grups bonissims q pel sol fet de tenir les fronteres tallades sempre s'han esforçat mes tant amb les lletres com amb la musica , estic convençudissim q dels bons grups q hi ha si cantessin amb angles o amb castella serien mundialment famosos , ja que amb les vendes i la repercussio mediatica els hi donarien mes força per tirar endavant , q trist q la llengüa faci de frontera per la música , molt trist , i quin valor fer-ho en català.

Els millors Sangtraït , sau , pep sala i la banda del bar , sopa , laxn , els pets , gossos per mi millor ara q abans , manu guix com actual i moltes cançons soltes d'altres grups ...
 
AMIR
Visitante


Email
« Responder #22 en: 08/10/08, 13:24:20 pm »

justamente llevo dos dias escuchando Gossos que junto con Sau son mis grupos preferidos, de gossos me quedo con En privat , baby only you.. bestial jajaja es la caña, aquet estiu.. , Mira'm be..

Ara toca creure que podem tirar endevant
pero es un joc estupid que ens esta fent mal
Ja no somio en un amor que s'ha anat
peró no soc res sense tu al meu costat

...  no la puedo colgar porque la tengo en el coche.. xDD pero es que pondría la discogafía entera jajaja

y de Sau.. mi favorita que me recuerda a cuando aún vivia en Barcelona de peque.. El tren de mitja nit.. 

<a href="http://es.youtube.com/watch?v=y-yrt-AFdGk" target="_blank">http://es.youtube.com/watch?v=y-yrt-AFdGk</a>

Visca SAU!!
diyei jarbit
Desconectado

Sexo: Masculino De: Cerdanyola del Vallès
Registro: 18-09-08
Valientes Daoiz y Velarde, España no os olvida!


Email
« Responder #23 en: 11/10/08, 12:38:23 pm »

A mí siempre me ha gustado mucho el rock català, aunque debo decir que, como todo, ha ido perdiendo su esencia... pero los primeros discos de Els Pets, SAU, Gossos o Sopa de Cabra eran sencillamente BESTIALES.

De Sopa de Cabra me gustaría recomendar todo el álbum "Plou i fa sol". Me encanta, joder :'(

De Els Pets... qué sé yo, casi todo, aunque su último disco, pese a que me lo compré, es de los más flojillos. El disco que más me gusta (por cuestiones personales, dicho sea de paso) es el de "Sol" ("La vida és bonica però a vegades complicada", "És hora de tornar a casa", "Por"... (L))
elduendedelparke
Visitante


Email
« Responder #24 en: 14/10/08, 03:28:47 am »

HOLA JONA  :D

yo soi karlos y escucho makina de la buena tambien en mataro

CHASIS   ARRIVA¡¡¡¡¡ ;D
PROSI
Desconectado

Sexo: Masculino De: GERONA
Registro: 07-10-03
XQUE - CENTRAL ROCK - COLISEUM --- TRIDENTE


Email
« Responder #25 en: 16/10/08, 16:24:27 pm »

Buff, sens dubte va haver una epoca que aquest estil em va marcar, m'enrecordo que jo devia tenir uns 14 anyets i escoltava aquesta musica al meu germà i la veritat es que hi havien forces cançons que les anava cantant tot el dia.
M'enrecordo un concert que van fer SAU, SANGTRAIT, SOPA DE CABRA i ELS PETS a Vidreres, cap a l'any 1993.
Tot el poble corria ple de gent que anava al concert, va ser el meu primer concert i no s'esborrarà facilment de la memòria.
tekto
Desconectado

Sexo: Masculino De: VNG!!!
Registro: 12-08-07
I(L)DAVID OLEART


Email
« Responder #26 en: 16/10/08, 20:22:49 pm »

yo vendo vinilos de rock catala de los 90!! rollo lax n busto , el pets , tradivarius i cosas asi ...

•Bars →  Bars
•Albert Pla → Ho sento molt
•Tradivarius → Tadivarius
•Tomeu Peña → Els corts ferits
•Lax “N” Busto → Vas de punt? ... O què?
•Cançons porques → Follim follam
•Sisa → Qualsevol nit pot sortir el sol
•Sopa de cabra → Sopa de cabra

weno ai un par que no jeje pero el resto...si os interesa un privado ;)
Julietaaa;
Desconectado

Sexo: Femenino Registro: 20-12-07

Email
« Responder #27 en: 13/02/09, 22:20:41 pm »

sopa de cabra - podré tornar enrere. Parla dels temps de la guerra civil... pèls de punta.
PTT-future-
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 22-12-03

Email
« Responder #28 en: 14/02/09, 19:41:39 pm »

Per cert, ahir va fer 10 anys de la mort d'un dels grans.. CARLES SABATER..líder de Sau.
TheCassual
Desconectado

Sexo: Masculino Registro: 05-05-08
Together We Rise !!!


Email
« Responder #29 en: 16/02/09, 12:46:25 pm »

Sangtraït (L)
Páginas: 1 [2]   Ir Arriba   Imprimir  
 
 

Powered by SMF 2.0.19 | SMF © 2006–2009, Simple Machines LLC

Concept, Code & Design by Ripper
Copyright 2024 MakinaMania
Staff | Normas | Contacta |