| MAKINA > MAKINA: GENERAL |
| sobervio dj nau!! |
| << < (2/10) > >> |
| MyRiAm:
Era la sesión que más ganas tenia de ver el sabado.. y al final no la pude ver.. :'( solo pude escuchar los ultimos 10 minutos y tubieron wapos. |
| dj junai:
jo em vaig esperar i perque sabia el que punxaria el nau, gairebe tot el foro va marxar a buscar menjar xdd jo vaig poder disfrutar plenament del session del naun grans mescles, fins i tot semblava facil , nomes al avast del gran genis pullover vs this night. la bomba la intro .la bomba com es deia la base rara? saludos al binlee, arnau i marc ja us pasare les fotos :) |
| MoNLeY:
Buaaa!! impresionante la session de dj nau en pont aeri!!! puso el pont aeri al reves !!!! sin duda la mejor session k sono en el pont aeri en las 12 horas!!! Venga nauuu!! Un petonazzz i una abrazadaaa!!! :P |
| MaMaC:
nauet... la bomba... esa señora tasiooooooooooooo... XDDDDDD El junai, vaya tela, un fiesteru d cuidao!! K bona estaba la poma!! jeje binlee un honor anar d festa amb tu amb crosses i tot!!! Tanca les buxakeeeeeees!! papara pa rapa!! XDDDDDDDD |
| dj junai:
mamac: com es deia aquella base que ba posar en el mig del a sessio que tenia una retirara del base progresiva? per cert jo el dia seguent no em podia ni moure xdddddddd |
| Navegación |
| Índice de Mensajes |
| Página Siguiente |
| Página Anterior |